تور مجازی اسولور؛ مروارید سرزمین‌های شمالی

[ad_1] اسولور با داشتن آب‌وهوای مناسب با مناظر دیدنی، رسوم جذاب و شفق‌های قطبی حیرت‌انگیز از جمله مناطق دیدنی کشور نروژ است.  نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ به‌روزرسانی شده است. سرزمین‌های شمال اروپا همیشه از جذابیت خاصی بهره برده‌اند. نزدیکی این مناطق به قطب شمال، به ایجاد

کد خبر : 54056
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
تور مجازی اسولور؛ مروارید سرزمین‌های شمالی

[ad_1]

اسولور با داشتن آب‌وهوای مناسب با مناظر دیدنی، رسوم جذاب و شفق‌های قطبی حیرت‌انگیز از جمله مناطق دیدنی کشور نروژ است. 

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ به‌روزرسانی شده است.

سرزمین‌های شمال اروپا همیشه از جذابیت خاصی بهره برده‌اند. نزدیکی این مناطق به قطب شمال، به ایجاد مناظر به‌شدت چشم‌نواز و ایجاد شرایط جوی مساعد منجر شده است. وجود جاذبه‌هایی مثل شفق‌های قطبی، از جمله دیدنی‌های مناطق شمال اروپا هستند. تاریخ غنی و خاص کشورهای شمالی که با وایکینگ‌ها و اسطوره‌شناسی نورس گره خورده، از دیگر مواردی است که افراد بسیار زیادی را جذب این مناطق می‌کند. کنار تمامی این‌ها، فرهنگ خاص مردمان این کشورها را هم در نظر بگیرید تا بدانید سفر به سرزمین‌های شمالی، چقدر لذیذ می‌تواند باشد. کشور نروژ یکی از همین سرزمین‌های دیدنی شمال اروپا است. همراه ما باشید تا در قالب تور مجازی، به منطقه‌ی اسولور نروژ سفر کنیم.

منطقه‌ مسکونی اسولور (Svolaer) از جمله قسمت‌های مسکونی جزایر لوفوتن و از جاهای دیدنی نروژ است. این جزایر یک حلقه‌ی جزیره‌ای است که در شمال نروژ واقع شده است. اسولور یک محله‌ی کوچک از منطقه لوفوتن است. از اسولور به‌عنوان بهترین جای دنیا برای تماشای نهنگ‌های عظیم‌الجثه یاد می‌شود. با وجود آب‌وهوای خاص این منطقه، گفته می‌شود که حتی در سال‌ ۸۰۰ قبل از میلاد هم منطقه‌ی اسولور، یک محله‌ی مسکونی بوده است! در آن زمان‌ها، میزان ماهی موجود در آب‌های منطقه به‌اندازه‌ای زیاد بوده که مردم اسولور هم بتوانند تغذیه‌ی خود را تامین کنند و هم از نظر تجاری، حرفی برای گفتن داشته باشند. طی سال‌های اولیه‌ی میلاد مسیح، اولین کلیسای مسیحیان شمال نروژ در منطقه‌ی اسولور تاسیس شد.

تصویر پانوراما از جزایر نروژی اسولور

مثل سایر مناطق جزایر لوفوتن، مردم اسولور هم به پیشه‌ی ماهی‌گیری اشتغال دارند و در کل، ماهی‌گیری هسته‌ی اصلی تجارت در این منطقه را تشکیل داده است. کنار آب‌وهوای سرد و یخبندان‌های خاص، مناظری به‌شدت زیبا که به‌واسطه‌ی تشکیل شفق‌های قطبی به‌وجود می‌آیند، از جمله دیگر دیدنی‌های این منطقه هستند. به‌دلیل قرارگیری اسولور در یک منطقه‌ی آبی، مسافران این سرزمین می‌توانند با تفریح‌هایی چون قایق‌سواری، غواصی، کشتی‌رانی و بیشتر، سرگرم شوند.

به‌وسیله پنجره‌ای که در بالا قرار داده شده است، می‌توانید به‌صورت مجازی از منطقه‌ی اسولور بازدید کنید. کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.