تور مجازی آبشار دتیان؛ شگفتی طبیعت در مرز چین و ویتنام

[ad_1] در این قسمت از تورهای مجازی، سراغ آبشار دتیان می‌رویم که از آن به‌عنوان زیبا‌ترین آبشار آسیا یاد می‌شود. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ به‌روزرسانی شده است. آبشارهای مرزی همیشه از جاذبه‌های دیدنی و جذاب کشورهای مختلف دنیا بوده و هستند. آبشار‌هایی مثل نیاگارا (Niagara) در

کد خبر : 57868
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
تور مجازی آبشار دتیان؛ شگفتی طبیعت در مرز چین و ویتنام

[ad_1]

در این قسمت از تورهای مجازی، سراغ آبشار دتیان می‌رویم که از آن به‌عنوان زیبا‌ترین آبشار آسیا یاد می‌شود.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ به‌روزرسانی شده است.

آبشارهای مرزی همیشه از جاذبه‌های دیدنی و جذاب کشورهای مختلف دنیا بوده و هستند. آبشار‌هایی مثل نیاگارا (Niagara) در مرز آمریکا و کانادا، آبشار ویکتوریا بین زامبیا و زیمباوه،‌ آبشار ایگوئازو (Iguazu) در مرز میان برزیل و آرژانتین و آبشار دتیان (Detian) در مرز میان دو کشور چین و ویتنام، از جمله معروف‌ترین آبشارهای دنیا به‌حساب می‌آیند که همه ساله، توریست‌های بسیار زیادی را به‌خود جذب می‌کنند. در این مطلب قرار است سراغ آبشار دتیان برویم.

همان طور که پیش‌تر هم ذکر شد، آبشار دتیان در مرز دو کشور چین و ویتنام قرار گرفته است. چین و ویتنام، از کشورهای بسیار زیبا و دیدنی آسیای شرق هستند که با جاذبه‌های دیدنی، آب‌وهوای بسیار خوب، تاریخ غنی و مواردی از این دست، سالانه میزبان توریست‌های بسیار زیادی هستند. آبشار دتیان نیز یکی دیگر از جاهای دیدنی چین و ویتنام است که به فهرست بلند و بالای جاذبه‌های توریستی آن‌ها اضافه می‌شود. همراه کجارو باشید تا در این قسمت از سری تورهای مجازی، از آبشار دتیان بازدید کنیم.

در جریان جنگ ویتنام که طی روزهای سال ۱۹۷۹ درگرفت، از منطقه‌ی آبشار دتیان که با نام بان‌کیوک هم شناخته می‌شود، به‌عنوان محل پیاده کردن نیروهای چینی یاد می‌شود. در سال ۱۹۹۹ زمانی که برای مرزبندی میان چین و ویتنام مشکلات و چالش‌های مختلفی ایجاد شده بود، از این آبشار به‌عنوان یک راهنما برای تعیین منطقه‌ی مرزی استفاده شد.

آبشار دتیان توسط رودخانه‌ کوآی‌سان (Quay Son) تغذیه می‌شود؛ رودخانه‌ای که در کشور چین سرچشمه دارد. این رودخانه و صدالبته آبشار دتیان، از جمله زیباترین منظره‌های سرزمین‌های شرق آسیا را ایجاد کرده‌اند. این رودخانه در تمامی فصل‌های سال، منظره‌هایی بکر و نفس‌گیر را پدید می‌آورد؛ چنانچه در فصل پاییز، نماهایی طلایی و تماشایی را می‌توان در منطقه‌ی آبشار دتیان تماشا کرد؛ در فصل زمستان، ابرها و مه‌های ایجاد شده در اطراف آبشار، حال‌وهوایی زیبا و اسرارآمیز را پدید می‌آورد؛ در فصل بهار، شکوفه‌ گل‌ها و درختان سرسبز، منطقه‌ای بی‌نهایت زیبا و سرزنده را در اطراف آبشار دتیان پدید می‌آورد. در تابستان و مابین ماه‌های مه و سپتامبر، طول این آبشار به ۱۲۰ متر می‌رسد.

عکس پانوراما از طبیعت اطراف آبشار دتیان

از آنجایی که این آبشار در مرز میان ویتنام و چین قرار دارد، دولت هر دو کشور در زیباسازی این منطقه، تلاش‌های فراوانی را به‌کار گرفته‌اند. قسمت چینی این آبشار، بسیار زیبا و شکیل است. موارد تزئینی و دسترسی‌های متنوعی که برای توریست‌ها در این منطقه قرار گرفته است، ظاهری دیدنی و جذاب را به‌آن بخشیده است. قسمت ویتنامی آبشار دتیان نیز از زیبایی و سادگی خاص خود بهره می‌برد. با دسترسی به‌خصوصی که در ابتدای مطلب وجود دارد، می‌توانید کاملا آزادانه و از تمامی زوایا، به بازدید از این آبشار دیدنی بپردازید. حتی می‌توانید به دو قسمت ویتنامی و چینی آن نیز بروید و زیبایی‌های هر دو بخش را بایکدیگر مقایسه کنید!

کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.