تنظیم دارایی های رمزنگاری شده در دستور کار هند قرار دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یکی از مدیران صندوق بین‌المللی پول (IMF) می‌گوید که مقررات ارزهای دیجیتال «مطمئناً در دستور کار» هند قرار دارد. ما در تلاش هستیم تا استانداردهای جهانی را برای مقررات دارایی #کریپتو ارائه کنیم. این مقام صندوق بین المللی پول گفت: من فکر می کنم این برای هند نیز مهم است که آن را بپذیرد.

کد خبر : 196719
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تنظیم دارایی های رمزنگاری شده در دستور کار هند قرار دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یکی از مدیران صندوق بین‌المللی پول (IMF) می‌گوید که مقررات ارزهای دیجیتال «مطمئناً در دستور کار» هند قرار دارد. ما در تلاش هستیم تا استانداردهای جهانی را برای مقررات دارایی #کریپتو ارائه کنیم. این مقام صندوق بین المللی پول گفت: من فکر می کنم این برای هند نیز مهم است که آن را بپذیرد.

صندوق بین المللی پول در مورد مقررات رمزنگاری در هند

توبیاس آدریان، مشاور مالی و مدیر بخش بازارهای پولی و سرمایه صندوق بین‌المللی پول (IMF)، در مصاحبه با PTI روز سه‌شنبه در نشست بهار سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، مقررات ارزهای دیجیتال هند را مورد بحث قرار داد.

آدریان گفت که برای هند:

تنظیم دارایی های کریپتو مطمئناً در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: این کاری است که در سطح جهانی انجام می شود. در هیئت ثبات مالی، ما در تلاش هستیم تا استانداردهای جهانی را برای مقررات دارایی های رمزنگاری ارائه کنیم. من فکر می‌کنم این مهم برای هند نیز مهم است.»

طبق گزارش‌ها، مقامات وزارت دارایی هند با صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در مورد سیاست‌های کریپتو رایزنی کرده‌اند، زیرا دولت در مورد نحوه برخورد با دارایی‌های کریپتو کار می‌کند.

مدیر صندوق بین المللی پول سپس در مورد مالیات تراکنش های رمزنگاری شده در هند اظهار نظر کرد. “البته، من می دانم که هند مالیات دارایی های رمزنگاری شده را تغییر داده است و این یک حرکت خوشایند است.”

دولت هند از اول آوریل بدون اجازه جبران زیان یا کسر مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال با 30 درصد مالیات شروع کرد. متعاقباً حجم معاملات کریپتو در صرافی‌های این کشور کاهش یافت. 1% مالیات دیگر کسر شده در مبدا (TDS) به زودی اجرایی خواهد شد.

آدریان خاطرنشان کرد که صندوق بین‌المللی پول به طور کلی به هند نگاه می‌کند. او گفت: “من فکر می کنم فرصت ها و رشد زیادی وجود دارد (در هند در حال بازگشت است). بهبودی وجود دارد هیجان زیادی در مورد فرصت‌های رشد جدید، پیشرفت‌های جدید وجود دارد… ما همیشه ارزش این را داریم که رشد فراگیر باشد و همه مردم را تحت تأثیر قرار دهد. اما دیدگاه کلی ما در هند نسبتاً مثبت است.»

این مقام صندوق بین المللی پول همچنین در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) صحبت کرد. در هند، بانک مرکزی، بانک مرکزی هند (RBI)، فعالانه روی روپیه دیجیتالی کار می کند که وزیر دارایی، نیرمالا سیتارامان، گفت که در سال مالی جاری معرفی خواهد شد.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند قبلا توضیح داد: «روپیه دیجیتال شکل دیجیتالی روپیه فیزیکی ما خواهد بود و توسط RBI تنظیم می شود. مودی خاطرنشان کرد: «روپیه دیجیتال بخش فین‌تک را متحول خواهد کرد. در اوایل این ماه، T. Rabi Sankar، معاون بانک مرکزی RBI گفت که بانک مرکزی به دنبال راه‌اندازی یک ارز دیجیتال «به شیوه‌ای بسیار مدرج و درجه‌بندی‌شده، با ارزیابی تأثیر در طول مسیر» خواهد بود.

مدیر صندوق بین المللی پول در مورد هند در حال کشف ارز دیجیتال بانک مرکزی اظهار داشت:

این می تواند برای شمول مالی و توسعه مالی بسیار مهم باشد، و ما از نزدیک شاهد انجام کارهای هند هستیم. ما از این تحولات سیاسی نیز استقبال می کنیم.

نظر شما در مورد اظهارات مقام صندوق بین المللی پول و رویکرد دولت هند در قبال کریپتو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.