تنظیم قیمت GBP/USD قبل از جلسات مهم نرخ FOMC و BoE

[ad_1] اخبار و تحلیل GBP/USD، FOMC و BoE اختلاف پیش‌بینی‌شده افزایش نرخ، استرلینگ را در برابر دلار آمریکا مستعد می‌کند تنظیم GBP/USD قبل از تصمیمات نرخ FOMC و BoE رویدادهای ریسک عمده پیش رو: FOMC، تصمیمات نرخ BoE و خرده فروشی ایالات متحده پیش نمایش Fed و BoE: در حالی که بانک انگلستان (BoE) اولین

کد خبر : 217101
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
تنظیم قیمت GBP/USD قبل از جلسات مهم نرخ FOMC و BoE

[ad_1]

اخبار و تحلیل GBP/USD، FOMC و BoE

  • اختلاف پیش‌بینی‌شده افزایش نرخ، استرلینگ را در برابر دلار آمریکا مستعد می‌کند
  • تنظیم GBP/USD قبل از تصمیمات نرخ FOMC و BoE
  • رویدادهای ریسک عمده پیش رو: FOMC، تصمیمات نرخ BoE و خرده فروشی ایالات متحده

پیش نمایش Fed و BoE:

در حالی که بانک انگلستان (BoE) اولین بانک مرکزی از این دو بانک مرکزی بزرگ بود که سفر افزایش نرخ بهره را آغاز کرد، وضعیت بد در بریتانیا و احساس فوریت فزاینده برای آرام کردن تورم فزاینده در ایالات متحده، ما را به این مقطع سوق داده است. در روز پنج‌شنبه، به خوبی می‌توانیم شاهد تغییر شدید در سرعت و اندازه افزایش نرخ بهره در آینده برای هر دو منطقه باشیم، زیرا بازار انتظار دارد در اواخر عصر امروز بیش از 70 واحد پایه به نرخ وجوه فدرال رزرو اضافه شود، در حالی که BoE آماده افزایش است. با 25 bps نسبتا پایین.

احتمال افزایش نرخ ضمنی فدرال رزرو و BoE

تنظیم قیمت GBP/USD قبل از جلسات مهم نرخ FOMC و BoE

منبع: Refinitiv، آماده شده توسط ریچارد اسنو

فوریت FOMC برای افزایش سرعت افزایش نرخ ها در جمعه گذشته تایید شد، زمانی که CPI ایالات متحده با افزایش 8.6% در مقابل 8.3% افزایش یافت – که باعث شد افزایش های قبلی در مورد آرام کردن تورم تا حدودی ناکارآمد باشد. بازار کار فوق‌العاده قوی در ایالات متحده و تورم فزاینده مطمئناً از درخواست‌ها برای افزایش تهاجمی نرخ بهره پشتیبانی می‌کند. با این حال، هشدار اخیر خرده‌فروشان بزرگ Walmart و Target در مورد حساسیت مصرف‌کننده آمریکایی، بازارها را در رصد رکود قرار داده است.

افزایش بیش از حد تهاجمی تهدیدی برای کاهش درآمد خانوارها و ایجاد استرس غیرضروری بر شرکت‌های دارای بدهی است و به طور بالقوه ایالات متحده را در مسیر رکود یا بدتر از آن رکود تورمی قرار می‌دهد. وقتی صحبت از رکود تورمی شد، انگلیس به دلیل جنگ جاری در اوکراین که به حمایت مالی از طریق مالیات بادآورده نیاز داشت، با هزینه های انرژی رو به رشد ضربه خورده است. حمایت مالی، اگرچه مورد استقبال قرار گرفت، اما کار BoE را چندان آسان نمی کند، زیرا موسیقی روحی که از بانک می آید به رویکرد تدریجی تر برای عادی سازی اشاره می کند. در جلسه قبلی تعیین نرخ، اعضای MPC در مورد ریسک‌های رشد و تورم به عنوان «متوازن» قضاوت کردند و نیاز به راهنمایی‌های رو به جلو مستمر و جنگ‌طلب را کنار گذاشتند.

تجزیه و تحلیل سناریوی پوند/دلار آمریکا: کوهنورد فوری (FED) در مقابل کوهنورد اکراه (BoE)

تعدادی جایگشت وجود دارد که ممکن است در 48 ساعت آینده ایجاد شود، بنابراین ممکن است عاقلانه باشد که مورد اصلی را قبل از ذکر انحرافات مختلف در نظر بگیرید.

انتظارات بازار: فدرال رزرو 75 bps و BoE 25 bps افزایش خواهد یافت.

احتمالات ضمنی مبتنی بر قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو نزدیک به 75 واحد در ثانیه از 50 واحد در ثانیه است در حالی که معادل BoE نزدیک به 25 واحد در ثانیه باقی می ماند اما در 32 واحد در ثانیه افزایش می یابد. 75 واحد در ثانیه از سوی فدرال رزرو می تواند نشان دهنده ادامه روند صعودی دلار باشد، پس از فرونشستن گرد و غبار، در حالی که 25 واحد در ثانیه از بانک مرکزی می تواند به عنوان یک ناامیدی جنگ طلب تلقی شود و منجر به حرکت پایین تر پوند/دلار آمریکا شود.

این جفت ارز دیروز برای مدت کوتاهی از مرز 1.2000 عبور کرد (نمودار ماهانه را ببینید) قبل از اینکه به سمت جلسه FOMC حرکت کنیم. RSI از این که در قلمروی بیش از حد فروخته شده بود، عقب نشینی کرده است – که نگرانی هایی را در مورد بهبود پایدار ایجاد کرده است. افت قبلی در قلمرو اشباع فروش (دایره قرمز) باطل شد، به این معنی که ما همچنان می‌توانیم در روزهای آینده شاهد آزمایش مجدد 1.2000 باشیم.

مقاومت کوتاه مدت در 1.2155 با 1.2250 که نشانه بهتری برای عقب نشینی عمیق تر است، وارد می شود.

نمودار روزانه GBP/USD

تنظیم قیمت GBP/USD قبل از جلسات مهم نرخ FOMC و BoE

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

نمودار ماهانه به نشان دادن اهمیت سطح 1.2000 از نظر روانی کمک می کند زیرا در گذشته به عنوان یک نقطه محوری عمل کرده است.

نمودار ماهانه GBP/USD

تنظیم قیمت GBP/USD قبل از جلسات مهم نرخ FOMC و BoE

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

همانطور که گفته شد، همانطور که قبلا توسط جروم پاول و سایر اعضای FOMC پیشنهاد شده بود، می‌توانیم شاهد افزایش 50 bps در ایالات متحده باشیم. این به وضوح بسیار پایین‌تر از انتظارات فعلی بازار است و خطر کاهش ارزش دلار را به همراه دارد زیرا ذهنیت «شایعه را بخر، واقعیت را بفروش». در مورد بانک انگلستان، هر چیزی غیر از 25 واحد در ثانیه یک شوک خواهد بود، اما بازارها به احتمال زیاد علاقه بیشتری به تقسیم آرا در تصمیم برای بینش بیشتر در مورد تمایل کلی آنها برای نرخ های بهره بالاتر دارند.

رویدادهای خطر بزرگ در 7 روز آینده

معامله گران فارکس مطمئناً از همه چیزهایی که در این هفته ارائه می شود برخوردار شده اند، اما رویدادهای ریسک اصلی شامل تصمیمات FOMC و BoE با ذکر افتخار برای خرده فروشی ایالات متحده است. قبلاً به وضعیت بدتر مصرف کننده ایالات متحده اشاره کردم که می تواند در داده ها منعکس شود. هفته گذشته نظرسنجی احساسات مصرف کننده در دانشگاه میشیگان به طور قابل توجهی از 58.4 به 50.2 کاهش یافت زیرا چشم انداز اقتصادی و چشم انداز مصرف کنندگان به شدت ضعیف شد. هفته آینده، CPI انگلستان می تواند در مورد توجیه بودن تصمیم BoE قضاوت کند.

تنظیم قیمت GBP/USD قبل از جلسات مهم نرخ FOMC و BoE

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.