توافقنامه جدید زمینه سازش با عنوان و حقوق ملت هایدا را ایجاد می کند

[ad_1] 13 آگوست 2021 – هایدا گوایی ، پیش از میلاد – شورای ملت هایدا – روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا – وزارت روابط بومی و آشتی پیش از میلاد شورای ملت هایدا و دولت های فدرال و ایالتی توافقنامه چارچوب “تغییر جزر و مد” GayG̱ahlda را امضا کرده و زمینه را برای

کد خبر : 91104
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
توافقنامه جدید زمینه سازش با عنوان و حقوق ملت هایدا را ایجاد می کند

[ad_1]

13 آگوست 2021 – هایدا گوایی ، پیش از میلاد – شورای ملت هایدا – روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا – وزارت روابط بومی و آشتی پیش از میلاد

شورای ملت هایدا و دولت های فدرال و ایالتی توافقنامه چارچوب “تغییر جزر و مد” GayG̱ahlda را امضا کرده و زمینه را برای مذاکرات آشتی آماده کرده اند.

این توافق تاریخی بر مبنای به رسمیت شناختن عنوان و حقوق ذاتی ملت هایدا در رابطه با منطقه زمینی هایدا گوایی ، از جمله حق ذاتی خودگردانی است. بحثها بر اساس درک اینکه عنوان ذاتی هایدا وجود دارد ، به جای اثبات نیاز است. این توافق همچنین متعهد می شود که با حسن نیت مذاکراتی را برای آشتی منافع ، از جمله قوانین و مدیریت منابع ، در منطقه دریایی هایدا گوایی انجام دهد.

دستور کار مذاکره شامل موضوعات اولویت دار و بلند مدت برای آشتی است که روابط بین ملت هایدا ، کانادا و استان را دوباره تعریف می کند. این توافق همچنین متضمن مجموعه ای از اقدامات حسن نیت به عنوان نقطه شروع است ، که ممکن است شامل اقدامات جنگلداری ، منابع برای ظرفیت حکومتداری ، اقدامات اجتماعی و فرهنگی ، فرصت های تجاری و شیلات و مسائل دریایی باشد. همچنین یک مسیر رو به جلو را بر اساس مجموعه ای از توافق نامه ها که در طول زمان برای اجرای عنوان و حقوق ایجاد می شوند ، توصیف می کند.

یک اصل برای مذاکرات این است که زمین های خصوصی و عملکرد دولت های شهرداری تحت صلاحیت استانی باقی می ماند. هرگونه تملک زمین های خصوصی توسط ملت هایدا بر اساس خریدار با تمایل خریدار خواهد بود.

رابطه بین مذاکرات و پرونده حقوقی ثبت شده توسط ملت هایدا در این توافقنامه شرح داده شده است. طرفین توافق کرده اند که مذاکرات و دعاوی حقوقی می تواند به طور همزمان ادامه یابد. با این حال ، طرفین به محاکمه نمی روند در حالی که مذاکرات با حسن نیت پیش می رود.

هر دو دولت فدرال و استانها قانونی را برای اجرای این قانون تصویب کرده اند بیانیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردم بومی، و GayG̱ahlda یک توافق منحصر به فرد است که نشان دهنده این رویکرد است. مذاکرات آشتی فرآیند Tll Yahda خواهد بود درست کردن امور با ملت هایدا

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.