تنها در صحرا – خبرآنلاین

[ad_1] ایمان گودرزی؛ در دسامبر 2022 کریستیانو رونالدو تصمیم خود را برای ترک منچستریونایتد و پیوستن به النصر عربستان سعودی در ازای دستمزد چند میلیون دلاری (بیش از 200 میلیون دلار در سال) اعلام کرد. این موضوع همه را شوکه کرد، زیرا این اولین باری بود که مهاجم پرتغالی باشگاهی خارج از اروپا را برای

کد خبر : 465052
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
تنها در صحرا – خبرآنلاین

[ad_1]

ایمان گودرزی؛ در دسامبر 2022 کریستیانو رونالدو تصمیم خود را برای ترک منچستریونایتد و پیوستن به النصر عربستان سعودی در ازای دستمزد چند میلیون دلاری (بیش از 200 میلیون دلار در سال) اعلام کرد. این موضوع همه را شوکه کرد، زیرا این اولین باری بود که مهاجم پرتغالی باشگاهی خارج از اروپا را برای ادامه فعالیت حرفه ای خود انتخاب می کرد، در حالی که مبلغ پیشنهادی به او بسیار بیشتر از بالاترین قراردادهای انگلیس، اسپانیا، فرانسه، آلمان و ایتالیا بود. این انتقال به نوعی نقشه فوتبال را تغییر داد. تنها چند ماه بعد، بسیاری از ستاره های دیگر مسیر سی آر سون را دنبال کردند و به لیگ پادشاهی عربستان پیوستند. سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و آیمریک لاپورته به کریستیانو در النصر پیوستند و نیمار، بونو و سرگی میلینکوویچ ساویچ به الهلال پیوستند. ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای پیوستن به الاهلی به توافق رسیدند و انگولو کانته و کریم بنزما نیز همین کار را در الاتحاد انجام دادند. با این حال، تنها پس از گذشت شش ماه همه چیز تغییر کرده است. حالا بسیاری از این بازیکنان از تصمیمی که گرفته اند پشیمان هستند و به فکر فسخ قرارداد خود در عربستان و بازگشت به اروپا هستند. اختلافات فرهنگی در این کشور آسیایی و عدم علاقه به لیگ برتر از دلایل اصلی این وضعیت است و دستمزدهای ملیون دلاری نتوانسته مانع پشیمانی آنها از انتخاب خود شود. کریم بنزما یکی از ناامیدهاست. گزارش ها حاکی از آن است که او با وجود 200 میلیون دلاری که در سال در الاتحاد به دست می آورد، خوشحال نیست و هواداران نیز از عملکرد او و نتایج کسب شده توسط تیم راضی نیستند. اما او تنها نیست.

تنها در صحرا

بقیه چه کسانی هستند؟

اسپورت مدعی شده است که روبرتو فیرمینو به جدایی از الاهلی فکر می کند، زیرا جایگاه خود را در این تیم از دست داده و در اولین بازی خود تنها گل زده است. شفیلد یونایتد می تواند او را به لیگ برتر بازگرداند و بازیکن دیگری که زودتر از همه عربستان را ترک کرد جردن هندرسون است که تابستان گذشته لیورپول را با 43 میلیون دلار در هر فصل در الاتفاق ترک کرد. اما آب و هوا، عدم اشتیاق هواداران و مشکلات تیم او را ناامید کرد و او به آژاکس پیوست.

تنها در صحرا

فسخ نیمار، از شایعه تا واقعیت

«شایعه فسخ قرارداد نیمار با الهلال دروغ است» این واکنش فابریزیو رومانو، مشهورترین خبرنگار اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان نسبت به شایعه جدایی ستاره برزیلی از رقیب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

نیمار با دستمزد سالیانه 100 میلیون یورو دومین فوتبالیست پردرآمد دنیا بعد از رونالدو است که این روزها برای درمان مصدومیت رباط صلیبی اش دوران نقاهتش را پشت سر می‌گذارد.

بر اساس گزارش این خبرنگار ایتالیایی، باشگاه الهلال با مصدومیت نیمار و از دست دادن فصل فقط نامش را از لیست بازیکنان خارج کرد تا رنان لودی بازیکن جدیدش را جایگزینش شود. نیمار قرار است فصل آینده ترکیب تیم عربستانی برگردد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.