تور مجازی سن ژان کاپ فرا ؛ محله اشرافی کوت دازور

[ad_1] در این قسمت از تور مجازی، همراه با یکدیگر از محله‌های اشرافی کوت دازور مثل محله‌ی سن ژان کاپ‌فرا دیدن خواهیم کرد. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ به‌روزرسانی شده است. دریای مدیترانه از جمله پهنه‌های آبی معروف و محبوب کره‌ زمین است. این دریا، قسمتی عظیم

کد خبر : 55862
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
تور مجازی سن ژان کاپ فرا ؛ محله اشرافی کوت دازور

[ad_1]

در این قسمت از تور مجازی، همراه با یکدیگر از محله‌های اشرافی کوت دازور مثل محله‌ی سن ژان کاپ‌فرا دیدن خواهیم کرد.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ به‌روزرسانی شده است.

دریای مدیترانه از جمله پهنه‌های آبی معروف و محبوب کره‌ زمین است. این دریا، قسمتی عظیم از خشکی‌های کره‌ زمین را به‌ یکدیگر مربوط و از سواحلی بسیار زیبا، میزبانی می‌کند. دریای مدیترانه از شمال به اروپا، از جنوب به آفریقا و از شرق، به‌سرزمین‌های شام و آناتولی ختم می‌شود. از جمله کشورهای معروفی که نزدیکی‌ آن به مدیترانه موجب رونق صنعت توریست و گردشگری آن شده، کشور فرانسه است.

کوت دازور یکی از مناطق ساحلی دریای مدیترانه است که در کشور فرانسه واقع شده. کوت دازور از آن مناطق بکر و به‌شدت زیبا است که آب‌وهوای مطبوع، طبیعت زیبا، کاخ‌های بزرگ و نفس‌گیر کنار فرهنگ مردم و جاذبه‌های این‌چنینی، آن را به‌یکی از مناطق توریستی معروف فرانسه تبدیل کرده است. کوت دازور یا فرنچ ریویرا، دومین مقصد محبوب گردشگری کشور فرانسه است. سالانه به‌طور میانگین، ۱۰ میلیون نفر از این منطقه بازدید می‌کنند. همراه ما باشید تا در جدیدترین قسمت از تورهای مجازی، سراغ محله‌های اشرافی کوت دازور، مثل محله‌ سن ژاپ کاپ‌فرا برویم.

زندگی در سواحل مدیترانه، قدمت بسیار زیادی دارد. مورخان تاریخ اروپا،‌ رشد اقتصادی و فرهنگی این مناطق را به حضور پادشاهان کشورهایی مثل فرانسه و بلژیک، افرادی همچون ناپلئون و ژولیو سزار مرتبط کرده‌اند. دو منطقه‌ سن ژان و ویلفرانچ (Villefranche) از جمله همین مناطقی بودند که با جلب توجه پادشاهان اروپایی، روند و رشد اقتصادی و فرهنگی را تجربه کردند. در سال ۱۹۰۲،‌ شاه لئوپولد دوم از کشور بلژیک، این دو ناحیه از سرزمین کوت دازور را برای معشوقه‌ خود انتخاب کرد و دستور داد تا در آن‌ها، ویلا و قصرهای لوکس ساخته شوند. همین مورد، نقطه‌ آغازی بود تا دو محله‌ سن ژان کاپ‌فرا و ویل‌فرانچ سور مر (Villefranche-sur-Mer) به روستاهای لاکچری کوت دازور تبدیل شوند.

توجه‌ ویژه‌ پادشاه وقت بلژیک باعث شد تا این دو محله، پس از موناکو به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی دنیا شناخته شوند و هنوز هم این اصل، برقرار است! خیابان‌های دو منطقه‌ ویلفرانچ و سن ژان از قرن ۲۰ میلادی تا همین امروز، همچنان سرپا و دیدنی هستند. ویلای افورزی د راتس‌چایلد (Villa Ephrussi de Rothschild) از جمله جاذبه‌های روستای سن‌ژان است که در سال‌های ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۲ بنا شد. این بنای تاریخی توسط چهار هکتار باغچه‌‌ بزرگ و نفس‌گیر احاطه شده است و لاکچری بودن شهر نام‌برده را به‌رخ می‌کشد! ویلا لئوپولدا (The Villa Leopolda) از جمله دیگر سازه‌های دیدنی کوت دازور است و از آن به‌عنوان یکی از نقاط عطف معماری و یکی از جاهای دیدنی کشور فرانسه یاد می‌شود.

عکس هوایی از مدیترانه و منطقه کوت دازور

محله‌ی ویلفرانچ از جمله خوش‌منظره‌ترین قسمت‌های کوت دازور است. احتمالا به همین دلیل هم هست که فیلم‌هایی مثل جیمز باند را در این منطقه فیلم‌برداری کرده‌اند! به‌وسیله بخشی که در بالا قرار داده شده است، می‌توانید به‌صورت مجازی از محله‌های ساحل کوت‌دازور که پیرامونشان صحبت کردیم، بازدید کنید. کجارو به‌صورت روزانه مطالب را  مختلفی با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.