تنظیم قیمت در USD/JPY، AUD/JPY، GBP/JPY

[ad_1] دلار آمریکا، پوند انگلیس، دلار استرالیا در مقابل ین ژاپن – اقدام قیمت: USD/JPY یک بار دیگر مقاومت کلید را آزمایش می کند. راAUD/JPY بالای یک سقف مهم شکسته است. GBP/JPY به نظر می رسد به دنده بالاتر رفته است. پیشنهاد مانیش جرادی نحوه معامله USD/JPY افزایش نرخ بهره آمریکا برای طولانی‌تر شدن، به

کد خبر : 360882
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۴
تنظیم قیمت در USD/JPY، AUD/JPY، GBP/JPY

[ad_1]

دلار آمریکا، پوند انگلیس، دلار استرالیا در مقابل ین ژاپن – اقدام قیمت:

  • USD/JPY یک بار دیگر مقاومت کلید را آزمایش می کند.
  • راAUD/JPY بالای یک سقف مهم شکسته است.
  • GBP/JPY به نظر می رسد به دنده بالاتر رفته است.

پیشنهاد مانیش جرادی

نحوه معامله USD/JPY

افزایش نرخ بهره آمریکا برای طولانی‌تر شدن، به طور کلی بهبود ریسک پذیری، و افزایش غیرمنتظره نرخ بهره در هفته گذشته توسط بانک مرکزی استرالیا و بانک مرکزی کانادا، ساختار نزولی گسترده‌تری را برای ین ژاپن با بازده پایین در برابر برخی از همتایانش تقویت می‌کند.

مطمئناً، ضعف اخیر ین در برابر ارزهایی که در آن بانک‌های مرکزی در حالت افزایش نرخ هستند، از جمله RBA، BOC، BOE و ECB، بیشتر آشکار می‌شود، اما کمتر بانک‌های مرکزی متوقف شده‌اند (فدرال رزرو) یا جایی که بانک‌های مرکزی در حال توقف هستند. نشان داد که نرخ ها در اوج هستند (NZD). برای بحث بیشتر رجوع کنید به «احساس در لغزش اخیر ین ژاپن: آیا شروع یک کاهش مجدد پا است؟»، منتشر شده در 1 ژوئن، و «هفته آینده ین ژاپن با رشد شرط‌های فدرال رزرو: USD/JPY، EUR/JPY، AUD. /JPY»، منتشر شده در 5 ژوئن.

فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه نرخ های بهره را بدون تغییر نگه داشت، اما نشان داد که چرخه افزایش به پایان نرسیده است و ممکن است با توجه به تعدیل کندتر از حد انتظار در تورم و انعطاف پذیری اقتصاد ایالات متحده، نرخ ها تا 50 واحد پایه افزایش یابد. اکنون تمرکز اصلی به جلسه روز جمعه بانک مرکزی ژاپن معطوف شده است – انتظار می‌رود بانک مرکزی ژاپن با حفظ سیاست پولی فوق‌العاده سست خود و عدم تغییر در سیاست کنترل منحنی بازده، مجدداً سوگیری نزولی برای ین را تأیید کند.

کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی آمریکا تاکید کرده است که بانک مرکزی با صبر و حوصله سیاست پولی آسان خود را حفظ خواهد کرد زیرا تا رسیدن به هدف تورم 2 درصدی فاصله وجود دارد. داده های منتشر شده در هفته گذشته نشان می دهد که اقتصاد ژاپن در سه ماهه ژانویه تا مارس بیش از حد انتظار رشد کرده است که با حمایت از هزینه های داخلی و افزایش موجودی ها حمایت می شود.

نمودار روزانه USD/JPY

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

USD/JPY: مواجهه با مقاومت حیاتی

USD/JPY یک بار دیگر مقاومت همگرای سفت را آزمایش می کند: لبه بالایی یک کانال رو به رشد از اوایل سال 2023، مصادف با بالاترین سطح پایان سال 2022 یعنی 142.25. در بالای منطقه، مانع دیگری در خط میانه یک کانال چنگال از ژانویه (در حدود 143.75) وجود دارد. هیچ نشانه ای از معکوس شدن روند صعودی وجود ندارد و بازگشت این ماه از حمایت مهم در بالاترین نرخ 137.90 در ماه مارس به ریسک های صعودی برای USD/JPY. برای کاهش فشار صعودی، این جفت باید به زیر سطح 138.50 در اوایل ژوئن بشکند.

نمودار روزانه AUD/JPY

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

AUD/JPY: ترک بالای یک سقف کلیدی

AUD/JPY از یک سد همگرای سخت در میانگین متحرک 200 روزه، مصادف با بالاترین نرخ فوریه 93.00 عبور کرده است. شکست در یک حرکت قوی رخ داده است، و نشان می دهد که رالی ممکن است دارای پاهایی باشد، به طور بالقوه به سمت 96.50، هدف قیمت کانال افزایشی از آوریل.

نمودار روزانه GBP/JPY

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

GBP/JPY: به دنده بالاتر تغییر می کند

شکست GBP/JPY بالاتر از خط میانه یک کانال چنگال از فوریه نشان می دهد که ضربدر به دنده بالاتر رفته است. خط میانه در هفته‌های اخیر به عنوان مقاومتی سفت عمل کرده بود و شکست در بالا نشان‌دهنده شتاب در افزایش است. با این اوصاف، قیمت متقاطع به نظر می رسد بیش از حد خرید باشد که به نوعی تثبیت/ عقب نشینی جزئی در کوتاه مدت اشاره دارد. مقاومت بعدی در لبه بالایی کانال است (اکنون در حدود 181.75).

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.