تنوع پورتفولیو با PrimeXBT: بررسی اجمالی نهایی دارایی های موجود

[ad_1] تنوع پورتفولیو در سال‌های اخیر به موضوعی برجسته تبدیل شده است، زیرا دارایی‌هایی مانند ارزهای دیجیتال همبستگی فزاینده‌ای قوی با شاخص‌های اصلی سهام نشان می‌دهند. طبقه دارایی که قبلاً نامرتبط بود، اکنون با سهام معامله می کند، اما به طرز وحشتناکی بی ثبات تر است. محیط کلان اخیر باعث شده است که شما در

کد خبر : 224488
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
تنوع پورتفولیو با PrimeXBT: بررسی اجمالی نهایی دارایی های موجود

[ad_1]

تنوع پورتفولیو در سال‌های اخیر به موضوعی برجسته تبدیل شده است، زیرا دارایی‌هایی مانند ارزهای دیجیتال همبستگی فزاینده‌ای قوی با شاخص‌های اصلی سهام نشان می‌دهند. طبقه دارایی که قبلاً نامرتبط بود، اکنون با سهام معامله می کند، اما به طرز وحشتناکی بی ثبات تر است.

محیط کلان اخیر باعث شده است که شما در کدام دارایی ها موقعیت دارید و در کدام سمت از بازار برای بقای حیاتی هستید. با استفاده از PrimeXBT و فهرست عظیم دارایی های دیجیتال و سنتی آن، تنوع پورتفولیو ساده تر و در دسترس تر از همیشه است.

در اینجا نگاهی به لیست ابزارهای معاملاتی PrimeXBT و نحوه استفاده مؤثر از آنها برای محافظت از سرمایه و افزایش پتانسیل سود آورده شده است.

مقدمه ای در مورد مزایای تنوع پرتفولیو

در طول روند صعودی اخیر پس از همه‌گیری، دارایی‌های ریسکی مانند سهام و کریپتو مانند یک جفت موشک در حال پرواز موازی بلند شدند. سرمایه‌گذاران در حالی که ارزهای دیجیتال به طور مجازی به «ماه» می‌روند، جمع شدند.

تنها مشکل این است که وقتی بازار سهام شروع به سقوط کرد، همبستگی ناگهانی و قوی بین شاخص‌های اصلی سهام ایالات متحده مانند نزدک و S&P 500، دارایی‌های رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین و اتریوم را نیز به همراه داشت. سکه های مایع کمتری مانند Dogecoin از بین رفتند و تا 90٪ از ارزش خود را از دست دادند.

پرتفوی سنگین در این دارایی ها از چندین برابر در سبز به شدیداً زیر آب و عمیقاً قرمز تبدیل شد. کسانی که سرمایه را به سمت کالاهایی مانند نفت منتقل کردند، در این مدت سود قابل توجهی به دست آورده بودند. با داغ شدن تورم، طلا نیز بهتر از ارزهای دیجیتال یا سهام از ثروت محافظت می کرد. برای مثال، دلار نسبت به سایر ارزها و دارایی ها در این محیط اقتصادی عملکرد قوی داشت.

دارایی های موجود از پلتفرم معاملات حاشیه برنده جایزه

نکته مهم در بالا این است که ترکیب مناسب ابزارهای معاملاتی می‌تواند یک سبد را متنوع کند تا هیچ فرصتی پشت سر نگذارد، اما ریسک به طور مناسب در بین طبقات دارایی‌های نامرتبط یا ضد همبسته پخش می‌شود.

پورتفولیوهایی که به خوبی متنوع شده اند با کاهش آسیب کمتری مواجه می شوند و اغلب برندگان را از دست ندهید. با PrimeXBT، معامله گران با موقعیت های خرید و فروش بیش از 100 دارایی مختلف تنها در یک سقف، کنترل بیشتری را به دست می آورند.

لیست ابزارهای معاملاتی موجود شامل:

ارزهای رمزنگاری شده

ارزهای دیجیتال به یک طبقه دارایی مهم جدید برای عصر دیجیتال تبدیل شده اند. دارایی های محبوب شامل بیت کوین، اتریوم، سولانا و دوج کوین است. آلت کوین های عجیب و غریب بیشتری از دسته های پرطرفدار مانند GameFi، Metaverse، DeFi و دیگران نیز ارائه می شوند.

شاخص های سهام

شما نام ببرید و مهمترین شاخص سهام فهرست شده است. این شامل همه شاخص های سهام ایالات متحده، اروپا و آسیا مانند میانگین صنعتی داوجونز، S&P 500، FTSE، DAX 30، Nikkei و بسیاری دیگر می شود.

کالاها

کالاها به بخش مهمی از چشم انداز کلان و ژئوپلیتیک جهانی تبدیل شده اند، به خصوص که تورم قیمت این دارایی های کمیاب را افزایش می دهد. نفت، گاز طبیعی، طلا و نقره همه در PrimeXBT فهرست شده‌اند و برخی از جالب‌ترین گزینه‌های تنوع را ارائه می‌کنند.

ارزهای فارکس

ارزهای فارکس از زمان شیوع بیماری همه گیر تغییرات چشمگیری داشته اند و سیاست پولی در سراسر جهان تغییر کرده است. تورم جهانی هر معامله در برابر دلار را به یک فرصت کوتاه مناسب تبدیل کرد. PrimeXBT همه جفت‌های اصلی، تعداد زیادی ماینور و ترکیبی از عجیب‌وغریب را از بازارهای نوظهور ارائه می‌دهد.

تنوع پورتفولیو با PrimeXBT توضیح داده شد

بار دیگر، با استفاده از کریپتو و سهام به عنوان مثال، یک سبد دارایی بیش از حد سنگین، سودهای باورنکردنی بخش انرژی یا پناهگاه امن ارائه شده توسط گلف و نقره را از دست می داد. چنین سبدهایی می توانند از ثبات ارزهای فارکس نیز بهره مند شوند.

موقعیت یابی نیز همیشه نباید در سمت طولانی باشد. PrimeXBT موقعیت های طولانی و کوتاه را برای انعطاف پذیری کامل فراهم می کند. موقعی که بازارها متزلزل می‌شوند، موقعیت‌های فروش می‌توانند در برابر سودهای طولانی موفق محافظت کنند. لانگ و شورت استراتژیک هیچ بازار جهانی را بکار نگرفته یا فرصتی را از دست نمی دهد.

یک ترکیب دقیق می تواند از سرمایه در برابر ریسک همبستگی محافظت کند، زیان را به حداقل برساند و قرار گرفتن در معرض را به حداکثر برساند و سودهای کلان را بی نهایت ممکن کند. حفاظت در برابر ضرر، ابزارهای تحلیل تکنیکال و موارد دیگر راه‌های بیشتری را به معامله‌گران اضافه می‌کنند که می‌توانند در بازار برتری کسب کنند.

خلاصه: چگونه PrimeXBT تنوع نمونه کارها را بی‌نظیر ارائه می‌کند

PrimeXBT همه اینها و موارد دیگر را ارائه می دهد. معاملات حاشیه تنها نوک کوه یخ است. این پلتفرم همچنین خانه ماژول تجارت کپی Covesting، حساب های سودآوری، مسابقات هفتگی و آکادمی معاملاتی PrimeXBT است.

حتی بهتر از آن، همه این ابزارها و ابزارهای معاملاتی از طریق اپلیکیشن موبایل PrimeXBT برای دستگاه های اندروید و iOS قابل دسترسی هستند. این برنامه اخیراً به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که ویژگی‌های جدید بیشتری را به مجموعه محصولات و خدمات از قبل بسته‌بندی شده معرفی می‌کند.

کسانی که به دنبال تنوع بی‌نظیر پورتفولیو هستند و نمی‌خواهند ده‌ها حساب یا پلتفرم را برای انجام این کار مدیریت کنند، می‌توانند هر آنچه را که نیاز دارند و موارد بیشتری را در PrimeXBT برنده جایزه بیابند. سرمایه خود را در معرض خطر قرار ندهید و اکنون آن را بررسی کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.