تنظیم قیمت Dow و S&P 500: Earnings Vs Momentum

[ad_1] S&P 500، SPX، DOW JONES INDUSTRIAL AVERAGE، DJIA – OUTLOOK: برآوردهای سود همچنان کاهش می یابد. با این حال، حرکت صعودی در DJIA و S&P 500 شاخص در هفته های اخیر بهبود یافته است. چشم انداز این دو شاخص چگونه است؟ پیشنهاد مانیش جرادی گزینه هایی برای مبتدیان حرکت صعودی در سهام ایالات متحده

کد خبر : 348027
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تنظیم قیمت Dow و S&P 500: Earnings Vs Momentum

[ad_1]

S&P 500، SPX، DOW JONES INDUSTRIAL AVERAGE، DJIA – OUTLOOK:

  • برآوردهای سود همچنان کاهش می یابد.
  • با این حال، حرکت صعودی در DJIA و S&P 500 شاخص در هفته های اخیر بهبود یافته است.
  • چشم انداز این دو شاخص چگونه است؟

پیشنهاد مانیش جرادی

گزینه هایی برای مبتدیان

حرکت صعودی در سهام ایالات متحده در حال بهبود است، درست زمانی که کاهش درآمدها با افزایش فصل گزارشگری ادامه دارد. آیا سود چرخش سهام را تضعیف می کند؟

برآوردهای اجماع EPS در سال 2023 همچنان در حال کاهش است و اکنون بیش از 10 درصد از اواسط سال 2022 کاهش یافته است زیرا تحلیلگران همچنان به کاهش ارزیابی های خود برای سال های 2023 و 2024 در میان خطرات رکود ادامه می دهند. S&P 500 کاهش سالانه درآمد 6.5- درصدی را برای سه ماهه اول 2023 گزارش کرده است که این بزرگترین کاهش درآمد از سه ماهه دوم تا 2020 است.

با این حال، نرخ رشد واقعی سود از رشد سود تخمینی در پایان سه ماهه در 37 فصل از 40 فصل گذشته برای شرکت های S&P 500 فراتر رفته است. علاوه بر این، طبق گزارش FactSet، درآمد واقعی گزارش شده توسط مؤلفه های شاخص به طور میانگین 6.4 درصد از درآمدهای برآورد شده در 10 سال گذشته بیشتر بوده است.

نمودار هفتگی S&P 500

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از Tradingview

تاکنون، درآمد سه ماهه اول گزارش شده بر خلاف انتظارات بدبینانه بوده است – از شرکت‌های گزارش‌شده تاکنون، 90 درصد از برآورد EPS فراتر رفته در حالی که 73 درصد در فروش شکست خورده‌اند، که این بهترین شگفتی صعودی در هفته اول یک دوره گزارش است. بر اساس گزارش ها از سال 2012.

نمودار میانگین روزانه صنعتی داوجونز

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از Tradingview

این در حالی است که شاخص‌های وسعت و حرکت در هفته‌های اخیر بهبود یافته‌اند، زیرا ریسک‌پذیری از سطوح پایین در ماه مارس به دلیل محو شدن نگرانی‌های بخش بانکی و امید به رکود خفیف/کم عمق ایالات متحده تثبیت شده است. اگر روند تاریخی سود واقعی از درآمدهای تخمینی پیشی بگیرد، با توجه به اینکه سرمایه گذاران در 11 هفته از 15 هفته امسال از سهام ایالات متحده خارج شده اند، فضایی برای تشویق سهام وجود خواهد داشت، در حالی که تخصیص نقدی سرمایه گذاران خصوصی بالا است.

از نظر وسعت بازار، 61 درصد از اعضای شاخص S&P 500 بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه مربوطه خود هستند، در حالی که 70 درصد از اعضا بالاتر از میانگین متحرک 10 روزه خود هستند، که نشان می دهد بازگشت مجدد از زمانی که بر اساس گسترده بوده است. . مشارکت گسترده‌تر اعضا، احتمال یک روند پایدار را افزایش می‌دهد.

نمودار روزانه S&P 500

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

توجه: در نمودار کد رنگی بالا، شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. توجه: رنگ های شمع پیش بینی کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را نشان می دهند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

S&P 500: فاز صعودی

از منظر روند، S&P 500 در مرحله صعودی قرار دارد – نمودار رنگی مبتنی بر شاخص‌های روند/تکانه را ببینید که برای اولین بار در ژانویه برجسته شد (به «چشم‌انداز فنی شاخص S&P 500 و Nasdaq 100: Turning Bullish»، منتشر شده در 28 ژانویه مراجعه کنید.

حرکت صعودی در شاخص S&P 500 در ماه‌های اخیر بهبود یافته است – شاخص متحرک واگرایی همگرایی میانگین متحرک را در نمودارهای هفتگی ببینید. این شاخص اکنون در حال آزمایش یک مانع حیاتی در اوج 4195 فوریه است. شکست قاطع در بالا می تواند در ابتدا راه را برای رسیدن به اوج 4325 در اوت هموار کند.

نمودار میانگین هفتگی صنعتی داوجونز

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

میانگین صنعتی داوجونز: آزمایش یک مانع حیاتی

در نمودارهای فنی، با وجود رکود در سال گذشته، روند تصویر بزرگ برای میانگین صنعتی داوجونز صعودی است. دلیل آن این است که شاخص از میانگین متحرک 200 هفته‌ای حمایت کرده است، که همزمان با بالاترین سطح 29570 در سال 2020 است. بازگشت V شکل از اکتبر نشانه‌ای از کاهش فشار نزولی چند ماهه است.

با این حال، شاخص از آگوست 2022 روی مقاومت کلیدی در یک خط افقی در حدود 34300 باقی می‌ماند. برای معکوس شدن فشار نزولی، شاخص باید از مرز عبور کند. در جهت نزولی، هر شکستی به زیر سطح 31430 مارس می‌تواند خطرات نزولی را به سمت پایین‌ترین سطح 28715 در سال 2022 تشدید کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.