تورم به رغم درد وام مسکن نیازمند پیاده روی بیشتری است

[ad_1] پوند در یک موقعیت ثابت پیش از تصمیم BoE تورم اصلی و اصلی علیرغم کاهش در قیمت اصلی، به طرز ناراحت کننده ای بالا باقی می ماند. اثرات پایه احتمالاً در نیمه دوم سال کاهش شدیدتری خواهد داشت نرخ وام مسکن ثابت دو ساله به 6 درصد رسید. میانگین پرداخت های وام مسکن 2900

کد خبر : 363921
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
تورم به رغم درد وام مسکن نیازمند پیاده روی بیشتری است

[ad_1]

پوند در یک موقعیت ثابت پیش از تصمیم BoE

  • تورم اصلی و اصلی علیرغم کاهش در قیمت اصلی، به طرز ناراحت کننده ای بالا باقی می ماند. اثرات پایه احتمالاً در نیمه دوم سال کاهش شدیدتری خواهد داشت
  • نرخ وام مسکن ثابت دو ساله به 6 درصد رسید. میانگین پرداخت های وام مسکن 2900 پوند در سال افزایش می یابد
  • GBP/USD در صندلی پوند ظاهر می شود زیرا تفاوت نرخ بهره جذابیت کابل را افزایش می دهد.
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله GBP/USD

افزایش ۲۵ بیتی بر ثانیه روی کارت ها برای MPC

طبق انتظارات بازار، کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس (MPC) قرار است در ظهر پنجشنبه نرخ بهره را حداقل 25 واحد افزایش دهد. در واقع، حتی یک شانس خارجی (به احتمال 27٪) وجود دارد که آنها حتی می توانند 50 bps افزایش پیدا کنند، اما این سناریوی موردی اصلی نیست.

احتمالات ضمنی افزایش 25 و 50 بیت در ثانیه از طریق بازارهای نرخ

image1.png

منبع: Refinitiv تهیه شده توسط ریچارد اسنو

تورم همچنان عامل افزایش نرخ بهره است

علیرغم کاهش نرخ تورم اصلی، فشارهای قیمتی گسترده ای که در بخش خدمات (رستوران ها/هتل ها به علاوه مواد غذایی و نوشیدنی های غیرالکلی) و روند صعودی رشد حقوق مشاهده می شود، باید کاهش یابد. مارپیچ دستمزد-قیمت بدترین کابوس یک بانک مرکزی است و دیدن میانگین درآمد بریتانیا در روند صعودی گسترده تر خود، چندین مقام BoE را نگران خواهد کرد.

میانگین درآمد انگلستان (متوسط ​​3 ماه) تغییر سال به سال

image2.png

منبع: Refinitiv تهیه شده توسط ریچارد اسنو

علاوه بر این، تورم اصلی بریتانیا با توجه به رقم آوریل یک مرحله دیگر بالاتر را نشان می‌دهد و انتظار می‌رود که داده‌های ماه می با رقم پیش‌بینی شده 6.8 درصد بهبودی نشان ندهد. CPI اصلی بریتانیا در نمودار زیر نشان می‌دهد که قیمت‌های گسترده در مسیر اشتباهی قرار گرفته‌اند، زیرا همتایان بریتانیا درجات متفاوتی از کاهش تورم را تجربه می‌کنند.

CPI اصلی انگلستان در مقابل سایر اقتصادهای توسعه یافته

image3.png

منبع: Refinitiv تهیه شده توسط ریچارد اسنو

BoE پیش بینی های خود را در مورد رشد بیشتر و کاهش بیکاری اصلاح کرد

در نشست 11 مه، مقامات بانک مرکزی انگلستان بزرگترین تجدید نظر در تولید ناخالص داخلی بریتانیا را فاش کردند که به 0.7 درصد رشد مورد انتظار در سه ماهه دوم سال 2023 در مقایسه با 0 درصد پیش بینی شده در نسخه فوریه گزارش افزایش یافت. تولید ناخالص داخلی بهتر از حد انتظار – اگرچه به هیچ وجه خیره کننده نیست – نشان می دهد که ممکن است افزایش نرخ های قبلی بیشتر طول بکشد تا تقاضا و فعالیت های اقتصادی کلی را با هدف کاهش تورم کاهش دهد.

image4.png

منبع: بانک انگلستان

یکی دیگر از مشاهدات مورد توجه در پیش بینی، تجدید نظر نزولی در نرخ بیکاری، هم در سه ماهه دوم امسال و هم در سه ماهه دوم 2024 بود – که بر بازار کار فشرده و انعطاف پذیر تاکید می کند. آخرین داده‌های بیکاری مربوط به ماه مارس گواهی بر این پیش‌بینی بود، که با افزایش 250 هزار شغل در مقابل 162 هزار شغل مورد انتظار، شگفت‌انگیز بود.

image5.png

منبع: DailyFX

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نکات و نکات تجارت پیرامون اخبار FX را بیاموزید

علیرغم افزایش سریع پرداخت های وام مسکن، BoE مجبور به افزایش قیمت شد

موضوع افزایش بازپرداخت وام مسکن امروز موضوع بحث در مجلس عوام بود، زیرا جرمی هانت وزیر دارایی بریتانیا هرگونه حمایت مستقیم جدید از سوی دولت از کسانی که در تلاش برای همگام شدن با افزایش پرداخت‌های مرتبط با بهره هستند را رد کرد. در عوض، وی به اقدامات موجود حمایتی دولت اشاره کرد و بر خطراتی که استقراض/هزینه بیشتر دولت در مبارزه با تورم ایجاد می کند، تاکید کرد.

اندرو بیلی، فرماندار احتمالا پس از انتشار بیانیه سیاست پولی در روز پنجشنبه با سوالات مشابهی روبرو خواهد شد، اما به دستور بانک انگلستان مبنی بر محافظت از ثبات قیمت و همچنین ثبات مالی مجهز است. افزایش نرخ بهره همچنان موثرترین ابزار بانک در کاهش تورم افسارگسیخته است.

در بیانیه سیاست قبلی، کمیته ارزیابی ریسک‌های چشم‌انداز تورم را در جهت صعودی ارزیابی کرد. آنها مجدداً تأکید کردند که اگر شواهدی از فشارهای مداوم وجود داشته باشد، تشدید بیشتر لازم است. استفاده از کلمه “would” به جای “ممکن است” نشان می دهد که چرخه پیاده روی هنوز چند پایه دیگر برای رفتن دارد. با این حال، افزایش نرخ بهره در گذشته احتمالاً بر اقتصاد تأثیر بیشتری خواهد گذاشت و با انتظار کاهش شدید تورم، MPC ممکن است در را برای زبانی باز کند که احتمال نزدیک شدن به اوج نرخ‌ها را در خود جای دهد.

بازارها حدود 130 واحد در ثانیه افزایش را پیش بینی می کنند که عملاً نرخ بهره بانکی بریتانیا را بالاتر از ایالات متحده در 5.75 درصد قرار می دهد، اگرچه مقامات ذکر کرده اند که چنین انتظاراتی خوش بینانه است.

کابل در صندلی پوند قبل از تصمیم BoE به عنوان تفاوت نرخ پشتیبانی استرلینگ

پوند استرلینگ در چند وقت اخیر از افزایش قابل توجهی در برابر دلار آمریکا برخوردار بوده است، زیرا به نظر می رسد بازارها در حال دست بالا گرفتن از میزان صعود BoE هستند و احتمالاً از پیام جنگ طلبانه فدرال رزرو که همراه با پیش بینی های اقتصادی بهبود یافته بود، قدردانی نمی کنند.

در نمودار GBP/USD زیر، خط سیاه تفاوت نرخ بهره بین ایالات متحده و بریتانیا را نشان می دهد (بازده 10 ساله طلایی منهای بازده خزانه 10 ساله). نرخ‌های بریتانیا از ایالات متحده پیشی گرفته است که می‌تواند به حمایت از استرلینگ در معاملات آتی کمک کند. این هفته یک حرکت مخالف در بازارهای FX، معاملات کابل را پایین‌تر می‌بیند، به سمت منطقه حمایت در حدود 1.2700 که می‌تواند زمینه را برای ادامه راه‌اندازی صعودی پس از اعلام ایجاد کند.

به خاطر داشته باشید که بازارها در حال حاضر با احتمال کمی بیشتر از 25 درصد افزایش 50 بیتی بر ثانیه قیمت دارند، به این معنی که پس از اعلام می توانیم شاهد کاهش قیمت مجدد کابل باشیم. مقاومت تماماً در سطح روانی 1.3000 ظاهر می شود.

نمودار روزانه GBP/USD

image6.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 10% -9٪ -3٪
هفتگی -17٪ 6% -3٪

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.