تورم آلمان بر بانک مرکزی اروپا فشار وارد می کند

[ad_1] تجزیه و تحلیل EUR/USD و نکات گفتگو تورم آلمان بالاتر از حد انتظار 7.9% در مقابل 7.5% افزایش یافت تعصب EUR/USD همچنان در رالی ها محو می شود تورم آلمان بالاتر از حد انتظار است تورم آلمان در ماه اوت به 7.9 درصد افزایش یافت که از 7.6 درصد بالاتر از انتظارات 7.8 درصدی

کد خبر : 248756
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
تورم آلمان بر بانک مرکزی اروپا فشار وارد می کند

[ad_1]

تجزیه و تحلیل EUR/USD و نکات گفتگو

  • تورم آلمان بالاتر از حد انتظار 7.9% در مقابل 7.5% افزایش یافت
  • تعصب EUR/USD همچنان در رالی ها محو می شود

تورم آلمان بالاتر از حد انتظار است

تورم آلمان در ماه اوت به 7.9 درصد افزایش یافت که از 7.6 درصد بالاتر از انتظارات 7.8 درصدی بود. متعاقباً تأیید مجدد مورد انقباض بیشتر بانک مرکزی اروپا، که در حال حاضر می تواند منجر به حرکت بانک مرکزی به سمت افزایش 75 واحدی در اجلاس آتی، به گفته اعضای جنگ طلب تر ECB شود. با این حال، بازارهای پولی با انقباض 62 واحدی در ثانیه قیمت‌گذاری می‌کنند، با این حال، در حالی که بانک مرکزی اروپا ممکن است بالاتر از حد معمول افزایش نرخ‌ها را ارائه دهد، با توجه به بحران انرژی ادامه‌دار، سوگیری برای یورو کمتر است.

تقویم DailyFX

چشم انداز EUR/USD: تورم آلمان بر بانک مرکزی اروپا فشار وارد می کند

منبع: DailyFX

بازگشت حاشیه ای در یورو با بازیابی مجدد برابری ارز واحد. در حالی که واگرایی صعودی RSI نشان داد که شتاب نزولی کند شده است، اما این سوگیری همچنان در حال محو شدن یورو در رالی است. به این ترتیب، مقاومت کوتاه مدت 1.0090-1.0110 بسته خواهد شد.

نمودار EUR/USD: بازه زمانی روزانه

چشم انداز EUR/USD: تورم آلمان بر بانک مرکزی اروپا فشار وارد می کند

منبع: Refinitiv

کلمه پایانی: تعادل مجدد در پایان ماه

یادآوری، امروز پایان ماه است و بنابراین تعادل مجدد FX ممکن است منجر به عملکرد پر سر و صدای قیمت شود زیرا ما به سمت تعمیر ساعت 4 بعدازظهر لندن می رویم. در حال حاضر، مدل‌های بانک سرمایه‌گذاری، خرید خالص یورو را نشان می‌دهند، اگرچه همانطور که در بالا ذکر شد، با توجه به بدتر شدن پس‌زمینه انرژی، چشم‌انداز یورو تاریک است. به این ترتیب، هر گونه افزایش قیمت غیر حساس در یورو باید محو شود.

توضیح دهنده تعادل مجدد پایان ماه FX

تعمیر WMR لندن (1600 به وقت لندن): WMR Fix یکی از پرکاربردترین معیارها برای معاملات FX است که هر روز در یک پنجره 5 دقیقه ای در حدود ساعت 1600 لندن انجام می شود. این اصلاحیه مجموعه استانداردی از نرخ‌های معیار ارز را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران سهام و اوراق قرضه بتوانند ارزش‌گذاری و عملکرد پرتفوی را با یکدیگر مقایسه کنند.

اصلاح WMR تمایل دارد با افزایش شدید حجم معاملات همزمان شود و باعث افزایش قابل توجه نقدینگی شود. گاهی اوقات، این اجازه می دهد تا جریان های بزرگ پول واقعی بدون ایجاد اعوجاج بیش از حد انجام شود. با این حال، جریان ها همچنین می توانند در یک جهت غالب باشند (خرید قوی یا فروش قوی) که منجر به حرکت های بزرگ در یک دوره زمانی بسیار کوتاه می شود.

بزرگترین دوره نوسانات ناشی از رفع مشکل پایان ماه است که در آخرین روز کاری رخ می دهد، جایی که حرکت های شدید بازار اغلب می تواند در فاصله زمانی 15:00 تا 16:00 به وقت لندن رخ دهد. این جریان های FX عمدتاً از تعادل مجدد سهام به دست می آیند.

به این ترتیب، اگر یک مدیر پورتفولیوی بریتانیا دارایی‌های دلاری را در اختیار داشته باشد و به دنبال پوشش ریسک FX باشد، افزایش ماهانه ارزش آن دارایی‌ها منجر به پوشش‌دهی بیشتر دلاری (فروش دلار) می‌شود. به عنوان مثال، اگر سهام تحت پوشش FX قرار گرفته و سهام ایالات متحده (S&P 500) در ماه افزایش یافته باشد، در حالی که FTSE 100 (بازار سهام انگلستان) ثابت معامله شده است، در این صورت سرمایه‌گذاران مستقر در بریتانیا دلار آمریکا را در برابر پوند می‌فروشند تا به پوشش خود اضافه کنند. ، منجر به افزایش GBP/USD می شود. عملکرد بهتر بازار سهام ایالات متحده نسبت به بریتانیا با فروش بیشتر دلار در برابر پوند همراه خواهد بود و باعث می شود GBP حتی بالاتر رود. اگرچه، حرکات شدید اغلب می توانند تا حدی در روز بعد از رفع مشکل پایان ماه برگردند. با این حال، وقوع چنین رویدادی در بازاری به عنوان نقدینگی مانند FX، نشان می‌دهد که تعمیر لندن (به‌ویژه اصلاحات پایان ماه) برای معامله‌گران FX مهم است که مراقب آن باشند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.