توسعه‌دهندگان Rollkit از بیت‌کوین برای جمع‌آوری‌های مستقل استفاده می‌کنند، که باعث انتقاد از طرفداران اتریوم می‌شود – اخبار فناوری بیت‌کوین

[ad_1] تیم توسعه Rollkit اعلام کرده است که بیت کوین به عنوان ابزاری برای جمع آوری داده های مستقل برای ذخیره و بازیابی داده ها یکپارچه شده است. توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که اکنون می‌توان ماشین مجازی اتریوم (EVM) را روی بیت‌کوین به‌عنوان یک مجموعه مستقل اجرا کرد. با این حال، برخی از حامیان اتریوم از

کد خبر : 329932
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
توسعه‌دهندگان Rollkit از بیت‌کوین برای جمع‌آوری‌های مستقل استفاده می‌کنند، که باعث انتقاد از طرفداران اتریوم می‌شود – اخبار فناوری بیت‌کوین

[ad_1]

تیم توسعه Rollkit اعلام کرده است که بیت کوین به عنوان ابزاری برای جمع آوری داده های مستقل برای ذخیره و بازیابی داده ها یکپارچه شده است. توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که اکنون می‌توان ماشین مجازی اتریوم (EVM) را روی بیت‌کوین به‌عنوان یک مجموعه مستقل اجرا کرد. با این حال، برخی از حامیان اتریوم از این فناوری که به عنوان یک جمع‌آوری نامیده می‌شود، ابراز نارضایتی کرده‌اند و پیشنهاد کرده‌اند که تیم از استفاده از این اصطلاح اجتناب کند.

چارچوب مدولار Rollkit برای Rollups و تأثیر بالقوه آن بر صنعت بلاک چین

در 5 مارس 2023، توسعه دهندگان اعلام کرد توسعه جدیدی که ادعا می کند اکنون امکان تولید مجموعه های مستقل برای ذخیره و بازیابی داده ها با استفاده از بلاک چین بیت کوین وجود دارد. تیم پشتیبان این پروژه توسعه دهندگان Rollkit هستند که به تفصیل توضیح دادند که این فناوری امکانات بیشتری را برای جمع‌آوری فراهم می‌کند و می‌تواند به ایجاد بازار کارمزد فضای بلوکی بهتر در بیت‌کوین کمک کند. برای ایجاد این امکان، تیم Rollkit از تراکنش‌های Taproot برای خواندن و نوشتن داده‌ها روی بیت‌کوین استفاده کرد و بسته «bitcoin-da» را برای ارائه رابط لازم ایجاد کرد. آنها همچنین توابع “SubmitBlock” و “RetrieveBlocks” را برای Rollkit برای تعامل با بیت کوین پیاده سازی کردند.

توسعه دهندگان Rollkit از بیت کوین برای Rollup های مستقل استفاده می کنند که باعث انتقاد طرفداران اتریوم شده است.

تیم توسعه Rollkit توضیح داد: «Rollkit یک چارچوب مدولار برای جمع‌آوری‌ها است که رابط‌هایی را برای وصل کردن اجزای مختلف، مانند لایه‌های در دسترس بودن داده، فراهم می‌کند. “جدیدترین افزوده، اجرای تحقیقات اولیه ماژولی است که به یک مجموعه Rollkit اجازه می دهد تا از بیت کوین برای در دسترس بودن داده ها استفاده کند.” برنامه نویسان نرم افزار نیز اشاره شد که روند نوشته Ordinal روی بیت کوین امکانات را به تیم نشان داد و آنها روند طراحی مشابهی را دنبال کردند. توسعه‌دهندگان Rollkit می‌گویند: «در اصل، تنها چیزی که نیاز بود دو عملکرد بود: یکی ارسال بلوک‌های جمع‌آوری و دیگری برای بازیابی آنها».

مناقشه پیرامون ادغام بیت کوین در Rollkit برای Rollup های مستقل

پس از اعلام توسعه‌دهندگان Rollkit، تعدادی از طرفداران اتریوم از این تیم انتقاد کردند که این فرآیند را به‌عنوان یک جمع‌آوری توصیف می‌کند. حامی ETH رایان برکمنز گفت: «یک «مجموعه مستقل در بیت کوین» در واقع یک جایگزین L1 است که داده های بلوک خود را روی بیت کوین ذخیره می کند. این یک مجموعه واقعی یا یک L2 واقعی نیست. [In my opinion]بهترین راه برای مقابله با این دروغ‌ها، ساختن Ethereum zk L2 است که داده‌های خود را روی بیت‌کوین قرار می‌دهد.»

شخص دیگری اصرار، “فقط به این دلیل که داده ها در دسترس هستند، آن را جمع آوری نمی کند.” بنیانگذار اینترلایهالکسی زامیاتین نیز از اعلام Rollkit انتقاد کرد. زامیاتین: «لطفا، این مقاله را بخوانید نوشت. شما هیچ چیز از امنیت بیت کوین را به ارث نمی برید. در دسترس بودن داده ها – خوب، اما صادقانه بگویم، از سال 2012 استفاده شده است. کل پست با کلمات کلیدی فانتزی “من برخی از داده ها را برای بیت کوین می نویسم” توضیح می دهد.

توسعه دهندگان Rollkit از بیت کوین برای Rollup های مستقل استفاده می کنند که باعث انتقاد طرفداران اتریوم شده است.

توسعه‌دهندگان Rollkit یک ویدیوی نمایشی از این فناوری در یوتیوب منتشر کرده‌اند. این تیم همچنین یک پست وبلاگ جامع نوشته است که نحوه عملکرد آن را شرح می دهد. پست وبلاگ Rollkit در پایان می‌گوید: «همانطور که ما به سمت آینده‌ای پیش می‌رویم که در آن جوامع مستقل حول برنامه‌های مختلف تشکیل می‌شوند، درخواست از آنها برای متحمل شدن هزینه‌های بالا و سربار استقرار یک بلاک چین لایه 1 برای حاکمیت پایدار نیست. مجموعه‌های مستقل این مشکل را با ایجاد امکان استقرار یک زنجیره مستقل که در دسترس بودن داده‌ها و اجماع زنجیره لایه 1 دیگری مانند بیت‌کوین را به ارث می‌برد، برطرف می‌کند.

برچسب ها در این داستان

الکسی زامیاتین، بیت کوین، بسته بیت کوین-دا، بلاک چین، بازار کارمزد فضای بلاک، طرفداران بیت کوین، پست وبلاگ جامع، اجماع، در دسترس بودن داده ها، لایه های در دسترس بودن داده، ویدئوی نمایشی، طرفداران ETH، حامی ETH، ماشین مجازی اتریوم، EVM، Interlay، L1 , L2، زنجیره لایه 1، چارچوب مدولار، روند کتیبه ترتیبی، RetrieveBlocks، Rollkit، Rollkit بیت کوین، رایان برکمنز، امنیت، برنامه نویسان نرم افزار، جوامع مستقل، مجموعه های مستقل، SubmitBlock، تراکنش های Taproot، فناوری، YouTube، zk L2

نظر شما در مورد استفاده از بیت کوین به عنوان وسیله ای برای جمع آوری دولت چیست؟ آیا معتقدید که پتانسیل ایجاد بازار کارمزد فضای بلوکی بهتر در بیت کوین را دارد یا با منتقدان موافقید که این یک جمع بندی واقعی نیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.