تنظیم‌کننده‌ها به افراد بد اجازه می‌دهند بزرگ شوند و منفجر شوند تا به دستور کار خود خدمت کنند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] جسی پاول، مدیر عامل صرافی کریپتو کراکن، می‌گوید قانون‌گذاران ایالات متحده «اجازه می‌دهند افراد بد بزرگ شوند و منفجر شوند، زیرا این امر در خدمت دستور کار آنهاست». این مدیر اجرایی توضیح داد: «افراد بد با مزیت های رقابتی بزرگی کار می کنند. آنها کاربران، درآمد و سرمایه‌های مخاطره‌آمیز را جذب می‌کنند که در

کد خبر : 323360
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
تنظیم‌کننده‌ها به افراد بد اجازه می‌دهند بزرگ شوند و منفجر شوند تا به دستور کار خود خدمت کنند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

جسی پاول، مدیر عامل صرافی کریپتو کراکن، می‌گوید قانون‌گذاران ایالات متحده «اجازه می‌دهند افراد بد بزرگ شوند و منفجر شوند، زیرا این امر در خدمت دستور کار آنهاست». این مدیر اجرایی توضیح داد: «افراد بد با مزیت های رقابتی بزرگی کار می کنند. آنها کاربران، درآمد و سرمایه‌های مخاطره‌آمیز را جذب می‌کنند که در غیر این صورت به دست افراد خوب می‌رفت.»

مدیر عامل Kraken نظریه ای در مورد مقررات رمزنگاری ایالات متحده دارد

جسی پاول، مدیر اجرایی صرافی کریپتوکارنسی کراکن، یکشنبه در توییتر نظر خود را در مورد مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده بیان کرد. مجری شروع کرد:

من یک نظریه دارم: قانون‌گذاران اجازه می‌دهند آدم‌های بد بزرگ شوند و منفجر شوند، زیرا در خدمت دستور کار آنهاست.

پاول سه هدف را نام برد که معتقد است تنظیم‌کننده‌ها در تلاش برای دستیابی به آن هستند. اولین مورد این است که «سرمایه/منابع را از بین ببرید [the] اکوسیستم کریپتو،” او نوشت. دوم این است که «مردم را بسوزانیم، [and] جلوگیری از فرزندخواندگی، وی ادامه داد، سومین مورد این است که “پوشش هوایی برای حمله به بازیگران خوب است.”

رئیس کراکن اظهار داشت که برای تنظیم‌کننده‌ها: «افراد بد در واقع در کنار هم هستند. بچه های خوب دشمن هستند.» با این حال، او تاکید کرد: “اگر افراد بد بتوانند به اندازه کافی بدون انفجار بدود، ممکن است فقط افراد خوب را برای شما بکشند.” پاول با اشاره به اینکه آدم های بد «همیشه می توانند بعداً زندانی شوند» هشدار داد:

افراد بد با مزیت های رقابتی بزرگ عمل می کنند. آنها کاربران، درآمد و سرمایه خطرپذیر را جذب می کنند که در غیر این صورت به دست افراد خوب می رفت.

در توییت دیگری، پاول در مورد اینکه چگونه رگولاتورها اغلب به دنبال بودجه بیشتری از کنگره هستند تا به طور موثرتر بخش کریپتو را تنظیم کنند، توضیح داد. «تامین مالی قربانی آشکار است. “اگر بودجه بیشتری داشتیم، می توانستیم آن را بگیریم.” واقعیت ها این را تایید نمی کنند، اما، به جای تحمیل پیامدهای واقعی برای شکست، ما با بودجه های بزرگتر پاداش می دهیم. شکوه همه در واکنش به فاجعه است، بنابراین سیاستمداران فاجعه می‌سازند.»

در اوایل این ماه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه کراکن به دلیل برنامه سهام خود اقدام کرد. صرافی کریپتو با SEC تسویه حساب کرد، برنامه سهام خود را برای مشتریان آمریکایی تعطیل کرد و با پرداخت 30 میلیون دلار به عنوان انکار، سود پیش داوری و جریمه های مدنی موافقت کرد.

پاول همچنین اخیراً از این که چگونه تنظیم‌کننده‌ها هشدار او در مورد فعالیت غیرقانونی در فضای کریپتو را نادیده گرفتند و سپس صرافی او را با اقدامات اجرایی مواجه کردند ابراز ناامیدی کرد. رئیس کراکن بدون اشاره به صرافی رمزارز سقوط کرده FTX روز جمعه در توییتی نوشت:

نمی توانم به شما بگویم که نشان دادن پرچم های قرمز گسترده و فعالیت های آشکارا غیرقانونی به تنظیم کننده ها تنها به دلیل نادیده گرفتن این مسائل برای سال ها چقدر خشمگین است. آنها در خارج از ساحل هستند. این پیچیده است. ما به همه نگاه می کنیم. برای سالها. سپس به عنوان نمونه آنها استفاده شود.

نظر شما درباره تئوری جسی پاول، مدیرعامل کراکن، در مورد تنظیم‌کننده‌ها در ایالات متحده که به افراد بد اجازه می‌دهند بزرگ‌تر شوند و سپس با دستور کارشان مطابقت ندارند، چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.