تنها چیزی که گیتی قاسمی، بازیگر سریال «زیرخاکی» را خیلی اذیت کرد

[ad_1] گیتی قاسمی بازیگر سریال «زیرخاکی» درباره حضورش در این مجموعه که این شب‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود، گفت: «مردم خیلی این سریال را دوست دارند، من این چند روز با طیف‌های مختلف و طبقات مختلفی از مردم دیدار داشتم و همه بازخوردهای خوبی دادند.» او درباره جذابیت‌های نقش خودش برای مردم

کد خبر : 185900
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
تنها چیزی که گیتی قاسمی، بازیگر سریال «زیرخاکی» را خیلی اذیت کرد

[ad_1]

گیتی قاسمی بازیگر سریال «زیرخاکی» درباره حضورش در این مجموعه که این شب‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود، گفت: «مردم خیلی این سریال را دوست دارند، من این چند روز با طیف‌های مختلف و طبقات مختلفی از مردم دیدار داشتم و همه بازخوردهای خوبی دادند.»

او درباره جذابیت‌های نقش خودش برای مردم توضیح داد: «مردم کل کار را خیلی دوست دارند و «زیرخاکی» سریال محبوبی است اما در بازی من، لهجه برای‌شان مورد توجه قرار گرفته است.»

قاسمی درباره کلمات قدیمی و سنتی در این سریال نیز گفت: «ایده و شروع استفاده از این واژگان با نظر خود آقای سامان، کارگردان سریال بود و من هم برخی کلمات را پیشنهاد می‌دادم و می‌دانستم که در چه قالبی کار کنم. سعی کردم از فرهنگ ملایری که مادربزرگم از آن بهره برده است استفاده کنم.»

روایت بازیگر «زیرخاکی» از واژگان مادربزرگش/ از خارج بازخورد داشتم

او که خودش در ملایر متولد شده است، درباره آشنایی با این فرهنگ عنوان کرد: «من خودم سه سال بیشتر در ملایر زندگی نکردم بعد از آن به دزفول و بعد تهران رفتم اما همان‌طور که گفتم بخشی از این واژگان و فرهنگ را از مادر و مادربزرگ‌هایم گرفتم که در نهایت همه این‌ها زیر نظر آقای سامان بود.»

بازیگر «زیرخاکی» درباره بازخوردهایی که از مردم مکان‌های مختلف داشته است، توضیح داد: «خدا را صد هزار مرتبه شکر که می‌بینم همه راضی هستند از نظراتی که در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند و یا حتی برخی به صورت مستقیم از کانادا و سوئد با خودم ارتباط گرفته‌اند. البته این هوشمندی عوامل سازنده است که از هر لهجه‌ای استفاده می‌کنند شان آن را حفظ می‌کنند.»

او درباره نقش کشور نیز گفت: «کشور یک زن باهوش است، مسائل را مدیریت می‌کند، تمام تلاشش را می‌کند مسیری را بهبود ببخشد، ما عشق را در این آدم می‌بینیم؛ عشق به همسر، همسایه و مهمان نوازی و همه نکاتی که باعث شده است شخصیت پردازی او مورد توجه قرار بگیرد. خود من درک چندانی از آن زمان نداشتم، به خاطر تیزبینی و کیاست کارگردان است که همه جزئیات دهه ۶۰ در شخصیت‌پردازی این زن رعایت شده است، همان‌طور که در طراحی دکور و لباس شاهد همه وسواس‌های سامان هستیم. او حتی نسبت به چادر و روسری ما این ملاحظات را داشت و زحمت بسیاری کشید.»

روایت بازیگر «زیرخاکی» از واژگان مادربزرگش/ از خارج بازخورد داشتم

این بازیگر درباره کم کاریش در تلویزیون توضیح داد: «من در تلویزیون کم کار می‌کنم و آخرین پروژه‌ای که دوست داشتم «نامه آخر» بود. با این حال تلویزیون مخاطب زیادی دارد اما کم‌تر کاری است که مثل «زیرخاکی» جذاب باشد و معلوم است وقتی کار خوب روی آنتن داشته باشیم، شهرت و محبوبیت به دنبال دارد. من این یکی دو سال سریال‌های «سیاوش» و «نیسان آبی» را هم داشتم که به شهرتم اضافه کرد.»

او افزود: «قبلاً این مدیوم‌ها خیلی برایم تفاوت داشت که بیشتر در سینما یا شبکه خانگی باشم اما الان فرقی ندارد. اگر نقش پیشنهادی، چالش داشته باشد، تکراری نباشد، به لحاظ مالی و برنامه‌ریزی مشکلی نداشته باشد در تلویزیون هم حضور خواهم داشت. به ویژه اگر به اندازه سینما و سریال خانگی در تلویزیون هم دست ما باز باشد. فیلمنامه‌ها باید واقعی و رئال باشد، چه به لحاظ تراژدی و چه کمدی فیلمنامه هوشمندی باشد، نویسنده های ما هم بدانند که برای مخاطبی می‌نویسند که واقعاً باهوش و باسواد است.»

قاسمی درباره سختی حضور در این سریال و سکانس‌های چالشی یادآور شد: «همه سکانس‌ها به نظرم سخت بود، خوش ریتم نگه داشتن و حفظ راکورد خیلی سخت است. تنها چیزی که خیلی مرا اذیت می‌کرد سرماست، سر صحنه تصویربرداری این سریال، اومیکرون هم گرفتم. تهیه‌کننده لطف کرد به من استراحت مطلق داد و حتی پزشک به منزلم فرستاد و خیلی همکاری کردند.»

وی در پایان درباره احتمال ساخت فصل چهارم سریال گفت: «فکر می‌کنم مردم قطعاً می‌خواهند فصل چهارم سریال ساخته شود ولی به تصمیم عوامل برمی‌گردد.»

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.