تور مجازی بلفاست ؛ پایتخت زیبای ایرلند شمالی

در این قسمت از تورهای مجازی، به شهر بلفاست که پایتخت ایرلند شمالی است سفر می‌کنیم؛ شهری زیبا و پیشرفته با جاذبه‌های دیدنی و فرهنگی متعدد. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ به‌روزرسانی شده است. بریتانیا یکی از آن نقاط به‌خصوص دنیا محسوب می‌شود که زیبایی‌ها و دیدنی‌های

کد خبر : 58245
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
تور مجازی بلفاست ؛ پایتخت زیبای ایرلند شمالی


در این قسمت از تورهای مجازی، به شهر بلفاست که پایتخت ایرلند شمالی است سفر می‌کنیم؛ شهری زیبا و پیشرفته با جاذبه‌های دیدنی و فرهنگی متعدد.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ به‌روزرسانی شده است.

بریتانیا یکی از آن نقاط به‌خصوص دنیا محسوب می‌شود که زیبایی‌ها و دیدنی‌های بسیار زیادی را در خودش جای داده است. بریتانیا از کشورهای پرتعدادی تشکیل شده است؛ ولز، اسکاتلند، ایرلند شمالی و جنوبی، انگلستان و مناطق بیشتر، از جملات نقاط اصلی سرزمین بریتانیا هستند. هر یک از این کشورها جاذبه‌های توریستی فراوانی را در خود جای داده‌اند. از بناها و دیدنی‌های عظیم و پیشرفته‌ی انگلستان، همه‌گیری فوتبال و ترانه‌های محلی این کشورها تا آب‌وهوای خاص، منظره‌های دیدنی و غذاهای ویژه، همه در کنار هم سرزمین بریتانیا را به منطقه‌ای بسیار جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.

بلفاست یکی از شهرهای مهم بریتانیا است. این شهر که پایتخت ایرلند شمالی به‌حساب می‌آید، یکی از شهرهای بسیار زیبا و باصفای اروپا است. شهر بلفاست به‌معنی «دهانه‌ی ماسه‌زار»، روی یک تپه بنا شده است. کنار هم قرار گرفتن سازه‌های سنتی و تاریخی با جاذبه‌های کاملا مدرن و امروزی، یک هارمونی ویژه را در این شهر ایجاد کرده است که همراه با دیدنی‌های طبیعی‌اش، آن را به یکی از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگران تبدیل می‌کند. همراه ما باشید تا در جدیدترین قسمت از تورهای مجازی، به بلفاست سفر کنیم.

با مساحت ۱۱۵ کیلومتر مربع، منطقه‌ای محصورشده میان کوه و رودخانه است. جاهای دیدنی بلفاست متنوع و خاص هستند و این شهر به‌صورت سالانه، گردشگران پرتعدادی را میزبانی می‌کند. گفتنی است که حدد ۲۶۷ هزار نفر در شهر بلفاست سکونت دارند. زبان انگلیسی، زبان مرسوم مردم این شهر است و طبیعتا گویش ایرلندی رایج‌ترین گویش شهروندان بلفاست به‌حساب می‌آید. بیش از نیمی از بلفاستی‌ها، آیین مسیحیت را دنبال می‌کنند.

نام شهر بلفاست از سال ۱۸۸۸ در میان شهرهای دنیا مطرح شد و به‌دلیل پیشرفت آن در صنایع مختلف، نام «لینئوپولیس» را برایش انتخاب کردند. با ورود کشتی‌های بزرگ و پیشرفته به این شهر در میانه‌های قرن ۱۹، بلفاست از نظر رشد صنعتی توانست جهش بزرگی را تجربه کند. این پیشرفت حالا به جایی رسیده که از شهر بلفاست به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بندرهای صنعتی دنیا یاد می‌شود.

کلیسای جامع سنت پاتریک، موزه‌ی اولستر، قلعه‌ی بلفاست و موارد بیشتر، از جمله جاذبه‌های توریستی این شهر هستند. به‌وسیله‌ی قسمت ویژه‌ای که در بالای مطلب تعبیه شده است، می‌توانید به‌صورت مجازی از شهر بلفاست بازدید کنید. کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.