تورم سالانه آمریکا به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید

[ad_1] در تفسیر بازار امروز: تورم سالانه ایالات متحده در ماه فوریه به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید دلار در انتظار افزایش نرخ بهره تقویت می شود یورو در بحبوحه پیامدهای ژئوپلیتیک ضعیف می شود نوسانات بازار نفت حاکم است اداره آمار کار ایالات متحده گفت که

کد خبر : 177391
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
تورم سالانه آمریکا به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید

[ad_1]

در تفسیر بازار امروز:

  • تورم سالانه ایالات متحده در ماه فوریه به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید
  • دلار در انتظار افزایش نرخ بهره تقویت می شود
  • یورو در بحبوحه پیامدهای ژئوپلیتیک ضعیف می شود
  • نوسانات بازار نفت حاکم است

اداره آمار کار ایالات متحده گفت که تورم ایالات متحده در ماه فوریه به 7.9 درصد افزایش یافت و به طور سالانه عمدتاً به دلیل قیمت سوخت افزایش یافت.

دلار آمریکا با افزایش انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو دستورالعمل های کلیدی نرخ بهره را در کوتاه مدت افزایش خواهد داد، افزایش یافت. در همین حال، بازارهای سهام ایالات متحده این احتمال را که افزایش نرخ بهره باعث گران‌تر شدن وام‌گیری و سرمایه‌گذاری در اواخر سال جاری می‌شود، نادیده گرفت. از طرف دیگر، اگر افزایش نرخ بهره محقق شود، بخش بانکی می تواند در کوتاه مدت تا میان مدت تقویت شود.

در صورت ادامه افزایش ارزش دلار در برابر همتایان خود، قیمت‌های صادرات ایالات متحده ممکن است افزایش مشابهی را دنبال کند. صادرات کالاهایی مانند داروها، نیمه هادی ها و سوخت های فسیلی احتمالاً در میان مدت گران تر می شود و به طور بالقوه بر فشارهای تورمی می افزاید.

یورو در برابر دلار یک شبه کاهش یافت، زیرا مشکلات ژئوپلیتیکی در اروپا بر احساسات تاثیر گذاشته و سرمایه گذاران در سیگنال بانک مرکزی اروپا مبنی بر اینکه این بانک تا سه ماهه سوم کاهش QE را کاهش خواهد داد، قیمت گذاری کردند.

نفت خام WTI از بالاترین سطح پنج سال اخیر که در اوایل این هفته مشاهده شد، پایین آمد و انتظار می‌رود با توجه به ریسک‌های ژئواستراتژیکی که حول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت خام جهان – روسیه متمرکز است، نوسانات بیشتر شود.

با افزایش دلار، طلا از بالاترین سطح قبلی خود پایین آمد. اگر فشارهای ژئوپلیتیکی و سرفصل های خبری در مورد درگیری در آستانه اروپا اضافه شود، احساسات شدید بازار می تواند خریدهای امن بیشتری را تحریک کند.

به نظر می رسد که شاخص VIX در حال افزایش است زیرا نوسانات در بازارهای سهام جهانی یک موضوع غالب در کوتاه مدت است. در نتیجه عوامل استرس زا ژئوپلیتیکی، احساسات سرمایه گذاران این هفته با تمرکز بر دارایی های امن برای پوشش ریسک بازار به پایان رسید.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.

هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ندارد، خواه بر اساس محتوا باشد یا نباشد.

با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.

تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل اخبار و اقتصاد، سارا فنویک (نویسنده مالی)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل

هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.

محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.