تنظیم کننده سوئیس بانک ها و بیمه ها را پس از سقوط SVB نظارت می کند

[ad_1] سهام کردیت سوئیس به پایین ترین سطح خود رسید، در حالی که هزینه بیمه بدهی آن در برابر نکول به بالاترین حد خود رسید. سهام رقیب سوئیسی UBS بیش از 7 درصد کاهش یافت. FINMA در بیانیه‌ای اعلام کرد: «فینما گزارش‌های رسانه‌ها درباره بانک سیلیکون ولی و بانک امضا در ایالات متحده را مورد

کد خبر : 332979
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
تنظیم کننده سوئیس بانک ها و بیمه ها را پس از سقوط SVB نظارت می کند

[ad_1]

سهام کردیت سوئیس به پایین ترین سطح خود رسید، در حالی که هزینه بیمه بدهی آن در برابر نکول به بالاترین حد خود رسید. سهام رقیب سوئیسی UBS بیش از 7 درصد کاهش یافت.

FINMA در بیانیه‌ای اعلام کرد: «فینما گزارش‌های رسانه‌ها درباره بانک سیلیکون ولی و بانک امضا در ایالات متحده را مورد توجه قرار می‌دهد و از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارد».

در این بیانیه آمده است: «فینما در حال ارزیابی قرار گرفتن مستقیم و غیرمستقیم بانک‌ها و شرکت‌های بیمه تحت نظارت خود با مؤسسات مربوطه است». “هدف شناسایی هر گونه خطر خوشه ای و احتمال سرایت در مراحل اولیه است.”

رگولاتور گفت که با نهادهای مختلفی در تماس است که ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند، اما از ذکر نام آنها یا اقداماتی که ممکن است انجام دهد خودداری کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه متعهد شد که برای رسیدگی به بحران بانکی ناشی از فروپاشی دو وام‌دهنده که تنظیم‌کننده‌ها را مجبور کرد تا با اقدامات اضطراری برای جلوگیری از شیوع بیماری وارد عمل شوند، هر کاری را که لازم است انجام دهد.

FINMA همچنین اعلام کرد که در حال نظارت بر هرگونه اثرات سرریز ناشی از شکست یکی دیگر از بانک‌های آمریکایی متمرکز بر فناوری به نام Silvergate Capital Corp است که روز چهارشنبه اعلام کرد در حال برنامه‌ریزی برای پایان دادن به فعالیت‌های خود و انحلال داوطلبانه است.

رگولاتور گفت: فعالیت های نظارتی آن بر مدیریت ریسک موسسات تحت نظارت و مقابله با سناریوهای مختلف متمرکز است.

بانک ملی سوئیس از اظهار نظر در مورد تأثیر فروپاشی SVB بر بخش مالی سوئیس خودداری کرد.

در بازتاب بیشتر نگرانی سرمایه گذاران در مورد چشم انداز کردیت سوئیس، قیمت برخی از اوراق قرضه آن به شدت کاهش یافت و برخی به پایین ترین حد خود رسید.

دومین بانک بزرگ سوئیس که در تلاش برای بهبودی پس از یک رشته رسوایی‌ها است، بازنگری اساسی در کسب‌وکار خود، کاهش هزینه‌ها و مشاغل و ایجاد یک تجارت جداگانه برای بانک سرمایه‌گذاری خود با نام تجاری CS First Boston آغاز کرده است.

هفته گذشته اعلام کرد که انتشار گزارش سالانه خود را به دنبال تماس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به تاخیر انداخته است.

Fallout گسترش می یابد

Bundesbank آلمان روز دوشنبه تیم بحران خود را برای ارزیابی پیامدهای احتمالی سقوط SVB در بازار محلی تشکیل داد، حتی اگر هیچ اقدام اضطراری در اروپا پیش بینی نشده بود.

شاخص بانکی STOXX اروپا 5.8 درصد سقوط کرد و در مسیر بزرگترین افت دو روزه خود از مارس 2022، بلافاصله پس از حمله روسیه به اوکراین بود. سهام در Commerzbank آلمان تا 12.7 درصد کاهش یافت.

اوایل روز دوشنبه، بانک انگلستان فروش خصوصی بازوی SVB بریتانیا به HSBC را تسهیل کرد تا از سپرده‌های بدون حمایت مالیات دهندگان محافظت کند.

(گزارش توسط پل آرنولد، کیارا الیسی و نوئل ایلین، نوشته جان رویل: ویرایش توسط راشل مور، الیزا مارتینوزی و املیا سیتول ماتاریس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.