“تنوع فوق العاده ای از انواع تراکنش های احتمالی” – نگاهی به مکالمه بین ناکاموتو و آندرسن – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ممپول بیت کوین، که به عنوان بک لاگ تراکنش های شبکه شناخته می شود، همچنان با بیش از 390000 تراکنش در انتظار پردازش توسط ماینرها مسدود است. برای پاکسازی ممپول، باید بیش از 190 بلوک استخراج شود. از آنجایی که مشکلات مقیاس‌پذیری همچنان شبکه را آزار می‌دهد، مکالمه بین توسعه‌دهنده سابق بیت‌کوین گاوین آندرسن

کد خبر : 358016
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
“تنوع فوق العاده ای از انواع تراکنش های احتمالی” – نگاهی به مکالمه بین ناکاموتو و آندرسن – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ممپول بیت کوین، که به عنوان بک لاگ تراکنش های شبکه شناخته می شود، همچنان با بیش از 390000 تراکنش در انتظار پردازش توسط ماینرها مسدود است. برای پاکسازی ممپول، باید بیش از 190 بلوک استخراج شود. از آنجایی که مشکلات مقیاس‌پذیری همچنان شبکه را آزار می‌دهد، مکالمه بین توسعه‌دهنده سابق بیت‌کوین گاوین آندرسن و خالق شبکه، ساتوشی ناکاموتو، در جریان بوده است. اندرسن نگرانی خود را در مورد زبان برنامه نویسی نرم افزار ابراز کرد که او را “عصبی” کرد. او همچنین اشاره کرد که ممکن است راه‌هایی برای «سوءاستفاده» از طرح اسکریپت‌ها در معامله وجود داشته باشد.

مکالمه زبان اسکریپت نویسی بیت کوین ناکاموتو و اندرسن از سال 2010

در 17 ژوئن 2010، تقریبا 13 سال پیش، ساتوشی ناکاموتو در مورد ایده مخترع با گاوین آندرسن، توسعه دهنده سابق بیت کوین صحبت کرد. اندرسن علاقه شدیدی به این پروژه ابراز کرده بود و در حال کار بر روی ابزاری برای تجزیه و تحلیل داده‌های کیف پول بود تا «بهتر بفهمد که دقیقاً چگونه بیت‌کوین کار می‌کند». در طول مکالمه آنها، آندرسن همچنین نگرانی خود را در مورد زبان اسکریپت بیت کوین ابراز کرد که باعث ناراحتی او شد.

اندرسن نگرانی خود را در مورد زبان اسکریپت نویسی بیت کوین بیان کرد و اظهار داشت: «اول: این که بیت کوین یک زبان برنامه نویسی در آن دارد کمی عصبی می شود، حتی اگر یک زبان برنامه نویسی واقعاً ساده است (بدون حلقه، بدون اشاره گر، چیزی جز ریاضی و رمزنگاری. ). من را عصبی می کند زیرا پیچیده تر است و پیچیدگی دشمن امنیت است.» علاوه بر این، او خاطرنشان کرد که پیچیدگی این زبان می تواند ایجاد یک پیاده سازی سازگار دوم را چالش برانگیز کند.

پاسخ ناکاموتو به نگرانی های آندرسن اغلب ذکر می شود، زیرا مخترع تاکید کرد که طراحی هسته بیت کوین برای تمام طول عمر آن ایجاد شده است. ناکاموتو در پست فروم پاسخ داد: “ماهیت بیت کوین به گونه ای است که پس از انتشار نسخه 0.1، طراحی هسته تا پایان عمر خود ثابت شد.” به همین دلیل، می‌خواستم آن را طوری طراحی کنم که از هر نوع تراکنش ممکنی که فکر می‌کنم پشتیبانی کند.»

ناکاموتو ادامه داد:

مشکل این بود که هر مورد نیاز به کد پشتیبانی خاص و فیلدهای داده داشت، چه استفاده شده باشد یا نه، و فقط یک مورد خاص را در هر زمان پوشش می داد. این انفجار موارد خاص بود. راه حل، اسکریپت بود، که مشکل را تعمیم می‌دهد تا طرف‌های معامله‌کننده بتوانند تراکنش خود را به‌عنوان محمولی که شبکه گره ارزیابی می‌کند، توصیف کنند. گره ها فقط باید تراکنش را تا حدی درک کنند که آیا شرایط فرستنده برآورده شده است یا خیر.

هنگام صحبت در مورد این موضوع، آندرسن یک سناریوی فرضی را مطرح کرد که در آن شخصی می‌تواند شبکه بیت‌کوین را با میلیون‌ها تراکنش پر کند تا ویدیوی لیدی گاگا را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. در پاسخ، ناکاموتو توضیح داد که کارمزد تراکنش یکی از راه‌های جلوگیری از چنین اتفاقی است. این مخترع همچنین خاطرنشان کرد که اقدامات دیگری نیز وجود دارد که در صورت لزوم می توان انجام داد.

ناکاموتو همچنین فاش کرد که بسیاری از انواع تراکنش ها مدت ها قبل از مکالمه او با آندرسن ساخته شده است. مخترع ناشناس گفت: «این طرح از انواع بسیار زیادی از انواع تراکنش‌های احتمالی که من سال‌ها پیش طراحی کردم، پشتیبانی می‌کند. تراکنش‌های امانی، قراردادهای اوراق قرضه، داوری شخص ثالث، امضای چند طرف، و غیره. اگر بیت‌کوین به‌شدت مورد توجه قرار گیرد، این‌ها چیزهایی هستند که در آینده می‌خواهیم بررسی کنیم، اما همه آنها باید در ابتدا طراحی می‌شدند. تا مطمئن شویم که بعدا امکان پذیر خواهند بود.»

از آنجایی که شبکه بیت‌کوین همچنان ازدحام را تجربه می‌کند، برخی افراد نسبت به پتانسیل انواع مختلف تراکنش محتاط هستند. بسیاری از صمیم قلب با روند توکن های BRC20 و نوشته های Ordinal مخالف هستند. در حالی که توسعه دهندگان به طور فعال در حال بحث در مورد این موضوع هستند، هنوز راه حلی برای 380000 تراکنش در حال حاضر در انتظار تایید توسط ماینرها پیدا نشده است. با این حال، مکالمه بین ناکاموتو و آندرسن بینشی در مورد اعتماد مخترع به توانایی بیت کوین برای رسیدگی به مسائلی مانند ارسال هرزنامه به شبکه با میلیون ها تراکنش برای به اشتراک گذاشتن ویدیوی لیدی گاگا ارائه می دهد.

برچسب ها در این داستان

سوء استفاده، Andresen، Backlog، بیت کوین، توکن‌های BRC20، پیاده‌سازی سازگار، پیچیدگی، اعتماد، ازدحام، مکالمه، پیشگیری از سیل، Mempool، Miners، Nakamoto، هرزنامه شبکه، نوشته‌های ترتیبی، مشکلات مقیاس‌بندی، زبان اسکریپت، راه‌حل، هزینه‌های تراکنش، نوع تراکنش تنوع، معاملات

نظر شما در مورد وضعیت فعلی شبکه بیت کوین و توانایی آن در رسیدگی به مسائلی مانند تراکم شبکه چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.