تورم منطقه یورو به بالاترین نرخ ثبت شده تاکنون رسیده است که به 9.1 درصد رسیده است زیرا نورد استریم و گازپروم عرضه گاز را متوقف می کنند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس گزارش اداره آمار اروپا، یورواستات، نرخ تورم منطقه یورو در ماه اوت به بالاترین میزان خود یعنی 9.1 درصد رسید. این نرخ بالاتر از آن چیزی بود که اقتصاددانان گمان می کردند و بیشتر این افزایش به دلیل افزایش قیمت انرژی اروپا بود. تورم شدید اروپا همچنان در حال افزایش است، در

کد خبر : 249311
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
تورم منطقه یورو به بالاترین نرخ ثبت شده تاکنون رسیده است که به 9.1 درصد رسیده است زیرا نورد استریم و گازپروم عرضه گاز را متوقف می کنند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس گزارش اداره آمار اروپا، یورواستات، نرخ تورم منطقه یورو در ماه اوت به بالاترین میزان خود یعنی 9.1 درصد رسید. این نرخ بالاتر از آن چیزی بود که اقتصاددانان گمان می کردند و بیشتر این افزایش به دلیل افزایش قیمت انرژی اروپا بود.

تورم شدید اروپا همچنان در حال افزایش است، در حالی که منطقه با بحران انرژی مواجه است

در حال حاضر، اروپا از بالاترین نرخ تورم منطقه یورو در تقریبا 50 سال گذشته رنج می برد و هر یک از اعضای اتحادیه پولی شاهد قیمت های مصرف کننده داغ بوده اند. اخیرا رویترز از تعدادی از اقتصاددانان نظرسنجی کرد و داده های منتشر شده توسط یورواستات بزرگتر از پیش بینی اقتصاددانان است.

آمارها نشان می دهد که قیمت انرژی با 38.3 درصد و اقلامی مانند مواد غذایی 10.6 درصد افزایش تورم را به خود اختصاص داده اند. همچنین، کالاهای صنعتی غیر انرژی نسبت به ارزش این کالاها در سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است. از نظر قیمت انرژی، به نظر می رسد که بحران انرژی به دلیل جنگ اوکراین و روسیه بدتر شود.

از امروز و تا 2 سپتامبر 2022، خط لوله نورد استریم 1 تحت “تعمیر و نگهداری” قرار دارد. تعمیر و نگهداری مردم را نگران کرده است که رهبران روسیه تعطیلی دو خط لوله گاز طبیعی فراساحلی را که گاز روسیه را به آلمان متصل می کنند، تمدید کنند. فدراسیون روسیه در حال حاضر جریانات خود را در ماه ژوئن 40 درصد و در ماه جولای 20 درصد دیگر کاهش یافته است.

علاوه بر این، غول گاز روسی گازپروم روز سه شنبه به مردم اعلام کرد که عرضه گاز به گروه انرژی صنعتی فرانسوی Engie را متوقف خواهد کرد. برخی گمان می کنند که اروپا ممکن است به کمک مالی کشورهای دیگر نیاز داشته باشد، در حالی که برخی دیگر معتقدند رهبران اروپایی چاره ای جز نجات مصرف کنندگان انرژی در کشورهای عضو ندارند. برخی از مردم بر این باورند که بانک مرکزی اروپا (ECB) باید همانگونه که فدرال رزرو در چند وقت اخیر انجام داده است، نرخ بهره بانکی را افزایش دهد.

ECB در 8 سپتامبر تشکیل جلسه خواهد داد و گزارش ها نشان می دهد که اقتصاددانان شرط بندی کرده اند که بانک مرکزی اروپا نرخ را 75 واحد پایه (bps) افزایش دهد. برت کولین، اقتصاددان ارشد ING، در صحبت با The Street، اظهار داشت که بانک مرکزی اروپا باید سرعت خود را کاهش دهد، اما سوال فعلی چقدر است.

کولین گفت: “مشکلات خاص اروپا همچنان باعث افزایش تورم می شود – بحران عرضه گاز و خشکسالی بر فشارهای پایدار طرف عرضه بر تورم در حال حاضر افزوده است.” اقتصاددان ING افزود: «از آنجایی که اقتصاد به سرعت در حال کند شدن است – و شاید در حال حاضر در حال انقباض باشد – سؤال این است که بانک مرکزی اروپا چقدر باید ترمزها را فشار دهد.

برچسب ها در این داستان

9.1٪، تورم 9.1٪، برت کولین، بانک مرکزی اروپا، اقتصاد، بحران انرژی، تورم اروپا، بانک مرکزی اروپا، رهبران اروپا، اتحادیه اروپا، پارلمان اتحادیه اروپا، یورواستات، اقتصاد منطقه یورو، تورم منطقه یورو، گازپروم، اقتصاد ING، نورد استریم 1 ، تورم داغ، عرضه گاز روسیه

نظر شما در مورد نبرد منطقه یورو با تورم داغ چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.