تورم ایالات متحده 8.6 درصد افزایش یافت، بالاترین میزان در 40 سال گذشته – اقتصاددان می گوید ما “هیچ نشانه ای مبنی بر روشن بودن خود نمی بینیم” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از انتشار گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آوریل، تعدادی از اقتصاددانان و بوروکرات های آمریکایی گفتند که تورم به اوج خود رسیده است و احتمال کاهش تورم وجود دارد. با این حال، آمارهای وزارت کار ایالات متحده نشان می دهد که CPI نسبت به سال قبل 8.6 درصد افزایش یافته است، زیرا

کد خبر : 215485
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
تورم ایالات متحده 8.6 درصد افزایش یافت، بالاترین میزان در 40 سال گذشته – اقتصاددان می گوید ما “هیچ نشانه ای مبنی بر روشن بودن خود نمی بینیم” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از انتشار گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آوریل، تعدادی از اقتصاددانان و بوروکرات های آمریکایی گفتند که تورم به اوج خود رسیده است و احتمال کاهش تورم وجود دارد. با این حال، آمارهای وزارت کار ایالات متحده نشان می دهد که CPI نسبت به سال قبل 8.6 درصد افزایش یافته است، زیرا داده های تورم ماه می به بالاترین حد خود رسیده است.

داده های CPI از ماه می نشان می دهد که تورم به اوج خود نرسیده است

اقتصاد ایالات متحده این روزها چندان داغ به نظر نمی رسد و پس از تعطیلی اقتصاد به دلیل یک ویروس تنفسی و چاپ تریلیون ها دلار محرک، به نظر می رسد این ایده ها اشتباهات بزرگی بودند. تورم افزایش عمومی در هزینه کالاها و خدمات است و ارزهایی مانند دلار آمریکا نمی توانند در زمانی که تورم کمتر بود، کالاها و خدمات زیادی را بخرند. گزارش ها نشان می دهد که تقریباً همه چیز در سوپرمارکت ها اکنون هزینه بیشتری دارد و قیمت چیزهایی مانند اجاره، بنزین، خودرو و مسکن به شدت افزایش یافته است. قیمت کالاها و خدمات با وجود اینکه سیاستمداران گفتند تورم عمومی “گذرا” خواهد بود، همچنان به افزایش خود ادامه داد.

هنگامی که داده های CPI آوریل منتشر شد، برخی افراد حتی ادعا کردند که تورم به اوج خود رسیده است، اما آخرین داده های CPI در ماه می نشان می دهد که این ادعا محقق نشد. داده‌های تورم ایالات متحده از معیارهای وزارت کار نشان می‌دهد که CPI ماه گذشته به بالاترین میزان در 40 سال گذشته به 8.6 درصد رسیده است. تورم در ایالات متحده به قدری بد بوده است که بررسی‌های محرک، افزایش اعتبارات مالیاتی کودکان، افزایش مزایای بیکاری و حتی افزایش جزئی دستمزدها با افزایش هزینه‌های کالاها و خدمات پاک شده است.

معیارهای وزارت کار نشان می‌دهد که افزایش قیمت‌های مواد غذایی، گاز و انرژی، داده‌های CPI را بالاتر برده است و هزینه‌های سرپناه یکی از بزرگ‌ترین عوامل افزایش داده‌های تورم در ماه گذشته بوده است. بنابراین در حالی که افزایش اندکی در دستمزدها برای برخی از کارگران ایالات متحده رخ داده است، دستمزدهای واقعی نسبت به آوریل 0.6 درصد کاهش یافته است. اقتصاددانانی که به این نکته اشاره کردند که داده‌های آوریل «اوج تورم» است، متوجه شدند که قیمت تمام شده کالاها و خدمات به اوج خود ادامه می‌دهد. جان لیر، اقتصاددان ارشد Morning Consult، گفت که CPI می ناراحت کننده است.

لیر در 10 ژوئن توضیح داد: «بسیار سخت است که به داده‌های تورم ماه می نگاه کنیم و ناامید نشویم.

«ممکن است تعطیل کردن اقتصاد به دلیل ویروس تنفسی ایده خوبی نبوده باشد»

در همین حال، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا همچنان روسیه و ولادیمیر پوتین را مقصر می داند. بایدن: «گزارش تورم امروز آنچه را که آمریکایی‌ها می‌دانند تأیید می‌کند – افزایش قیمت پوتین به شدت به آمریکا ضربه می‌زند.» تاکید کرد در کنفرانس مطبوعاتی این هفته با این حال، بسیاری از مردم می گویند که تعطیل کردن اقتصاد ایالات متحده، قرنطینه ها، و صورتحساب های محرک Covid-19 ایده های وحشتناکی بودند. جفری تاکر، اقتصاددان، گفت: “من شروع به فکر می کنم که شاید تعطیل کردن اقتصاد به دلیل یک ویروس تنفسی ایده خوبی نبود.” نوشت در جمعه.

نماینده ایالات متحده، توماس ماسی، جمهوری خواه اهل کنتاکی، اظهاراتی را که در سال 2020 بیان کرده بود، به اشتراک می گذارد، زمانی که می گفت تصویب این لایحه محرک بزرگ بهترین ایده نیست. در ژانویه، Massie گفت: «بسیاری از مردم نبینند که تصویب این لایحه باعث تورم شدید می شود، تصویب آن بدون حضور اعضا باعث می شود تا لحن رای گیری پستی در سراسر کشور ایجاد شود، پول تمام قرنطینه ها را ممکن می کند، و پرداخت پول به مردم برای کار نکردن باعث مرگ می شود. بهره وری در ایالات متحده» با این حال، بسیاری از منتقدان به Massie در مورد اظهارات مخالف خود سختی می‌دهند و به حملات ad hominem متوسل می‌شوند.

یکی از افراد “مسی هر چیز احمقانه ای به سرش می زند می گوید.” نوشت در پاسخ به توییت ماسی در آن زمان. نماینده کنتاکی اخیراً به اظهار نظر این فرد پاسخ داد گفت این “توئیت به خوبی پیر نشد.”

در سال 2020، جان کری، سناتور دموکرات، گفت: “تست تست ماسی نماینده کنگره مثبت بوده است.” نماینده کنتاکی همچنین تصمیم گرفت توییت کری را به سخره بگیرد و خاطرنشان کرد که او پیش‌بینی می‌کند “دموکرات‌ها جان کری و تعصب او را در مورد افزایش قیمت انرژی در یک سازه صخره‌ای حداقل تا ماه نوامبر مصادره خواهند کرد.” ماسی افزود:

در اینجا توییت ضعیف اوست زمانی که من با اولین ولگردی و قانونی چاپ 2 تریلیون دلاری در 27 مارس 2020 مخالفت کردم – زیرا قرار بود باعث تورم شود.

ماسی تنها کسی نبود که با انبساط پولی تریلیون دلاری مخالفت کرد، زیرا پیتر شیف، حشره‌دار طلا و اقتصاددان به سرعت از کسانی که از این محرک حمایت می‌کردند انتقاد کرد. شیف در همان روز توییت جان کری در مارس 2020 نوشت: «از آنجایی که فدرال رزرو این همه پول را از هوای رقیق ایجاد خواهد کرد، مردم هزینه آن را از طریق تورم پرداخت خواهند کرد. قیمت‌های مصرف‌کننده در شرف افزایش است و پس‌انداز میلیون‌ها آمریکایی را از بین می‌برد و قدرت خرید دستمزد میلیون‌ها نفر دیگر را از بین می‌برد.»

برچسب ها در این داستان

تحلیلگر، بیت کوین (BTC)، CPI، گزارش CPI، داده ها، DOW، اقتصاد، اکونومیست، سهام، فدرال رزرو، اشکال طلا، تورم، جان کری، nasdaq، پیتر شیف، QE، سهام، فدرال رزرو، توماس ماسی، کارگر ایالات متحده وزارت، تورم ایالات متحده، افزایش تورم ایالات متحده، ولادیمیر پوتین

درباره آخرین داده‌های CPI و نظرات مخالفی که با تعطیلی اقتصاد و هزینه‌های هنگفت در سال 2020 مخالفت کردند، چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.