تنظیم‌کننده نیویورک نظریه‌های رمزارز مرتبط با بسته شدن بانک امضا را «مضحک» می‌خواند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] آدرین ای. هریس، سرپرست دپارتمان خدمات مالی نیویورک، ادعاهایی مبنی بر اینکه بسته شدن Signature Bank مربوط به تجارت رمزنگاری آن است، “مضحک” خوانده است. هریس اصرار داشت که “درصد بالای سپرده های بیمه نشده” و نقدینگی ناکافی بانک از دلایل بسته شدن بانک بوده است. چالش های نقدینگی بانک امضا آدرین ای. هریس،

کد خبر : 343894
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
تنظیم‌کننده نیویورک نظریه‌های رمزارز مرتبط با بسته شدن بانک امضا را «مضحک» می‌خواند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

آدرین ای. هریس، سرپرست دپارتمان خدمات مالی نیویورک، ادعاهایی مبنی بر اینکه بسته شدن Signature Bank مربوط به تجارت رمزنگاری آن است، “مضحک” خوانده است. هریس اصرار داشت که “درصد بالای سپرده های بیمه نشده” و نقدینگی ناکافی بانک از دلایل بسته شدن بانک بوده است.

چالش های نقدینگی بانک امضا

آدرین ای. هریس، رئیس دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک (DFS)، اخیراً موضع رگولاتوری را تکرار کرد که بسته شدن Signature Bank هیچ ارتباطی با تجارت کریپتو بانکی آن ندارد. به گفته هریس، سرپرست نهاد نظارتی، تصمیم به تعطیلی بانک نه تنها به این دلیل اتخاذ شد که بانک “درصد بالایی از سپرده های بیمه نشده” داشت، بلکه نقدینگی لازم برای پاسخگویی به درخواست های برداشت را نیز نداشت.

هریس در یک رویداد اخیر که توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis سازماندهی شده بود، همچنین این ادعاها را رد کرد که بسته شدن بانک Signature توسط دپارتمان او ممکن است بخشی از یک طرح پیچیده باشد که هدف آن خفه کردن صنعت کریپتو است.

هریس گفت: «این ایده که تصاحب Signature در مورد رمزارز بوده و این «Choke Point 2.0» است واقعاً مضحک است.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، پس از اینکه DFS تصمیم خود را برای تعطیل کردن Signature Bank اعلام کرد، بارنی فرانک، عضو هیئت مدیره و قانونگذار سابق ایالات متحده، پیشنهاد کرد که تصمیم DFS به دلیل تمایل منفی درک شده آن نسبت به ارزهای دیجیتال است. فرانک، که از قانون Dodd-Frank 2010 حمایت کرد، اصرار داشت که “ورشکستگی بر اساس اصول اساسی” وجود ندارد.

اگرچه ادعاهای فرانک بلافاصله توسط DFS رد شد، شایعات حاکی از آن است که اقدام تنظیم کننده علیه Signature Bank بخشی از یک حمله هماهنگ به صنعت کریپتو است. برای حمایت از ادعاهایی که ممکن است DFS قصد دارد صنعت کریپتو را از بین ببرد، منتقدان تصمیم تنظیم کننده برای قرار دادن Signature Bank تحت نظارت به وضعیت موسسه مالی به عنوان بانک پیشرو برای شرکت های رمزنگاری اشاره می کنند.

برنامه های انطباق نابالغ صنعت کریپتو

با این حال، هریس در آخرین حمله خود علیه منتقدان ادعا کرد که برنامه‌های انطباق صنعت کریپتو هنوز بلوغ ندارند. او توضیح داد:

هنوز در مورد قانون رازداری بانکی-ضد پولشویی- بلوغ وجود ندارد [compliance] و امنیت سایبری ما مشتاق روزی هستیم که آن سیستم‌ها به اندازه طرف تجاری بالغ و بزرگ شوند.

در همین حال، گزارشی در وال استریت ژورنال می گوید که DFS در شرف نهایی کردن مقرراتی است که به آن اختیار ارزیابی صنعت کریپتو را می دهد. بر اساس این گزارش، DFS قادر خواهد بود مقررات خود را در مورد صنعت کریپتو با نحوه ارزیابی بخش های بیمه و بانکی همگام کند. در مورد هزینه‌هایی که شرکت‌ها برای بررسی‌هایشان پرداخت می‌کنند، این گزارش به نقل از هریس فاش می‌کند که چنین درآمدهایی به منابع DFS اضافه خواهد شد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.