توسعه دهنده Sui Mysten Labs 300 میلیون دلار برای رسیدگی به مقیاس پذیری Web3 جمع آوری می کند – بیت کوین نیوز

Mysten Labs، توسعه‌دهنده پروژه جدید بلاک چین به نام Sui، در آخرین دور سرمایه‌گذاری خود 300 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. این دور که توسط سرمایه‌گذاری‌های FTX هدایت می‌شد، همچنین از پشتیبانی کریپتو A16z، Jump Crypto، Apollo، Binance Labs، Franklin Templeton و Coinbase Ventures برخوردار بود. این بودجه برای ادامه رشد زیرساخت‌ها و هسته Sui و

کد خبر : 253244
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
توسعه دهنده Sui Mysten Labs 300 میلیون دلار برای رسیدگی به مقیاس پذیری Web3 جمع آوری می کند – بیت کوین نیوز


Mysten Labs، توسعه‌دهنده پروژه جدید بلاک چین به نام Sui، در آخرین دور سرمایه‌گذاری خود 300 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. این دور که توسط سرمایه‌گذاری‌های FTX هدایت می‌شد، همچنین از پشتیبانی کریپتو A16z، Jump Crypto، Apollo، Binance Labs، Franklin Templeton و Coinbase Ventures برخوردار بود. این بودجه برای ادامه رشد زیرساخت‌ها و هسته Sui و استخدام در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای این کار هدایت می‌شود.

Mysten Labs در دور سرمایه گذاری سری B به ارزش 2 میلیارد دلاری رسید

Mysten Labs، شرکتی که توسط کارمندان سابق متا تاسیس شده و روی پروژه Novi کار می‌کردند، به یک نقطه عطف مهم برای آینده خود دست یافته است. این شرکت گزارش داد که 300 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B خود جمع آوری کرده است. این دور توسط FTX Ventures رهبری شد و بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، از جمله A16z crypto، Jump Crypto، Apollo، Binance Labs، Franklin Templeton، Coinbase Ventures، Circle Ventures، و Lightspeed Venture Partners، مشارکت داشتند.

این دور تامین مالی به شرکت اجازه داد تا به ارزش 2 میلیارد دلاری برسد. Mysten Labs توضیح داد که این بودجه برای ادامه رشد هسته آن و استخدام تهاجمی در سراسر جهان، اما عمدتاً در منطقه آسیا و اقیانوسیه (APAC) استفاده خواهد شد. اولین محصول این شرکت، Sui، یک بلاک چین که به عنوان امن و مقیاس پذیر تبلیغ می شود و می خواهد با اتریوم و سولانا رقابت کند، هنوز راه اندازی نشده است و به تازگی یک شبکه آزمایشی با انگیزه عمومی در ماه آگوست افتتاح کرده است.

امی وو، شریک FTX Ventures درباره دلیل سرمایه گذاری آنها در Mysten اظهار داشت:

ما معتقدیم که نوآوری‌های فنی Sui مانند توافق‌های موازی‌سازی و معماری شی‌محور آن را به پلتفرم نسل بعدی برای سازندگان وب 3 تبدیل می‌کند.


Sui در مقابل سایر بلاک چین ها

این شرکت به محصولات خود و بهبودهای عملکردی که ظاهراً در مقایسه با رقبای معتبرتر به ارمغان خواهند آورد، اطمینان دارد. ایوان چنگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Mysten Labs، از مقیاس پذیری محدود بلاک چین های امروزی انتقاد کرد و اظهار داشت:

زیرساخت فعلی web3 در عصر شماره گیری است – کند، گران، ظرفیت محدود، ناامن و ساختن آن به سادگی سخت است. با Sui، ما در تلاشیم تا بلاک چینی بسازیم که با تقاضا مقیاس‌پذیر باشد و انگیزه‌ای برای رشد ایجاد کند، واسطه‌ها را حذف کند، و کاربران را در سراسر برنامه‌ها قادر می‌سازد تا به طور یکپارچه با محصولات مورد علاقه خود یکپارچه شده و با آنها تعامل داشته باشند.

قراردادهای هوشمند Sui با استفاده از زبان Move نوشته شده است، زبانی که توسط فیس بوک به منظور نوشتن قراردادهای لازم برای بلاک چین Diem ایجاد شده است. این شرکت بیان می‌کند که به دلیل مزیت‌های عملکردی و ویژگی‌های برنامه‌نویسی شی‌گرا استفاده شده است که نوشتن و اشکال‌زدایی کد را در مقایسه با Solidity، زبان مورد استفاده قراردادهای هوشمند اتریوم، آسان‌تر می‌کند.

برچسب ها در این داستان

ارزش گذاری 2 میلیارد دلاری، 300 میلیون دلار، کریپتو a16z، و شرکای سرمایه گذاری لایت اسپید، آپولو، آزمایشگاه های بایننس، دایره ونچرز، کوین بیس ونچرز، دیم، اتریوم، ایوان چنگ، فرانکلین تمپلتون، دور سرمایه گذاری، Jump Crypto، Meta، Move، آزمایشگاه های novi، , سری B, Solana, sui

نظر شما در مورد Mysten Labs و آخرین دور سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری آن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.