تورم اروپا به رکورد 7.5 درصد افزایش یافت – لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا انتظار دارد قیمت انرژی “برای مدت طولانی تری بالاتر بماند” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] در حالی که نرخ تورم در ایالات متحده همچنان به اوج خود ادامه می دهد، نرخ تورم در منطقه یورو در ماه گذشته به بالاترین حد خود رسید و در ماه مارس به 7.5 درصد رسید. قیمت انرژی و مواد غذایی در سراسر 19 اقتصاد کشور عضو افزایش یافته است و کریستین لاگارد، رئیس

کد خبر : 187644
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
تورم اروپا به رکورد 7.5 درصد افزایش یافت – لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا انتظار دارد قیمت انرژی “برای مدت طولانی تری بالاتر بماند” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

در حالی که نرخ تورم در ایالات متحده همچنان به اوج خود ادامه می دهد، نرخ تورم در منطقه یورو در ماه گذشته به بالاترین حد خود رسید و در ماه مارس به 7.5 درصد رسید. قیمت انرژی و مواد غذایی در سراسر 19 اقتصاد کشور عضو افزایش یافته است و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا انتظار دارد قیمت انرژی “برای مدت طولانی تری بالاتر بماند.”

افزایش تورم منطقه یورو ادامه دارد، بانک مرکزی اروپا در سال جاری نرخ ها را 3 برابر افزایش می دهد.

19 کشوری که یورو را به اشتراک می گذارند از تورم فزاینده رنج می برند بر اساس ارقام منتج از ماه مارس که نشان می دهد نرخ تورم به 7.5 درصد رسیده است. مشابه فدرال رزرو ایالات متحده، تورم هدف بانک مرکزی اروپا (ECB) 2 درصد است و تورم در قیمت مواد غذایی، خدمات، انرژی و کالاهای بادوام بسیار بالاتر از هدف افزایش یافته است.

تورم اروپا به رکورد 7.5 درصد افزایش یافت - لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا انتظار دارد قیمت انرژی برای مدت طولانی تری بالاتر بماند.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، روز چهارشنبه در سخنانی در قبرس، در مورد هزینه بالاتر زندگی در اروپا بحث کرد و تاکید کرد: «سه عامل اصلی احتمالاً تورم را بالاتر می‌برند». لاگارد در طول سخنرانی خود در قبرس تاکید کرد:

انتظار می رود قیمت انرژی برای مدت طولانی تری بالاتر بماند. تنگناهای تولید جهانی احتمالاً در بخش‌های خاصی ادامه خواهند داشت، [and] خانوارها بدبین تر می شوند و می توانند هزینه های خود را کاهش دهند.

گزارش‌ها اشاره می‌کنند که بانک مرکزی اروپا، مشابه بانک فدرال، به دیوار فشار می‌آورد و باید با فشارهای تورمی روبرو شود. بالاس کورانی، خبرنگار رویترز می‌گوید: «بازارها اکنون تا پایان سال 60 واحد افزایش نرخ‌ها را قیمت‌گذاری می‌کنند». جک آلن رینولدز، اقتصاددان ارشد اروپایی در کپیتال اکونومیکس، در یادداشتی به مشتریان صبح جمعه، نوشت که این شرکت «سه افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره را برای سال جاری در نظر گرفته است».

این اقتصاددان روز جمعه گفت: «با افزایش نرخ تورم منطقه یورو حتی بیشتر از پیش‌بینی بانک مرکزی اروپا، و احتمالاً در باقی سال بسیار بالا باقی می‌ماند، ما فکر می‌کنیم مدت زیادی طول نمی‌کشد که بانک شروع به افزایش نرخ‌های بهره کند». گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران اسپانیا و آلمان روی بانک مرکزی اروپا شرط‌بندی کرده‌اند تا در سال جاری افزایش نرخ بهره را افزایش دهند.

تلاش مارگرت وستاگر، سیاستمدار دانمارکی برای متقاعد کردن ساکنان اتحادیه اروپا برای اجتناب از دوش‌های گرم طولانی

بسیاری از تقصیرها برای افزایش تورم در 19 کشور نیز مشابه ایالات متحده است، زیرا بانکداران و بوروکرات های اروپایی جنگ اوکراین و روسیه را مقصر می دانند. کریستین نولتینگ، مدیر ارشد سرمایه گذاری دویچه بانک در یادداشتی توضیح داد که تورم بالا ممکن است ادامه داشته باشد. نولتینگ می‌نویسد: «در اقتصادهای توسعه‌یافته، با توجه به شوک قیمت نفت و گاز ناشی از جنگ، ممکن است نرخ‌های تورم افزایش‌یافته از قبل حتی بیشتر شود. تحریم‌ها و همچنین توقف فعالیت‌های تجاری در روسیه، مشکلات زنجیره تامین را تشدید می‌کند.

در حال حاضر، گزارش‌های بسیار کمی در مورد هزینه‌های سیاست اتحادیه اروپا برای کووید-۱۹، نرخ‌های منفی بلندمدت بانک مرکزی اروپا، و گسترش عظیم پولی بانک مرکزی اروپا در دو سال گذشته وجود دارد. قبل از انتشار داده های تورم منطقه یورو، وزیر اقتصاد آلمان روبرت هابک از آلمانی ها خواست تا مصرف انرژی خود را کاهش دهند.

هابک خاطرنشان کرد: «در حال حاضر کمبود عرضه وجود ندارد. با این وجود، ما باید اقدامات پیشگیرانه را افزایش دهیم تا در صورت تشدید تنش از سوی روسیه آماده باشیم. جالب توجه است که مارگرت وستاگر، سیاستمدار دانمارکی و کمیسر اروپایی برای رقابت، سعی کرد متقاعد کند ساکنان اتحادیه اروپا از دوش آب گرم طولانی خودداری کنند. وستاگر گفت:

هر بار که آب گرم دوش خود را خاموش می کنید، بگویید: آن را بگیر پوتین!

برچسب ها در این داستان

19 کشور، 19 اقتصاد کشور عضو، 60 امتیاز پایه، 7.5 درصد، تورم 7.5 درصد، بالاز کورانی، بوروکرات ها، کریستین نولتینگ، کریستین لاگارد، سیاستمدار دانمارکی، بانک مرکزی اروپا، اقتصاد، اقتصاد، قیمت انرژی، بانکداران اروپایی، بانک مرکزی اروپا، اروپا کمیسیونر، منطقه یورو، تورم، جک آلن رینولدز، مارگرت وستاگر، افزایش نرخ بهره، رابرت هابک، بانک مرکزی، جنگ اوکراین و روسیه، ایالات متحده

نظر شما در مورد افزایش تورم در منطقه یورو چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.