تنظیم الگوی نمودار برای حرکت قوی

[ad_1] چشم انداز فنی USD شاخص دلار آمریکا (DXY) در فضای باز در حال افزایش است افزایش گوه اغلب با معکوس شدن همراه است، اما نه همیشه فقط از اقدام قیمت پیروی کنید تحلیل فنی دلار آمریکا: تنظیم الگوی نمودار برای حرکت قوی شاخص دلار آمریکا (DXY) همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد

کد خبر : 251721
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
تنظیم الگوی نمودار برای حرکت قوی

[ad_1]

چشم انداز فنی USD

  • شاخص دلار آمریکا (DXY) در فضای باز در حال افزایش است
  • افزایش گوه اغلب با معکوس شدن همراه است، اما نه همیشه
  • فقط از اقدام قیمت پیروی کنید

تحلیل فنی دلار آمریکا: تنظیم الگوی نمودار برای حرکت قوی

شاخص دلار آمریکا (DXY) همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد و اجزای تشکیل دهنده مختلف در بزرگی های مختلف حرکت می کنند. بزرگترین مولفه، یورو، با 57 درصد وزن DXY، بدیهی است که بزرگترین محرک در اینجا است. با این حال، ین در حال انجام یک حرکت قوی است و کمک می‌کند تا حدودی آن را دور بزند و نزدیک به 14 درصد از شاخص را به خود اختصاص دهد. سایر مشارکت کنندگان کلیدی پوند (12%) و CAD (9%) هستند.

اما برای اینکه بفهمید DXY به کجا می‌رود، پیش‌نیاز نیست که باید تک تک اجزا را تماشا کنید. ساده نگه داشتن آن واقعاً فقط نیاز به تماشای عملکرد قیمت در DXY دارد، که در این زمان نشان می دهد که ما در شرف حرکت قوی هستیم.

شکل گیری گوه در حال افزایش تقریباً کامل شده است زیرا به سرعت به راس گوه نزدیک می شود. این الگوها، افزایش در بازار در حال افزایش و کاهش در بازار در حال سقوط، اغلب به عنوان الگوهای معکوس بالقوه در نظر گرفته می شوند. اما همیشه اینطور نیست. در اینجا سناریوهایی است که من تماشا خواهم کرد.

ابتدا، با شروع دوباره شتاب روند، می‌توانیم یک فشار بالاتر از الگو را ببینیم. شکست پایدار الگو، DXY را در فضای باز و بدون مقاومت قابل مشاهده تا بالاترین سطح 120 در سال 2001 نگه می‌دارد. بدون اصلاح اول

راه دیگری که می‌تواند انجام شود این است که ما یک شکست اولیه را می‌بینیم، اما به سرعت شکست می‌خورد و قیمت از طرف دیگر الگو کاهش می‌یابد. اینها می توانند شورت قدرتمندی را ایجاد کنند زیرا این نشان دهنده خستگی در خرید است. سناریوی سوم این است که ما شاهد سقوط قیمت از حد فاصل هستیم و این الگو دارای پیامدهای نزولی است که اغلب تصور می شود. سناریوی چهارم این است که ما شاهد شکستی هستیم که نادرست است و قیمت به سرعت از اوج الگو برای شکست صعودی افزایش می‌یابد.

این ماهیت گوه ها است، گاهی اوقات آنها تمیز می شکنند، گاهی اوقات اول یک سر جعلی وجود دارد. در هر صورت، با دور ماندن از بازی پیش‌بینی، اکشن قیمت را پیش روی خود قرار می‌دهم و سوگیری معاملاتی را بر این اساس تنظیم می‌کنم.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا (DXY).

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

نمودار 4 ساعته شاخص دلار آمریکا (DXY).

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

نمودار DXY توسط TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط پل رابینسون، تحلیلگر بازار

می توانید پل را در توییتر دنبال کنید @PaulRobinsonFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.