تورم ایالات متحده همچنان داغ است و در ژوئن به 9.1 درصد رسید – کاخ سفید می‌گوید داده‌های CPI از قبل منسوخ شده است – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] طبق آخرین گزارش دفتر آمار کار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)، تورم ایالات متحده همچنان داغ است زیرا با سریع ترین نرخ سالانه از سال 1981 افزایش یافته است. تعدادی از بوروکرات‌ها و اقتصاددانان فکر می‌کردند که داده‌های CPI ماه می رکورد اوج خواهد بود. تورم ایالات متحده همچنان به افزایش دائمی جدید ادامه

کد خبر : 228734
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
تورم ایالات متحده همچنان داغ است و در ژوئن به 9.1 درصد رسید – کاخ سفید می‌گوید داده‌های CPI از قبل منسوخ شده است – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

طبق آخرین گزارش دفتر آمار کار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)، تورم ایالات متحده همچنان داغ است زیرا با سریع ترین نرخ سالانه از سال 1981 افزایش یافته است. تعدادی از بوروکرات‌ها و اقتصاددانان فکر می‌کردند که داده‌های CPI ماه می رکورد اوج خواهد بود.

تورم ایالات متحده همچنان به افزایش دائمی جدید ادامه می دهد

تورم در آمریکا همچنان بالاتر می رود زیرا اعداد CPI در ماه ژوئن افزایش ماهانه دیگری را نشان می دهد. گزارش اداره آمار کار خاطرنشان می کند: «در 12 ماه گذشته، شاخص کل اقلام قبل از تعدیل فصلی 9.1 درصد افزایش یافته است. “این افزایش بر مبنای گسترده بود و شاخص های بنزین، سرپناه و غذا بیشترین سهم را داشتند.” افزایش تورم در ماه ژوئن یک رکورد بی سابقه بود، زیرا با سریع ترین سرعت از نوامبر 1981 افزایش یافت.

پس از انتشار گزارش CPI، دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به این موضوع پرداخت. کاخ سفید همچنین مدعی شد که داده‌ها از قبل منسوخ شده‌اند و گزارش CPI منعکس کننده «تأثیر کامل نزدیک به 30 روز کاهش قیمت بنزین» نیست. در واقع، کاخ سفید می گوید که “تورم اصلی” برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است.

بایدن در بیانیه خود توضیح داد: «از همه مهمتر، گزارش امروز نشان می دهد که آنچه اقتصاددانان سالانه آن را «تورم اصلی» می نامند برای سومین ماه متوالی کاهش یافت و اولین ماه از سال گذشته است که نرخ تورم اصلی سالانه زیر شش درصد است. در روز چهارشنبه

تورم ایالات متحده همچنان داغ است و به 9.1 درصد در ژوئن جهش کرد - کاخ سفید می‌گوید داده‌های CPI از قبل «مقدم شده» هستند.
بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط بلومبرگ، گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات متحده که در روز دوشنبه منتشر شد، پس از انتظار اقتصاددانان برای رسیدن به 8.8 درصد، به 9.1 درصد افزایش یافت.

به گزارش بلومبرگ، این نشریه خبری تعدادی از اقتصاددانان را مورد نظرسنجی قرار داد و آنها انتظار داشتند که داده های CPI در ماه ژوئن به 8.8 درصد برسد. با یک تورم عظیم، اکنون چنین است فرض فدرال رزرو ایالات متحده باید “حتی تهاجمی تر” باشد. علاوه بر اعداد CPI که در صبح چهارشنبه، روز قبل از آن وارد شد، اداره آمار کار گزارش شده است روی تصویری که داده‌های CPI «جعلی» را نشان می‌داد. شماره CPI جعلی که در شبکه های اجتماعی دیده شد گفت داده های CPI به 10.2 درصد می رسد.

پس از انتشار گزارش تورم در ایالات متحده، بازارهای سهام، طلا و ارزهای دیجیتال لرزیدند

پس از انتشار گزارش واقعی، بازار سهام با کاهش 400 واحدی شاخص صنعتی داوجونز، زیان قابل توجهی را تجربه کرد. همه شاخص‌های اصلی سهام کاهش یافته و قیمت بیت کوین (BTC) از منطقه 19900 دلاری به پایین‌ترین سطح 18906 دلاری در 13 جولای رسید. قیمت فلزات گرانبها نیز با کاهش 0.58 درصدی نقره و طلا 0.41 درصد در روز چهارشنبه کاهش یافت.

در حالی که اعداد واقعی CPI در صبح چهارشنبه مورد بحث قرار گرفت، بسیاری از مردم تلاش کردند تا بدون افزودن مواد غذایی و بنزین به معادله، اعداد واقعی را به دست آورند. با این حال، منتقدان این نوع اظهارات توضیح دادند که چگونه آنها احمقانه بودند.

تیم یانگ، ستون‌نویس واشنگتن تایمز، می‌گوید: «هر کسی که می‌گوید «اگر غذا و سوخت را از CPI حذف کنید، تورم واقعاً بد نیست، سعی کنید یک ماه بدون غذا و گاز زندگی کنید و به من اطلاع دهید که چطور پیش می‌رود». نوشت در توییتر.

برچسب ها در این داستان

تحلیلگر، بیت کوین (BTC)، اداره آمار کار، CPI، گزارش CPI، قیمت ارز، داده ها، DOW، اقتصاد، اقتصاددان، سهام، CPI جعلی، داده های جعلی، فدرال رزرو، قیمت طلا، تورم، تورم قرمز داغ، QE، شاخص های سهام، سهام، فدرال رزرو، تیم یانگ، تورم ایالات متحده، افزایش تورم ایالات متحده، ستون نویس واشنگتن تایمز، بیانیه کاخ سفید

نظر شما در مورد رکوردی که در روز چهارشنبه منتشر شد چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.