تنظیم‌کننده کالیفرنیا تحقیقات درباره شکست FTX را فاش می‌کند و می‌گوید «دارایی‌های رمزنگاری سرمایه‌گذاری‌های پرخطر هستند» – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] پس از اینکه مشخص شد FTX با مسائل مالی سروکار دارد و صرافی کریپتو برداشت ها را متوقف کرد، رگولاتورهای ایالات متحده شروع به توجه کردند. در 10 نوامبر 2022، دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) یک هشدار مصرف کننده منتشر کرد و گفت که تنظیم کننده ایالتی در حال بررسی شکست آشکار

کد خبر : 279434
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
تنظیم‌کننده کالیفرنیا تحقیقات درباره شکست FTX را فاش می‌کند و می‌گوید «دارایی‌های رمزنگاری سرمایه‌گذاری‌های پرخطر هستند» – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

پس از اینکه مشخص شد FTX با مسائل مالی سروکار دارد و صرافی کریپتو برداشت ها را متوقف کرد، رگولاتورهای ایالات متحده شروع به توجه کردند. در 10 نوامبر 2022، دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) یک هشدار مصرف کننده منتشر کرد و گفت که تنظیم کننده ایالتی در حال بررسی شکست آشکار پلت فرم دارایی های رمزنگاری FTX است.

دپارتمان حفاظت مالی کالیفرنیا FTX را بررسی می کند و هشدار مصرف کننده را منتشر می کند

پس از گزارشی که نشان می‌دهد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و وزارت دادگستری (DOJ) در حال بررسی FTX هستند، DFPI کالیفرنیا یک هشدار مصرف‌کننده در مورد FTX منتشر کرده است.

“[DFPI] در هشدار رگولاتور آمده است که در حال بررسی شکست آشکار پلت فرم دارایی های رمزنگاری FTX است. ما مصرف‌کنندگان را تشویق می‌کنیم که از خطرات سرمایه‌گذاری در دارایی‌های کریپتو فرار آگاه باشند. مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران باید بدانند که دارایی‌های کریپتو سرمایه‌گذاری‌های پرریسکی هستند و نباید انتظار داشته باشند که برای هیچ ضرری جبران شود.»

این خبر به دنبال صعود FTX به اوج پس از نزدیک به سه سال است، اما در عرض سه روز به پایین ترین سطح سقوط کرد. علاوه بر این، سناتور آمریکایی الیزابت وارن به مردم گفت که این رویداد نشان داده است که صنعت کریپتو به «اجرای تهاجمی‌تر» نیاز دارد. علاوه بر این، کمیسیون اوراق بهادار باهاما فاش کرد که دارایی های بازارهای دیجیتال FTX را مسدود کرده است.

آژانس DFPI تاکید کرد که DFPI کالیفرنیا می گوید که رگولاتور مسئول قوانین وام دهی و بانکی ایالت است و ارائه دهندگان دارایی های رمزنگاری مشابه موسسات مالی تحت نظارت کالیفرنیا نیستند. هشدار مصرف‌کننده خاطرنشان می‌کند: «ارائه‌دهندگان دارایی‌های رمزنگاری تحت قوانین و حمایت‌های مشابه بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری که ملزم به داشتن بیمه سپرده هستند، نیستند».

برچسب ها در این داستان

کمیسیون اوراق بهادار باهاما، کالیفرنیا، تنظیم کننده کالیفرنیا، DFPI کالیفرنیا، رمزنگاری، دارایی های رمزنگاری، DFPI، دارایی های دیجیتال، ارز دیجیتال، DOJ، الیزابت وارن، ftx، صرافی FTX، بررسی، SEC

نظر شما در مورد انتشار هشدار مصرف کننده در مورد صرافی FTX توسط DFPI کالیفرنیا چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.