تهیه‌کننده سریال What If از زمان پخش فصل دوم می‌گوید

[ad_1] برد ویندربوم تهیه‌کننده سریال What If در بخشی از گفتگو اخیر خود با وب سایت Collider درباره زمان پخش فصل دوم صحبت کرده است. دنیای سینمایی مارول برخلاف فازهای اول تا سوم که روایت داستان را تنها از طریق مدیوم سینما انجام می‌داد، حالا برخی اتفاقات را از طریق مدیوم تلویزیون به تصویر می‌کشد.

کد خبر : 95613
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۴۴
تهیه‌کننده سریال What If از زمان پخش فصل دوم می‌گوید

[ad_1]

برد ویندربوم تهیه‌کننده سریال What If در بخشی از گفتگو اخیر خود با وب سایت Collider درباره زمان پخش فصل دوم صحبت کرده است.

دنیای سینمایی مارول برخلاف فازهای اول تا سوم که روایت داستان را تنها از طریق مدیوم سینما انجام می‌داد، حالا برخی اتفاقات را از طریق مدیوم تلویزیون به تصویر می‌کشد. استودیو آمریکایی طی ماه‌های گذشته The Falcon and the Winter Solider ،WandaVision و Loki را پخش کرده و حالا هم تمرکزش را روی What If قرار داده است. این اثر از کمیک بوکی به همین تام ساخته شده و ساختار کاملا متفاوتی نسبت به محصولات پیشین Marvel Cinematic Universe دارد. نه تنها به صورت انیمیشن ساخته شده، بلکه هر قسمتش ماجراجو متفاوتی را نشان می‌دهد.

What If در هر قسمت خود قصد دارد به یک سوال مهم پاسخ دهد: چه می‌شد اگر اتفاقات مهم دنیای سینمایی مارول به گونه‌ای دیگر رقم می‌خوردند؟ تا به این لحظه دو قسمت اول پخش شده که قسمت اول روی تزریق سرم ابرسرباز به پگی کارتر و قسمت دوم هم روی تبدیل شدن تی چالا روی استار لرد تمرکز دارد. اگر حافظه‌تان یاری نمی‌کند باید بگوییم در داستان اصلی استیو راجرز سرم ابرسرباز را دریافت کرد. همچنین تی چالا به زندگی عادی خود ادامه داده و نه تنها پادشاهی واکاندا را بر عهده گرفت، بلکه به پلنگ سیاه تبدیل شد.

برد ویندربوم (Brad Winderbaum) تهیه‌کننده سریال What If است. او اخیرا مصاحبه‌ای را با وب سایت Collider انجام داده و در خلال آن پیرامون موضوعات مختلفی صحبت کرد که یکی از آن‌ها، زمان پخش فصل دوم بود. اینطور که به نظر می‌رسد، دست‌اندرکاران می‌خواهند قسمت‌های جدید را برای انتشار در سال آتی میلادی آماده کنند:

همان‌طور که می‌دانید، ساخت انیمیشن زمانبر است. خوشبختانه چراغ سبز برای تولید فصل دوم را خیلی زود دریافت کردیم و این شانس را داریم که فصل دوم را سال آینده منتشر کنیم.

برد ویندربوم در ادامه صحبت‌های خود به همه‌گیری ویروس کرونا اشاره کرد که ممکن است در روند تولید فصل دوم اختلال ایجاد کند:

باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. نمی‌توان دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را پیش‌بینی کرد اما قصدمان این است که عرضه سالانه داشته باشیم.

اشلی سی. بردلی (A.C. Bradley) نویسنده ارشد فصل نخست What If محسوب می‌شود. او اخیرا گفتگویی را با io9 انجام داده و جزئیات تازه‌ای را پیرامون قسمت دوم فصل اول فاش کرد. طبق گفته‌های بردلی، گمانه‌زنی گروهی از کاربران حقیقت نداشته و مویی که روی سر نبیولا دیده می‌شود کلاهگیس نبوده و واقعی است. دست‌اندرکاران می‌خواستند نشان دهند نبیولا در این خط زمانی زندگی شادتری نسبت به خط زمانی اصلی داشته است. در نتیجه، بسیاری از اعضای بدنش به خودش تعلق دارند. در صورتی که حافظه‌تان یاری نمی‌کند، نبیولای اصلی هر بار که در مبارزه با گامورا شکست می‌خورد، تانوس به عنوان تنبیه یکی از اعضایش را با قطعه‌ای فلزی جایگزین می‌کرد. بدین ترتیب، ظاهری خشن دارد.

قسمت جدید What If فردا پخش می‌شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.