توافق پرسپولیس-شهرخودرو کان لم یکن شد!

هفته گذشته رسانه باشگاه پرسپولیس به طور رسمی خبر از توافق با مدیران شهر خودرو برای پرداخت پول رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی داد و همگان این تصور را داشتند که این مشکل به طور کلی حل و فصل شده اما توضیحات مدیران تیم مشهدی نشان داد که این‌گونه نبوده و حالا امروز قرار بود پرداختی از

کد خبر : 167004
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
توافق پرسپولیس-شهرخودرو کان لم یکن شد!



هفته گذشته رسانه باشگاه پرسپولیس به طور رسمی خبر از توافق با مدیران شهر خودرو برای پرداخت پول رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی داد و همگان این تصور را داشتند که این مشکل به طور کلی حل و فصل شده اما توضیحات مدیران تیم مشهدی نشان داد که این‌گونه نبوده و حالا امروز قرار بود پرداختی از سوی پرسپولیس به عنوان مرحله اول توافق انجام شود که این اتفاق رخ نداد.

اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه شهر خودرو در توضیح این مسئله گفت: تا به امروز از توافق صورت گرفته با پرسپولیس فقط یک عکس یادگاری موجود بوده و هیچ اقدامی از سوی مدیران پرسپولیس مبنی بر انجام تعهداتی که در جلسه مقرر شد، صورت نپذیرفته است؛ آقای درویش علی‌رغم آنکه قرار بود امروز به تعهداتش عمل کند، به طور صریح به بنده گفت تا یک ماه آینده نمی‌توانیم پرداختی به شما داشته باشیم!

قائم‌مقام باشگاه شهر خودرو با اشاره به این بدقولی انجام شده گفت: بنابراین هیچ توافق دیگری بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود نخواهد داشت و ما خواستار کل‌مبلغ بدهی همراه با جرائم هستیم.

حیدرپور در ادامه صحبت‌هایش توافق رخ داده میان حمیداوی و درویش را شرح داد و گفت: آقای درویش به باشگاه ما تشریف آوردند و قرار شد توافقاتی که جناب آقای حمیداوی ریاست هیات مدیره در حضور مدیرعامل باشگاه انجام دادند اجرایی بشود؛ اما دوستان ما در باشگاه پرسپولیس برای ما توافقاتی را مکتوب و ارسال کرده‌اند که با توافقاتی که در جلسه صورت گرفت متفاوت بود.

وی افزود: در این راستا روز گذشته وقتی با آقای درویش صحبت کردیم ایشان فرمودند با توجه به مشکلاتی که در باشگاه پرسپولیس حاکم است، نمی‌توانیم در حاضر پولی را به شهرخودرو تا یک ماه آینده پرداخت کنیم، بنابراین با توجه به این موضوع توافق قبلی ما و باشگاه پرسپولیس کان لم یکن خواهد شد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو درباره اقدامات حقوقی این باشگاه توضیح داد: ما به هیچ عنوان از حق باشگاه شهرخودرو کوتاه نخواهیم آمد و نامه‌ای را به فدراسیون مبنی بر بستن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس ارسال کرده‌ایم و از آقایان عزیزی خادم، بهاروند، نورشرق و صالحی می‌خواهیم که عدالت رعایت و اجرا شود.

اسماعیل حیدرپور با اشاره به احتمال شکایت به فیفا ادامه داد: اگر ارکان قضایی فدراسیون پنجره پرسپولیس را باز کند، نامه ما آماده‌ی ارسال به فیفا می‌باشد؛ ما حتما در روز شنبه به فیفا و دادگاه CAS نامه خواهیم زد و از این طریق اعاده حق می‌کنیم.

حیدرپور با ذکر این نکته که بارها تیم مشهدی حسن‌نیت خود را نشان داده، گفت: باشگاه شهرخودرو در خصوص این پرونده بارها حسن نیت خود را نشان داده است و دیگر زمان آن رسیده است که حق خود را دریافت کند.

او در بخش پایانی‌اش توضیحات تکمیلی درباره اقدام بعدی شهر خودرو را بعد از بدقولی پرسپولیس ارائه کرد و گفت: مطمئن باشید اگر تا روز پنج شنبه اقدام موثری از سوی دستگاه‌های اجرایی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس در خصوص این پرونده صورت نگیرد، هفته آینده پیگیری این پرونده را از طریق مجامع بین‌المللی مربوطه پیش خواهیم گرفت و دیگر هیچ مماشاتی را در دستور کار خود قرار نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

258 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.