توسعه دهنده املاک دبی معاملات املاک و مستغلات به ارزش 50 میلیون دلار را از طریق کریپتو تکمیل می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] به گفته یکی از مدیران DAMAC Properties مستقر در دبی، این شرکت توسعه املاک و مستغلات “از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به انعقاد معاملات املاک و مستغلات به ارزش 50 میلیون دلار از طریق ارزهای دیجیتال شده است.” با این حال، مدیر اجرایی می‌گوید که شرکت او با چالش‌هایی مواجه است که تصمیم‌گیرندگان

کد خبر : 212768
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
توسعه دهنده املاک دبی معاملات املاک و مستغلات به ارزش 50 میلیون دلار را از طریق کریپتو تکمیل می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

به گفته یکی از مدیران DAMAC Properties مستقر در دبی، این شرکت توسعه املاک و مستغلات “از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به انعقاد معاملات املاک و مستغلات به ارزش 50 میلیون دلار از طریق ارزهای دیجیتال شده است.” با این حال، مدیر اجرایی می‌گوید که شرکت او با چالش‌هایی مواجه است که تصمیم‌گیرندگان نسل قدیمی‌تر را متقاعد می‌کند تا از متاورس، توکن‌های غیرقابل تعویض و ارزهای دیجیتال خرید کنند.

استفاده از یک واسطه قابل اعتماد

علی سجوانی، مدیر عامل شرکت (COO) گفت که توسعه دهنده املاک و مستغلات دبی، DAMAC Properties، از ابتدای سال معاملات ارزهای دیجیتال به ارزش 50 میلیون دلار را تکمیل کرده است.

در اظهارات خود در طی یک مصاحبه، مدیر ارشد اجرایی گفت با پذیرش بیت کوین یا اتریوم به عنوان پرداخت، DAMAC نشان داده است که شرکت او تا چه اندازه برای “منفعت از پیشرفته ترین راه حل های فناوری” پیش خواهد رفت.

هنگامی که در مورد مکانیسم پرداختی که برای انعقاد معاملات املاک و مستغلات مورد استفاده قرار گرفت، سؤال شد، COO گفت که یک واسطه قابل اعتماد برای تسهیل معاملات انتخاب شده است. او گفت:

فرآیند پرداخت از طریق یک واسطه مالی مورد اعتماد مورد تایید بازار جهانی ابوظبی، شرکت “Heaven” انجام می شود، جایی که مشتری ارزش دارایی را به بیت کوین یا اتریوم می پردازد، زیرا آنها از نظر ارزهای دیجیتال از پرمعامله ترین ارزهای دیجیتال هستند. ایمنی و اعتماد، و سپس واسطه مالی مبلغ را به درهم یا دلار به کیف پول دیجیتال ما منتقل می کند.

سجوانی افزود که استفاده شرکت او از یک واسطه مالی قابل اعتماد به این معنی است که DAMAC Properties می تواند ریسک نوسانات قیمت را از بین ببرد. یک گزارش متفاوت، واسطه تنظیم‌شده مورد استفاده توسط DAMAC Properties را به‌عنوان مبادله دارایی دیجیتال Havyn شناسایی کرده است.

موانع دسترسی به متاورس

در همین حال، در همان مصاحبه، مدیر ارشد اجرایی از چالش‌ها یا موانعی که شرکتش برای دسترسی به متاورس با آن مواجه است، صحبت کرد. به گفته سجوانی، یکی از موانعی که طرفداران فناوری های نوظهور با آن روبرو هستند، «متقاعد کردن نسل قدیمی تصمیم گیرندگان برای برداشتن گام های سریع و پیشگیرانه برای سرمایه گذاری در این دنیای جدید و ناآشنا است».

همچنین، از آنجایی که متاورس، NFTها و ارزهای دیجیتال هنوز نسبتاً جدید هستند، کاربران بالقوه باید ابتدا با آنها آشنا شوند. به گفته COO، این بدان معناست که تصمیم گیرندگان باید قبل از شروع سرمایه گذاری، یک نظرسنجی یا تحقیق عمیق انجام دهند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.