تنظیم‌کننده مالی هلند قول داد که با تجارت رمزنگاری تحت MiCA برخورد سخت‌گیرانه داشته باشد – مقررات بیت‌کوین نیوز

نهاد نظارتی مالی هلند قصد دارد با وجود قوانین ضعیف‌تر اروپایی، نگرش سخت‌گیرانه‌ای را نسبت به بخش دارایی‌های دیجیتال هلند حفظ کند. رئیس آژانسی که بر این صنعت نظارت می کند فکر نمی کند که رمزارز خبر خوبی است و در مقاله ای نقص های آن را برجسته می کند. رئیس اداره مالی هلند می‌گوید

کد خبر : 335492
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
تنظیم‌کننده مالی هلند قول داد که با تجارت رمزنگاری تحت MiCA برخورد سخت‌گیرانه داشته باشد – مقررات بیت‌کوین نیوز


نهاد نظارتی مالی هلند قصد دارد با وجود قوانین ضعیف‌تر اروپایی، نگرش سخت‌گیرانه‌ای را نسبت به بخش دارایی‌های دیجیتال هلند حفظ کند. رئیس آژانسی که بر این صنعت نظارت می کند فکر نمی کند که رمزارز خبر خوبی است و در مقاله ای نقص های آن را برجسته می کند.

رئیس اداره مالی هلند می‌گوید رمزارزها برای Fathom مشکل هستند و در برابر کلاهبرداری آسیب‌پذیر هستند.

لورا ون گیست، رئیس اداره بازارهای مالی هلند (AFM)، در ستونی که به ارزهای رمزنگاری شده در سال 2018 اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: اکثر کشورهای غرب در حال “سفت کردن افسار” کریپتوها هستند، اما ممنوعیت کامل آن “تصور دشوار است”. روزنامه تجاری Het Financieele Dagblad.

با این حال، علیرغم سخت‌گیری در مرحله نهایی مذاکرات بر سر قانون بازارهای دارایی‌های رمزنگاری اتحادیه اروپا (MiCA)، مقررات آتی برای ارزهای دیجیتال نسبت به محصولات مالی موجود کمتر سخت‌گیرانه باقی می‌ماند.

ما فکر نمی کنیم رمزارزها خبر خوبی باشند. درک آنها دشوار است، در برابر فریب، تقلب و دستکاری آسیب پذیر هستند.

لورا ون گیست سپس، همانطور که معمولا منتقدان انجام می دهند، اشاره کرد که ارزش دارایی های کریپتو عمدتا بر اساس حدس و گمان است و قیمت ها می تواند به طور قابل توجهی نوسان داشته باشد. ما نظر خود را پنهان نکرده‌ایم. وی افزود: احزاب در بخش مالی از مسئولیت های خود آگاه شده اند و به مصرف کنندگان در مورد خطرات هشدار داده شده است.

بر اساس برآوردهای خود AFM، تعداد دارندگان کریپتو در هلند کمتر از 2 میلیون نفر است و اکثر آنها کمتر از 1000 یورو سرمایه گذاری می کنند. ون گیست همچنین اذعان کرد که ارتباط بین دنیای رمزارز و بخش مالی سنتی در کشور هنوز محدود است.

نهادهای اتحادیه اروپا و کشورهای عضو در سال گذشته به توافقی در مورد MiCA دست یافتند. قوانینی را برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو در سراسر بلوک 27 نفره معرفی می کند و آنها برای فعالیت در بازار مشترک به تأییدیه نظارتی نیاز دارند.

آیا در این صورت نظارت خود را به پایین ترین سطح کاهش خواهیم داد تا بتوانیم با کشورهای دیگر رقابت کنیم؟ یا می گوییم: افرادی که برای مجوز هلندی درخواست می کنند دقیقاً به دلیل تصویر محکم ما از AFM بازدید می کنند؟ ما دومی را انتخاب می کنیم.» رئیس اداره مالی هلند اصرار کرد.

لورا ون گیست تاکید کرد که هلند این مسیر را طی می کند، حتی اگر این بدان معنا باشد که برخی از این شرکت ها به جای دیگری نگاه می کنند و تلاش می کنند از طریق حوزه قضایی متفاوت اروپایی وارد بازار هلند شوند.

ون گیست همچنین در مقاله خود گفت: «هشدارهای تنظیم‌کننده‌ها در زمستان کریپتو به حقیقت پیوستند.» او به بحران بانکی فعلی اشاره کرد که شامل فروپاشی دو بانک دوستدار رمزنگاری است.

برچسب ها در این داستان

AFM، مقاله، مرجع، صندلی، کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، هلند، اتحادیه اروپا، اروپا، اروپا، مرجع مالی، بازارهای مالی، تنظیم کننده مالی، رئیس، لورا ون گیست، MiCA، هلند، مقررات، تنظیم کننده، قوانین

آیا انتظار دارید سایر دولت ها در اروپا قوانین رمزنگاری را سخت تر از آنچه در MiCA تجویز شده است، اجرا کنند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، عکاسی هلندی / Shutterstock.com





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.