تنظیم قیمت ین ژاپن با تمرکز CPI ایالات متحده: USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY

[ad_1] دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس در مقابل ین ژاپن – اقدام قیمت: USD/JPY در یک محدوده فرو رفته است ایالات متحده CPI داده‌های امروزی می‌تواند مسیری را ارائه دهد. راEUR/JPY و GBP/JPY تجمعات در مقابل موانع بزرگ متوقف شده اند. چشم انداز کلید چیست؟ ین صلیب ها؟ پیشنهاد مانیش جرادی معاملات فارکس نیوز: استراتژی

کد خبر : 357606
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
تنظیم قیمت ین ژاپن با تمرکز CPI ایالات متحده: USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY

[ad_1]

دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس در مقابل ین ژاپن – اقدام قیمت:

  • USD/JPY در یک محدوده فرو رفته است ایالات متحده CPI داده‌های امروزی می‌تواند مسیری را ارائه دهد.
  • راEUR/JPY و GBP/JPY تجمعات در مقابل موانع بزرگ متوقف شده اند.
  • چشم انداز کلید چیست؟ ین صلیب ها؟

پیشنهاد مانیش جرادی

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

داده‌های CPI ایالات متحده در اواخر چهارشنبه می‌تواند تأیید کند که آیا بازگشت اخیر بازگشت گربه‌ای مرده است یا شروع افزایش مجدد قیمت ین ژاپن حداقل در برابر برخی از همتایان خود.

از منظر سیاست پولی، بازار انتظار دارد که فدرال رزرو ایالات متحده تا پایان سال نرخ بهره را 75 واحد در ثانیه کاهش دهد، پس از آنکه بانک مرکزی ایالات متحده در هفته گذشته نشان داد که چرخه انقباضی متوقف شده است. کاهش انتظارات فدرال رزرو می تواند نرخ صعودی USD/JPY را محدود نگه دارد. بانک مرکزی ژاپن در ماه گذشته تنظیمات سیاست فوق‌العاده سست را بدون تغییر نگه داشت، اما با توجه به اینکه تورم ژاپن بسیار بالاتر از هدف BOJ است، ممکن است بانک مرکزی ژاپن سیاست را اصلاح کند. برای بحث بیشتر در مورد سیاست BOJ، به «ین ژاپن» مراجعه کنید. کاهش می یابد زیرا BOJ تنظیمات خط مشی را بدون تغییر نگه می دارد: برای USD/JPY کجا؟»، منتشر شده در 28 آوریل.

نمودار روزانه USD/JPY

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

در همین حال، نگرانی های طولانی در مورد بخش بانکی ایالات متحده و عدم اطمینان در مورد سقف بدهی می تواند ین را به عنوان پناهگاه امن نگه دارد. در حال حاضر تمرکز اصلی بر روی داده‌های تورم ایالات متحده است که قرار است بعداً منتشر شود – انتظار می‌رود CPI اصلی در ماه آوریل از 5.6 درصد در ماه مارس به 5.5 درصد در سال گذشته کاهش یابد. پیش‌بینی می‌شود که CPI سرفصل در 5 درصد در سال ثابت بماند.

در حالی که فشار قیمت ها در ماه های اخیر تعدیل شده است، تورم بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی فدرال رزرو ایالات متحده است. چاپ تورم بالاتر از حد انتظار می تواند USD/JPY را به سمت بالای محدوده اخیر در حدود 138.00 سوق دهد. از سوی دیگر، مجموعه اعداد نرم‌تر از حد انتظار می‌تواند USD/JPY را به سمت پایین‌ترین نرخ هفته گذشته 133.50 سوق دهد.

نمودار 240 دقیقه ای USD/JPY

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

USD/JPY: شکاف در بازگشت؟

در نمودارهای فنی، کاهش معکوس “V” شکل اخیراً می تواند نشانه ای از فرسودگی گاوهای USD/JPY باشد. هر شکستی به زیر کف حیاتی فوری در 27 آوریل 133.00 پایین تر، خطری برای بازگشت شش هفته ای خواهد بود. این به دنبال شکست در پاکسازی مقاومت جامد در حداکثر 138.00 مارس است که تقریباً با میانگین متحرک 200 روزه همزمان است. هر شکست به زیر 133.00 خطرات نزولی را به سمت پایین ترین سطح مارس 129.65 در معرض خطر قرار می دهد.

نمودار 240 دقیقه ای GBP/JPY

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

GBP/JPY: نگه داشتن زیر مقاومت

رالی GBP/JPY در حوالی بالاترین رقم اکتبر 172.10 متوقف شده است. اگرچه این لزوماً یک نشانه نزولی نیست، اما با توجه به سرعت و گستردگی دستاوردهای مارس، می تواند نشانه اولیه ای از تحکیم باشد. تا کنون، متقاطع پشتیبانی همگرای کاملاً قوی در نمودارهای 4 ساعته، از جمله میانگین متحرک دوره 89، مصادف با لبه پایینی ابر ایچیموکو، داشته است. اکنون تمرکز بر روی حمایت فوری در اواسط آوریل یعنی 167.95 است – متقاطع از این حمایت در هفته گذشته بازگشت. هر شکستی در زیر تایید می کند که فشار رو به بالا کاهش یافته است و راه را به سمت میانگین متحرک دوره 200 باز می کند (اکنون در حدود 166.25).

نمودار 240 دقیقه ای EUR/JPY

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/JPY: پشتیبانی تماشا

رالی EUR/JPY متوقف شده است زیرا با سد سختی در بالاترین سطح سال 2014 یعنی 149.75 برخورد کرده است. مانند GBP/JPY، تاکنون EUR/JPY از حمایت همگرای مهم، از جمله میانگین متحرک دوره 89 و لبه پایین ابر ایچیموکو در نمودارهای 240 دقیقه‌ای، بازگشته است. هر شکست به زیر سطح حمایت فوری در 145.50-146.50 (شامل میانگین متحرک 200 دوره ای در نمودارهای 240 دقیقه ای) تأیید می کند که فشار صعودی در کوتاه مدت کمرنگ شده است.

پیشنهاد مانیش جرادی

چگونه شاخص “یک نگاه” را معامله کنیم، ایچیموکو

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.