تهیه طرح مطالعات اولیه سند گردشگری مقاومت در کرمان

[ad_1] ایسنا/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح مطالعات اولیه تدوین سند گردشگری مقاومت در کرمان تهیه شده، گفت: خوشبختانه با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری اقدامات اولیه در زمینه تدوین سند گردشگری مقاومت انجام شده است. فریدون فعالی امروز ۲۴ مردادماه در این رابطه اظهار کرد: خوشبختانه تمامی

کد خبر : 388501
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
تهیه طرح مطالعات اولیه سند گردشگری مقاومت در کرمان

[ad_1]

ایسنا/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح مطالعات اولیه تدوین سند گردشگری مقاومت در کرمان تهیه شده، گفت: خوشبختانه با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری اقدامات اولیه در زمینه تدوین سند گردشگری مقاومت انجام شده است.

فریدون فعالی امروز ۲۴ مردادماه در این رابطه اظهار کرد: خوشبختانه تمامی مسئولان استانی به این یقین رسیده‌اند که توسعه گردشگری مقاومت در استان کرمان لازم و برای تدوین سند مذکور باید همه دستگاه‌ها همکاری داشته باشند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان مقرر شد طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با توسعه گردشگری مقاومت بر مبنای مطالعات دقیق و برنامه‌ریزی‌های صحیح اجرایی شود.

او با بیان اینکه طرح پیشنهادی برای مطالعات اولیه تحت عنوان “طراحی و تدوین سند راهبردی گردشگری مقاومت استان کرمان” تهیه شده، افزود: برای ادامه‌دار شدن و به نتیجه رسیدن این طرح همکاری و مشارکت حداکثری همه نخبگان و صاحب‌نظران و به ویژه نهادهای مسئول از قبیل استانداری، سپاه، اتاق بازرگانی و شورای اسلامی و شهرداری کرمان و مکتب سردار سلیمانی ضروری است.

فعالی بیان کرد: با اجرایی شدن سند گردشگری مقاومت می‌توان امیدوار بود که گردشگری مقاومت در کرمان رشد و رونق اقتصاد گردشگری استان را نیز به ارمغان آورد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: بر مبنای مطالعات اولیه چهار راهبرد محوری با هدف نهادینه‌سازی نام استان کرمان به عنوان پایتخت گردشگری مقاومت ارائه شده که شامل طراحی و اجرای برنامه‌های مدیریتی جامع یکپارچه، ارتقاء زیرساخت‌ها و جاذبه‌های کنونی گردشگری در سطح استان، ایجاد ظرفیت‌ها و جاذبه‌های نوین در راستای توسعه گردشگری مقاومت و افزایش برنامه‌های گردشگری، فرهنگی و مذهبی می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.