تورم داغ ترس های رکود تورمی را دوباره زنده می کند

[ad_1] GBP نکات کلیدی: چشم انداز: نزولی تورم انگلستان دو رقمی را بزنید. BoEانتظار می رود تورم در ماه اکتبر به 13.3 درصد برسد. اعتماد مصرف کننده بریتانیا در پایین ترین حد خود باقی می ماند. قیمت بازارها با افزایش 154 واحدی بیشتر از سوی بانک انگلستان در سال 2022. نحوه ترکیب تحلیل بنیادی و

کد خبر : 243859
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
تورم داغ ترس های رکود تورمی را دوباره زنده می کند

[ad_1]

GBP نکات کلیدی:

  • چشم انداز: نزولی
  • تورم انگلستان دو رقمی را بزنید. BoEانتظار می رود تورم در ماه اکتبر به 13.3 درصد برسد.
  • اعتماد مصرف کننده بریتانیا در پایین ترین حد خود باقی می ماند.
  • قیمت بازارها با افزایش 154 واحدی بیشتر از سوی بانک انگلستان در سال 2022.

نحوه ترکیب تحلیل بنیادی و تکنیکال

هفته پوند در حال بررسی

را پونداز پربارترین هفته خود لذت نبرد و زمین خود را در مقابل تیم از دست داد یورو و دلار آمریکا به ترتیب. GBPUSD از بالاترین سطح هفتگی 1.2150 کاهش یافت و در 1.18300 معامله شد، افت 300 پیپ عجیب و مهمتر معامله در زیر قیمت سطح روانی کلیدی 1.20. این ضررها به دلیل افزایش مستمر وارد شد تورم انگلستان، که بریتانیا را از آن پیشی می گیردهمتایان اروپای غربی. مسائلی از جمله Sضعف بسیار زیاد، مسائل مربوط به زنجیره تامین مربوط به برگزیت، و افزایش قیمت انرژی همگی در این امر نقش دارندبا افزایش 11.6 درصدی قیمت مواد غذایی در چهار هفته. بحران هزینه زندگی بر بدهی سوپرمارکت‌ها تاثیر گذاشته استآنها با انها صادر شده توسط Asda، Iceland Foods، Tesco Plc و شرکت تحویل مواد غذایی Ocado Group Plc fدر پشت چاپ CPI چهارشنبه. آنها تحت تأثیر نگرانی قرار گرفتند افزایش قیمت مواد غذایی که بیشترین سهم را در ماه داشته است CPI افزایش دادن.با ورود به فصل زمستان، بریتانیایی ها برای گرم کردن خانه های خود در کنار غذا با قبوض هنگفتی مواجه می شوندافزایش قیمت، که به نوبه خود به این معنی که هزینه های استقراض برای سوپرمارکت ها بعید است به این زودی ها بهبود یابد.

را بانک انگلستان (BoE) پس از انتشار داده های هفته گذشته شاهد افزایش فشار بوده است. BoE باید بیش از هر کشور دیگری در G10 افزایش یابد زیرا سرمایه گذاران در سال 2022 154 امتیاز پایه افزایش بیشتر قیمت گذاری کرده اند، بیش از آنچه که از افزایش سرعت فعلی خواسته شده است. فدرال رزرو آمریکا. این نشان می دهد که در سه جلسه باقیمانده در سپتامبر، نوامبر و دسامبر، سه افزایش 50 امتیاز پایه دیگر مورد نیاز است. با توجه به افزایش 50 واحدی در ماه آگوست، اکنون سابقه ای وجود دارد و «بانوی قدیمی خیابان تریدندل» (BoE) می تواند این کار را انجام دهد.

بازار افزایش نرخEانتظارات برای مajor سیدرونی بآنکس

پیش‌بینی هفتگی پوند انگلیس (GBP): تورم داغ ترس‌های رکود تورمی را احیا می‌کند

منبع: گلدمن ساکس

در صورتی که پوند به هدف افزایش نرخ دست یابد، ارز باید همچنان حمایت شود، در حالی که یک محور دیگر از BoE که ناامید کننده ها بر خلاف انتظارات می توانند آن را کاهش دهند. برای پایان هفته، هر دو را داشتیم GfK UK اعتماد مصرف کننده و خرده فروشی در روز جمعه اعتماد مصرف کننده بریتانیا در ماه جولای بدون تغییر در -41 بودing این اعتماد به بریتانیا اقتصاد در پایین ترین سطح تاریخی باقی می ماند. GfK گفت: “بحران اعتماد به نفس تنها با روزهای تاریک پاییز و ماه های سردتر زمستان بدتر می شود.” را فقط یک خبر خوب در هفته ای که برای پوند انگلیس سخت بود، خرده فروشی به طور شگفت انگیزی 0.3% افزایش یافت که در ماه از جولای، اما همچنان کاهش سالانه 3.4٪ را نشان می دهد..

انگلستان تقویم اقتصادی هفته پیش رو

با نزدیک شدن به پایان ماه اوت، انگلستان تقویم اقتصادی است برای لذت بردن از یک هفته آرام تنظیم شده است. بالای دوره از هفته، آنجا تنها یکی است انتشار داده با رتبه “بالا”، در حالی که ما نیز داریم یکی انتشار داده‌های دارای رتبه متوسط

اینجا تنها است دارای امتیاز بالا رویداد برای هفته پیش رو در تقویم اقتصادی منطقه یورو:

  • بر سهشنبه، آگوست 23،ما داریم S&P Global/CIPS Manufacturing PMI Flash در ساعت 08:30 به وقت گرینویچ.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

نمودار GBPUSD، 19 اوت 2022

پیش‌بینی هفتگی پوند انگلیس (GBP): تورم داغ ترس‌های رکود تورمی را احیا می‌کند

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

چشم انداز GBPUSD و افکار نهایی

پوند تحت تأثیر قرار گرفته است آ ریسک پذیری گسترده تر در سال جاری افزایش نرخ بهره در ماه اوت با مجموعه ای از پیش بینی های اقتصادی وخیم همراه بود، مرکب شده توسط چاپ CPI انگلستان. این امر فشار بیشتری را بر مصرف کنندگان مستعدی که اکنون مستعد اعتصاب برای دستمزد بهتر هستند، وارد کرده است. اعتصاباتی که در اوایل تابستان شاهد بودیم تا حدی در این هفته دوباره شعله ور شد و در ادامه می تواند بر فعالیت های اقتصادی تاثیر بگذارد، با هشدار اتحادیه ها درباره اعتصاب “نامحدود”. GBP همچنان در وضعیت نامطمئنی باقی می ماند همانطور که داده های این هفته نشان می دهد که افزایش CPI و انتظارات افزایش نرخ همزمان با ضعیف تر GBP (معمولاً افزایش انتظارات افزایش نرخ باید پوند را تقویت می کرد). این احتمال قوی وجود دارد که هرگونه حرکت قابل توجهی در این جفت توسط داده های ایالات متحده و همچنین سمپوزیوم جکسون هول تسهیل شود، که قول می دهد در هفته پیش رو در مرکز توجه قرار گیرد.

کاهش 300 عددی پیپ این هفته باعث شده است که این جفت ارز به زیر سطح کلید روانشناختی 1.2000 برگردد و 20 و 50-SMA مقاومت ایجاد کنند. همانطور که هفته را آغاز می کنیم، سطح کلید روانشناختیو همچنین پایین ترین سطح 2022 در 1.1760، کلید ادامه حرکت نزولی با اهداف بلندمدت در اطراف منطقه 1.14300 خواهد بود.

– نوشته شده توسط زین وودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.