تورم ایالت های مودیز بر بهبود اقتصادی در بخشی از لاتام تأثیر می گذارد – اقتصاد بیت کوین نیوز

مؤسسه رتبه‌بندی کیفیت دارایی مودی، هشدار داده است که نرخ بالای تورم که برخی کشورها در لاتام با آن مواجه هستند، بر بهبود اقتصادی در منطقه تأثیر می‌گذارد. گفته می شود برزیل، شیلی و مکزیک کشورهایی هستند که بیشتر تحت تأثیر این پدیده قرار گرفته اند و بهبود آنها به عوامل دیگری برای کاهش اثرات

کد خبر : 246395
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
تورم ایالت های مودیز بر بهبود اقتصادی در بخشی از لاتام تأثیر می گذارد – اقتصاد بیت کوین نیوز


مؤسسه رتبه‌بندی کیفیت دارایی مودی، هشدار داده است که نرخ بالای تورم که برخی کشورها در لاتام با آن مواجه هستند، بر بهبود اقتصادی در منطقه تأثیر می‌گذارد. گفته می شود برزیل، شیلی و مکزیک کشورهایی هستند که بیشتر تحت تأثیر این پدیده قرار گرفته اند و بهبود آنها به عوامل دیگری برای کاهش اثرات تورم بستگی دارد.

بهبود هزینه های لاتام ایالت های مودیز ممکن است به دلیل تورم با مشکل مواجه شود

تورم در چندین کشور لاتام و جهان به یک مشکل تبدیل شده است و پیش‌بینی بهبود بسیاری از کشورها پس از همه‌گیری کووید-19 را تحت تأثیر قرار داده است. یادداشت اخیر منتشر شده توسط مؤسسه رتبه بندی کیفیت دارایی مودی تاکید می کند که تورم عاملی تعیین کننده در آینده بهبود اقتصادی منطقه خواهد بود.

در این یادداشت، برزیل، شیلی و مکزیک به عنوان سه کشوری که رشد مخارج خصوصی آنها به دلیل نرخ تورم بالای آنها کاهش می یابد، ذکر شده است. با این حال، عوامل دیگری نیز در مورد این بازیابی هزینه ها مرتبط خواهند بود.

در این یادداشت آمده است که سطح دستمزد در مکزیک، اعتماد مصرف کنندگان در برزیل و سرعت ایجاد مشاغل در شیلی نیز بر این رشد در آینده نزدیک تأثیر خواهد گذاشت.


عوامل فردی

مکزیک یکی از کشورهایی است که در سال جاری نرخ تورم بالایی را ثبت کرده است. بر اساس اعداد بانکیکو، بانک مرکزی این کشور، نرخ تورم ماه می به میزان قابل توجهی کمتر از بالاترین رقم در 21 سال گذشته بوده است. مودیز توضیح می دهد که تعداد زیادی از افراد خارج از سیستم شغلی رسمی این موضوع را تشدید می کند زیرا این شرکت انتظار افزایش حقوق کمی برای کارگران در این شرایط را دارد.

از سوی دیگر، برزیل در مقایسه با مکزیک مزیتی دارد، زیرا بازار کار دارای سطوح بالایی از تشریفات است و شرکت‌ها تمایل بیشتری به صدور افزایش دستمزد دارند تا آنها را مطابق با نرخ‌های تورم بالا نگه دارند. شیلی اکنون به دلیل چالش‌های سیاسی تدوین قانون اساسی جدید با مشکلاتی مواجه است، وظیفه‌ای که توسط رئیس‌جمهور کنونی این کشور، گابریل بوریچ، پیشنهاد شده است.

این عدم اطمینان سیاسی ممکن است بر بهبود کشور تأثیر منفی بگذارد. علاوه بر این، بوریک اظهار داشت که اگر قانون اساسی پیشنهادی توسط شیلیایی ها رد شود، باید روند قانون اساسی دیگری سازماندهی شود.

در ماه آوریل، بانک مرکزی اسپانیا گزارشی منتشر کرد که در آن نگرانی از توسعه بی ثباتی های سیاسی در نتیجه از دست دادن قدرت خرید توسط آسیب پذیرترین خانوارها و تأثیری که ممکن است بر پیش بینی های رشد لاتام داشته باشد، ابراز کرد.

برچسب ها در این داستان

بانک اسپانیا، برزیل، برزیل. مکزیک، بانک مرکزی، شیلی، مصرف، گابریل بوریک، رشد، تورم، لاتام، مکزیک، مودی، بی ثباتی سیاسی، دستمزدها

نظر شما در مورد تأثیری که نرخ تورم بالا بر رشد مخارج خصوصی در لطام خواهد داشت چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.