«تهران» در صدر تخلفات خدمات سفر

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با معرفی سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹برای ارائه اطلاعات سفر و ثبت شکایت‌ها و تخلف‌ها، اعلام کرد: تهران تاکنون بیشترین شکایت‌ها را داشته است. به گزارش ایسنا، یحیی نقی‌زاده محجوب ـ مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ـ‌ ضمن بیان این مطلب افزود: در این سامانه به صورت برخط و

کد خبر : 337358
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
«تهران» در صدر تخلفات خدمات سفر



وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با معرفی سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹برای ارائه اطلاعات سفر و ثبت شکایت‌ها و تخلف‌ها، اعلام کرد: تهران تاکنون بیشترین شکایت‌ها را داشته است.

به گزارش ایسنا، یحیی نقی‌زاده محجوب ـ مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ـ‌ ضمن بیان این مطلب افزود: در این سامانه به صورت برخط و ۲۴ ساعته تمام موضوعات مرتبط با سفر، از جمله اطلاعات اماکن و تأسیسات گردشگری، مسیرها و وضعیت آب و هوا قابل دسترس است. همچنین امکان ثبت شکایت، پیشنهاد و یا حتی تقدیر از کسانی که خدمات مطلوب ارائه کرده‌اند، از این طریق فراهم شده است.

او اضافه کرد: این سامانه پس از دریافت شکایات، موضوعات و پیشنهادات مسافران، ‌کد پیگیری ثبت را به مسافر اعلام می‌کند. شکایت واصله فورا از طریق عوامل نظارت ستادهای اجرایی و همکاران کمیته نظارت ستاد مرکزی مورد پیگیری قرار گرفته و نتیجه بررسی و رسیدگی‌ها به مسافران اعلام می‌شود.

علی‌اصغر شالبافیان ـ رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ـ نیز در بازدیدی که از مرکز سامانه ۰۹۶۲۹ داشت، ‌ اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ حدود ۶۸ هزار نفر با این سامانه تماس گرفتند که حدود ۷۰ درصد این تماس‌ها برای دریافت اطلاعات از وضعیت راه‌ها، آب‌وهوا و پرسش درباره اماکن اقامتی بوده که ۲۱۵ مورد آن مرتبط با شکایات یا تخلفات احتمالی است که در دست بررسی بوده و بخش بیش‌تری از آن‌ها پاسخ داده شده است.  

معاون گردشگری کشور همچنین گفت: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که الزاما تا پایان تعطیلات نوروز به تمام این شکایات پاسخ داده شود به جز مواردی که نیاز به ورود دستگاه قضایی و حکم دادگاه دارد.

شالبافیان اضافه کرد: به استان‌هایی که مشکلات مردم را بررسی نکردند، تذکر دادیم تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده شود. نباید هیچ شکایتی بدون پاسخ بماند.

بنابر آخرین گزارش کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی که این سامانه زیر نظر آن فعالیت دارد، تا کنون ‌استان تهران بیشترین آمار شکایت‌ها را داشته ‌و استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و ‌یزد به ترتیب بیشترین تعداد شکایت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین اماکن اقامتی و پس از آن، دفاتر خدمات مسافرتی و پایانه‌های مسافری تا کنون دارای بیشترین تعداد شکایت بوده‌اند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.