تورم هسته داغ طرح افزایش نرخ بانک مرکزی اروپا را تقویت می کند

EUR/USD، تحلیل و اخبار دلار آمریکا: تورم هسته داغ افزایش ماه جولای را در بازی حفظ می کند جریان های پایان ماه با بازیابی یورو باز می شوند بازنگری داده های اتحادیه اروپا: تورم هسته ای بسیار قوی برآورد فلش منطقه یورو از تورم سالانه 7.5 درصد افزایش یافت که مطابق با اجماع بود. با

کد خبر : 200467
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
تورم هسته داغ طرح افزایش نرخ بانک مرکزی اروپا را تقویت می کند


EUR/USD، تحلیل و اخبار دلار آمریکا:

  • تورم هسته داغ افزایش ماه جولای را در بازی حفظ می کند
  • جریان های پایان ماه با بازیابی یورو باز می شوند

بازنگری داده های اتحادیه اروپا: تورم هسته ای بسیار قوی

برآورد فلش منطقه یورو از تورم سالانه 7.5 درصد افزایش یافت که مطابق با اجماع بود. با این حال، رقم اصلی به طور قابل توجهی بالاتر از انتظارات در 3.5٪ در مقایسه با 3.2٪ مورد انتظار چاپ شده است. به این ترتیب، این انتظارات را افزایش می‌دهد که بانک مرکزی اروپا شروع به افزایش نرخ‌های بهره از ماه جولای خواهد کرد، جایی که قیمت‌گذاری فعلی بازار تقریباً برای افزایش قیمت تمام شده است. در همین حال، تولید ناخالص داخلی منطقه یورو در سه ماهه اول به 5% سالانه رسید و کمی کمتر از رقم سه ماهه مورد انتظار 0.2% در مقابل 0.3% مورد انتظار بود. با این حال، بعید است که این امر بانک مرکزی اروپا را از افزایش برنامه خود برای عادی سازی سیاست پولی باز دارد.

واکنش بازار به داده‌ها با توجه به اینکه ارقام بعید است که چشم‌انداز کوتاه‌مدت سیاست بانک مرکزی اروپا را تغییر دهد، خاموش شده است. به خاطر داشته باشید که تمرکز بیشتر روی سیاست های فدرال رزرو بوده است و بازارها در آستانه نشست هفته آینده قرار می گیرند.

بازگردانی متوسط ​​دلار به عنوان جریان های پایان ماه

در جاهای دیگر، با نزدیک شدن به پایان ماه، فعالان بازار به نظر می‌رسند که از این فرصت به عنوان فرصتی برای محو کردن حرکت‌های تهاجمی اخیر دلار آمریکا استفاده می‌کنند. یادآوری اینکه در ماه‌هایی که سهام ایالات متحده (SPX) حداقل 3 درصد یا بیشتر کاهش می‌یابد، دلار آمریکا تمایل دارد تا پایان ماه قبل از اینکه حرکت را در هفته اول ماه جدید دنبال کند، افزایش یابد. این در نمودار زیر نشان داده شده است. همانطور که گفته شد، در حالی که اکثر افراد می‌توانند موافق باشند که دلار بیش از حد خرید شده است، مسئله این است که فقدان جایگزین‌هایی وجود دارد که همتای اصلی دلار (EUR) دلایل کمی برای افزایش قیمت ارائه می‌دهد. با این حال، ارزی که من می‌خواهم تماشا کنم یوان چین است، جایی که یک چرخش می‌تواند اوج احتمالی دلار را نشان دهد.

توضیح دهنده تعادل مجدد پایان ماه FX

تعمیر WMR لندن (1600 به وقت لندن): WMR Fix یکی از پرکاربردترین معیارها برای معاملات FX است که هر روز در یک پنجره 5 دقیقه ای در حدود ساعت 1600 لندن انجام می شود. این اصلاحیه مجموعه استانداردی از نرخ‌های معیار ارز را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران سهام و اوراق قرضه بتوانند ارزش‌گذاری و عملکرد پرتفوی را با یکدیگر مقایسه کنند.

اصلاح WMR تمایل دارد با افزایش شدید حجم معاملات همزمان شود و باعث افزایش قابل توجه نقدینگی شود. گاهی اوقات، این اجازه می دهد تا جریان های بزرگ پول واقعی بدون ایجاد اعوجاج بیش از حد انجام شود. با این حال، جریان ها همچنین می توانند در یک جهت غالب باشند (خرید قوی یا فروش قوی) که منجر به حرکت های بزرگ در یک دوره زمانی بسیار کوتاه می شود.

بزرگترین دوره نوسانات ناشی از اصلاح پایان ماه است، در آخرین کسب و کار انجام می شود روز، که در آن حرکات شدید بازار اغلب می تواند در طول ساعت 15:00 تا 16:00 به وقت لندن در پیشروی رخ دهد. این جریان های FX عمدتاً از تعادل مجدد سهام به دست می آیند.

به این ترتیب، اگر یک مدیر پورتفولیوی بریتانیا دارایی‌های دلار آمریکا را در اختیار داشته باشد و به دنبال پوشش ریسک FX باشد، افزایش ماهانه ارزش آن دارایی‌ها منجر به پوشش ریسک (فروش دلار) بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال، اگر سهام تحت پوشش FX قرار گرفته و سهام ایالات متحده (S&P 500) در ماه افزایش یافته باشد، در حالی که FTSE 100 (بازار سهام انگلستان) ثابت معامله شده است، در این صورت سرمایه‌گذاران مستقر در بریتانیا دلار آمریکا را در برابر پوند می‌فروشند تا به پوشش خود اضافه کنند. ، منجر به افزایش GBP/USD می شود. عملکرد بهتر بازار سهام ایالات متحده نسبت به بریتانیا با فروش بیشتر دلار در برابر پوند همراه خواهد بود و باعث می شود پوند انگلیس حتی بالاتر رود. اگرچه، حرکات شدید اغلب می توانند تا حدی در روز بعد از رفع مشکل پایان ماه برگردند. با این حال، وقوع چنین رویدادی در بازاری به عنوان نقدینگی مانند FX، نشان می‌دهد که تعمیر لندن (به ویژه رفع مشکل پایان ماه) برای معامله‌گران FX مهم است که مراقب آن باشند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.