تن هاخ: رونالدو عواقب کارش را می‌بیند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، شنبه شب و از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران تیم‌های چلسی و منچستریونایتد دیداری حساس مقابل یک‌دیگر دارند. منچستریونایتد در حالی آماده این مسابقه می‌شود که اکثر توجه‌ها پیرامون این تیم معطوف بی‌انضباطی کریستیانو رونالدو و تبعید موقت او به تیم جوانان باشگاه است.

کد خبر : 270373
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
تن هاخ: رونالدو عواقب کارش را می‌بیند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، شنبه شب و از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران تیم‌های چلسی و منچستریونایتد دیداری حساس مقابل یک‌دیگر دارند. منچستریونایتد در حالی آماده این مسابقه می‌شود که اکثر توجه‌ها پیرامون این تیم معطوف بی‌انضباطی کریستیانو رونالدو و تبعید موقت او به تیم جوانان باشگاه است. بخش مهمی از نشست خبری اریک تن هاخ پیش از این مسابقه که به نقل از منچستراونینگ نیوز می‌خوانید، به توضیح ماجرای رونالدو اختصاص یافته است.

تایید امتناع کریستیانو رونالدو از ورود به زمین مقابل تاتنهام:

صحبت‌های انجام شده میان من و کریستیانو خصوصی است و فکر می‌کنم بیانیه باشگاه واضح بود. رونالدو بازیکن مهمی در ترکیب منچستریونایتد باقی می‌ماند. من سرمربی هستم و بابت فرهنگ حاکم بر تیم، تعیین استانداردها، ارزش‌ها و کنترل آن‌ها مسئولم. در تیم، ارزش‌هایی وجود دارد که باید به آن‌ها پایبند باشیم. پس از بازی [دوستانه] با رایو وایکانو به رونالدو گفتم کارت غیرقابل قبول بود. این مرتبه دوم است که رونالدو مرتکب چنین بی‌انضباطی می‌شود و این کار عواقب خودش را دارد. رونالدو حاضر نشد مقابل تاتنهام به میدان برود. بنابراین فردا او را نخواهیم داشت. البته که غیبت رونالدو یک فقدان برای ما است اما رویکرد و ذهنیت تیم هم اهمیت دارد. الان باید روی بازی با چلسی متمرکز باشیم و این مهم است.

تبعید کریستیانو رونالدو به تیم جوانان و تمرین انفرادی:

هضم این موضوع برای او و بقیه زمان می‌برد. در ابتدای فصل گفته بودم بی‌انضباطی عواقب دارد. فوتبال یک ورزش تیمی است و بازیکن باید استانداردهای مشخصی را رعایت کند. من هم مسئول کنترل این استانداردها هستم. می‌فهمم سوالات زیادی درباره ماجرای رونالدو وجود دارد اما در عین حال با چلسی هم بازی داریم که بازی بزرگی است. تمرکز من روی این مسابقه است و سایر اعضای باشگاه هم روی این موضوع متمرکز هستند. باید بازی با چلسی را ببریم و تمرکز ارائه بهترین نمایش‌مان را داشته باشیم. حواس‌پرتی یکی از بخش‌های فوتبال حرفه‌ای است؛ سروصدا و شایعه وجود دارد اما باید تمرکز را حفظ کنید.

رویارویی با چلسی:

برای من بازی کردن خارج از خانه یک موضوع نگران‌کننده نیست. زمین همان اندازه همیشگی‌اش است، قرار است بازی همراه با داور برگزار شود و مسابقه یازده به یازده باشد. ضمن این‌که همه‌جا حمایت هواداران‌مان را حس می‌کنیم. احساس قوی بودن داریم.

رویارویی دوباره با گراهام پاتر پس از شکست ۲-۰ مقابل برایتون در اولین بازی فصل:

مشکلی نیست. نسبت به آن مسابقه همه چیز فرق کرده است؛ هم این بازی متفاوت است و هم ما توانسته‌ایم پیشرفت کنیم. حالا درباره پاتر چیزهای بیش‌تری می‌دانم و شاید او در اولین بازی فصل، چیزهای بیش‌تری از من می‌دانست. منچستریونایتد اهمیت دارد و می‌جنگد؛ این مسابقه مبارزه میان مربیان نیست.

اریک تن هاخ در پایان به غیبت آنتونی مارسیال در بازی با چلسی اشاره کرد و با توجه به خط خوردن رونالدو از لیست بازی با چلسی، منچستریونایتد در خط حمله با کمبود مهره روبه‌رو خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.