تورم بریتانیا به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید، پوند/دلار آمریکا کاهش یافت

[ad_1] تورم انگلستان و پوند/دلار – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل تورم اصلی به 9 درصد رسید، نرخ اصلی به 6.2 درصد رسید. پوند پس از رالی روز سه شنبه کاهش یافت. قیمت‌ها در بریتانیا در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش یافت که بالاترین رقم در 40

کد خبر : 208584
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
تورم بریتانیا به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید، پوند/دلار آمریکا کاهش یافت

[ad_1]

تورم انگلستان و پوند/دلار – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • تورم اصلی به 9 درصد رسید، نرخ اصلی به 6.2 درصد رسید.
  • پوند پس از رالی روز سه شنبه کاهش یافت.

قیمت‌ها در بریتانیا در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش یافت که بالاترین رقم در 40 سال اخیر و باز هم چاپ نگران‌کننده دیگری برای بانک انگلستان (BoE) است. در حالی که این رقم باعث برانگیختن عناوین بسیاری از تبلویدها خواهد شد، بازارهای مالی انتظار داشتند که امروز کمی بالاتر از 9.1% باشد، که پوند را نسبتاً بدون تغییر باقی می گذارد تا پس از انتشار کاهش یابد.

آخرین پوند انگلیس: تورم بریتانیا به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید، پوند/دلار آمریکا کاهش یافت

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

انتشار اطلاعات بعدی در بریتانیا، گزارش خرده فروشی در ماه آوریل است. انتظار می‌رود این گزارش که همیشه انتشاری بی‌ثبات است، به مصرف‌کنندگان نشان دهد که دستان خود را محکم در جیب خود نگه می‌دارند و فروش آن کاهش یافته است. تورم بسیار بالا و پرهیز مصرف کنندگان برای خرج کردن، دو برابر سختی است که BoE باید با آن مقابله کند.

آخرین پوند انگلیس: تورم بریتانیا به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید، پوند/دلار آمریکا کاهش یافت

GBP/USD در روز سه‌شنبه بیش از 1.3 درصد جهش کرد که بهترین عملکرد آن در 18 ماه اخیر پس از گزارش مشاغل بریتانیا نشان داد که بازار کار در وضعیت بدی قرار دارد. نرخ بیکاری به 3.7 درصد کاهش یافت، پایین‌ترین سطح در 50 سال اخیر، در حالی که میانگین درآمدها از جمله پاداش در ماه مارس 7 درصد افزایش یافت زیرا کارفرمایان برای حفظ کارکنان موجود هزینه بیشتری پرداخت کردند.

افزایش نرخ کابل همچنین با کاهش اندکی دلار آمریکا همراه بود زیرا معامله گران از شرط بندی های اخیر بر روی دلار عقب نشینی کردند. سبد دلار آمریکا (DXY) با اظهار نظر اروپایی جنگ طلب کلااس نات، عضو شورای ECB، که احتمال افزایش 50 واحدی نرخ بهره را در سال جاری مطرح کرد، مورد ضربه قرار گرفت، اولین باری که هر یک از اعضای شورا این عدد را ذکر می کند. یورو افزایش یافت و سبد دلار آمریکا را کاهش داد. کابل روز سه‌شنبه به حدود 1.2500 رسید، یعنی سطح فیبوناچی اصلاحی 61.8%، و جفت ارز اکنون به دنبال این هستند که ببینند آیا می‌توانند به زیر 1.2400 برسند یا خیر. در اینجا پشتیبانی در 1.2382 و 1.2274 دیده می شود.

نمودار قیمت روزانه GBPUSD 18 مه 2022

آخرین پوند انگلیس: تورم بریتانیا به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید، پوند/دلار آمریکا کاهش یافت

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 69.52 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند که نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.28 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 12.59 درصد و نسبت به هفته گذشته 19.96 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 40.21 درصد و نسبت به هفته گذشته 50.83 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به زودی معکوس شود، علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص لانگ باقی می مانند.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ استرلینگ – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.