تنظیمات قیمت USD/JPY، EUR/JPY، AUD/JPY

[ad_1] دلار آمریکا، یورو، دلار استرالیا در مقابل ین ژاپن – اقدام قیمت: USD/JPY به نظر بیش از حد خرید شده است، اما روند صعودی معکوس نشده است. راEUR/JPY حفظ سود پس از شکست اخیر صعودی AUD/JPY رالی خسته به نظر می رسد پیشنهاد مانیش جرادی پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید ین

کد خبر : 371478
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۲
تنظیمات قیمت USD/JPY، EUR/JPY، AUD/JPY

[ad_1]

دلار آمریکا، یورو، دلار استرالیا در مقابل ین ژاپن – اقدام قیمت:

  • USD/JPY به نظر بیش از حد خرید شده است، اما روند صعودی معکوس نشده است.
  • راEUR/JPY حفظ سود پس از شکست اخیر صعودی
  • AUD/JPY رالی خسته به نظر می رسد

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

ین ژاپن پس از اینکه دستمزدهای ژاپن به میزان قابل توجهی بیش از حد انتظار افزایش یافت، قیمت هایی را پیدا کرد که مانع بانک ژاپن برای تغییر سیاست پولی فوق العاده سست خود شد.

دستمزد کارگران ژاپنی در ماه می 2.5 درصد در مقابل انتظار 1.2 درصد و در آوریل 1.0 درصد افزایش یافت که منعکس کننده مذاکرات دستمزد اتحادیه های کارگری بزرگ در بهار امسال بود که منجر به بزرگترین افزایش حقوق در دهه های اخیر شد. در حالی که بسیاری انتظار ندارند BOJ سیاست های خود را در سال جاری تعدیل کند، برخی از تحلیلگران انتظار دارند در اواخر این ماه تغییراتی در سیاست کنترل منحنی بازده (YCC) ایجاد شود.

تداوم انعطاف‌پذیری اقتصاد جهانی و فشار صعودی ناشی از آن بر بازده اوراق قرضه می‌تواند باعث تعدیل سیاست YCC شود. با این حال، انقباض شدید در شرایط مالی می تواند باعث ایجاد فشار در سیستم مالی شود که منجر به تنگنای اعتباری شود و در عوض سیاست های پولی را کاهش دهد. خلاصه ای از نظرات BOJ در جلسه سیاست ژوئن منتشر شده اخیراً به نقل از یکی از اعضای هیئت مدیره می گوید که بانک مرکزی باید در مورد اصلاح YCC برای بهبود عملکرد بازار و کاهش “هزینه بالای” آن بحث کند.

نمودار 240 دقیقه ای USD/JPY

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView; به یادداشت های پایین مراجعه کنید.

BOJ در اوایل این ماه تنظیمات سیاست فوق‌العاده شل خود را بدون تغییر رها کرد، به‌ویژه سیاست YCC که از نزدیک تحت نظر بود، به منظور حمایت از بهبود اقتصادی نوپا و دستیابی به هدف تورمی پایدار. کازوئو اوئدا، رئیس BOJ گفته است که بانک مرکزی با صبر و حوصله سیاست فعلی را حفظ خواهد کرد زیرا هنوز راهی برای دستیابی به هدف تورم 2 درصدی خود با ثبات و پایدار وجود دارد.

در همین حال، بازار همچنان نگران مداخله مقامات ژاپنی است زیرا USD/JPY اخیراً به 145.00 رسیده است، نزدیک به سطحی که سال گذشته برای اولین بار در بیش از 20 سال گذشته باعث مداخله شد. مقامات ارشد ژاپن گفته اند که هیچ گزینه ای را رد نکرده اند.

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

USD/JPY: هنوز هیچ نشانه ای از بازگشت وجود ندارد

در نمودارهای فنی، USD/JPY اخیراً به مرحله تثبیت در فاز صعودی گسترده‌تر رفته است، همانطور که نمودارهای کندل استیک با کد رنگی نشان می‌دهند. روی میانگین متحرک دوره 89 و لبه پایین ابر ایچیموکو در نمودارهای 4 ساعته پشتیبانی همگرا کاملاً قوی وجود دارد. این بالشتک قوی است زیرا در ماه گذشته باعث افزایش ارزش USD/JPY شد. از این رو نمی توان نگه داشتن بالاتر از پشتیبانی را رد کرد. با این حال، هر شکست زیر سطح حمایت می‌تواند راه را برای رسیدن به میانگین متحرک 200 دوره‌ای در نمودار 4 ساعته در حدود 141.00 هموار کند.

نمودار ماهانه EUR/JPY

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/JPY: بیش از حد خرید شد، اما روند صعودی دست نخورده باقی می ماند

EUR/JPY بیش از حد خرید به نظر می رسد زیرا مقاومت را در لبه بالایی یک کانال با شیب کمی صعودی از سال 2013 آزمایش می کند. این به دنبال صعود از یک سد همگرای حیاتی در بالاترین حد 149.75 در سال 2014، مصادف با خط میانه یک کانال فورک از سال 2016 است. شکست قاطع (دو بسته شدن ماهانه) بالاتر می تواند دروازه را به سمت بالاترین سطح 170.00 در سال 2008 باز کند.

نمودار ماهانه AUD/JPY

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

AUD/JPY: رالی در حال حاضر خسته به نظر می رسد

واگرایی منفی (مسطح شدن قیمت همراه با کاهش حرکت) در نمودارهای ماهانه نشان می دهد که رالی AUD/JPY در کوتاه مدت در حال از دست دادن است. این احتمال وجود دارد که صلیب بتواند در محدوده اخیر 86.00-98.50 به حرکت خود ادامه دهد. تنها شکست به زیر 86.00 نشان می دهد که فشار رو به بالا کاهش یافته است.

توجه: نمودار(های) کد رنگی بالا بر اساس شاخص های روند/تکانه است تا سوگیری های ذهنی در شناسایی روند به حداقل برسد. این تلاشی برای تفکیک مراحل صعودی در مقابل نزولی، و تثبیت در یک روند در مقابل معکوس کردن یک روند است. شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. رنگ‌های شمع پیش‌بینی‌کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را بیان می‌کنند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.