تهدید جدی یوفا درباره ماجرای نوشابه کوکاکولا

 هیچ کس تصورش را نمی کرد که یکی از بزرگترین حاشیه ها و اتفاقات یورو 2020، مربوط به جابجایی چند بطری نوشابه کوکاکولا توسط یکی از بهترین ستاره های دنیا فوتبال باشد.کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی پیش از دیدار با مجارستان و در کنفرانس خبری با جابجا کردن نوشابه های کوکاکولا حسابی جنجال ساز شد

کد خبر : 67608
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۲
تهدید جدی یوفا درباره ماجرای نوشابه کوکاکولا


 هیچ کس تصورش را نمی کرد که یکی از بزرگترین حاشیه ها و اتفاقات یورو 2020، مربوط به جابجایی چند بطری نوشابه کوکاکولا توسط یکی از بهترین ستاره های دنیا فوتبال باشد.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی پیش از دیدار با مجارستان و در کنفرانس خبری با جابجا کردن نوشابه های کوکاکولا حسابی جنجال ساز شد به طوری که ارزش سهام این کمپانی پس از حرکت رونالدو، 4 میلیارد دلار کاهش پیدا کرد. حرکتی که توسط لوکاتلی بازیکن تیم ملی ایتالیا نیز ادامه یافت اما اکنون یوفا به صورت رسمی به این قضیه ورود کرده است.

به گفته بی بی سی، یوفا اعلام کرده است که در صورت جابجا کردن نوشیدنی های حاضر در کنفرانس خبری، جریمه خواهند شد. گزارش شده است که برگزارکنندگان تورنمنت گفته اند که یوفا به تیم های شرکت کننده یادآوری کرده است که این همکاری ها با اسپانسرهای مختلف در تحویل مسابقات و اطمینان از پیشرفت فوتبال در سراسر اروپا، از جمله برای جوانان و زنان، نقش اساسی دارند.

مارتین کالن مدیر اجرایی مسابقات یورو 2020 افزود  که “بازیکنان از طریق فدراسیون کشور خود از مقررات مسابقات پیروی می کنند”. گفته می شود کالن گفته است در صورت جابجایی نوشیدنی های حاضر در کنفرانس، بازیکنان مستقیما مجازات نخواهند شد بلکه فدراسیون کشورهای آنها جریمه مالی می شوند.

کالن توضیح داد: ما هرگز بازیکنان را مستقیماً از طرف یوفا جریمه نمی کنیم، ما این کار را همیشه از طریق فدراسیون ملی شرکت کننده انجام خواهیم داد و سپس آنها می توانند بررسی کنند که آیا آنها بازیکن را جریمه کنند یا خیر، اما ما فعلاً به طور مستقیم بازیکنی را جریمه نمی کنیم.

به هر حال جابجایی چند بطری نوشابه توسط رونالدو، به سوژه اول رقابت های یورو 2020 تبدیل شده است و یوفا با ورود رسمی به این ماجرا، از اسپانسرهای خود حمایت کرد.

258 41



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.