تنظیمات بازگشایی Breakout EA – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 12 دسامبر 2022

[ad_1] The Opening Range Breakout EA این سند به عنوان یک راهنما برای EA https://www.mql5.com/en/market/product/90502/ عمل می کند و در صورت لزوم به روز می شود. یادداشت مهم: لطفا انجام ندهید از تنظیمات پیش فرض در EA استفاده کنید، این تنظیمات برای استفاده در معاملات واقعی طراحی نشده اند. EA های فهرست شده در بازار

کد خبر : 294564
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۰۳
تنظیمات بازگشایی Breakout EA – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 12 دسامبر 2022

[ad_1]

The Opening Range Breakout EA

این سند به عنوان یک راهنما برای EA https://www.mql5.com/en/market/product/90502/ عمل می کند و در صورت لزوم به روز می شود.

یادداشت مهم:
لطفا انجام ندهید از تنظیمات پیش فرض در EA استفاده کنید، این تنظیمات برای استفاده در معاملات واقعی طراحی نشده اند. EA های فهرست شده در بازار MQL5 باید تحت معیارهای آزمایشی دقیق روی ابزارها و بازه های زمانی متعدد قرار گیرند و در حالی که این برای آزمایش منطق و کد یک EA خوب است، این مانع از فهرست کردن EA هایی می شود که برای کار بر روی ابزارها و بازه های زمانی خاصی مانند این طراحی شده اند. یکی بنابراین تنظیمات پیش‌فرض به گونه‌ای طراحی شده‌اند که EA را وادار به گذراندن این تست‌ها در بازه‌های زمانی ساعتی و روزانه کند که برای اجرا طراحی نشده است، اما باید اعتبارسنجی را بگذراند. 🙂

EA به گونه ای طراحی شده است که در بازه زمانی M5 به طور ایده آل اجرا شود زیرا فعالیت محدوده باز بودن را در شاخص های اصلی سهام نظارت می کند.

آنچه در این پست وبلاگ وجود دارد:

1. نه استراتژی، که در پست دیگری ذکر شده است، یک راهنمای استراتژی برای نحوه معاملات EA را می توانید در اینجا پیدا کنید: https://www.mql5.com/en/blogs/post/751229

2. فهرستی دقیق از همه ورودی ها و کارهایی که انجام می دهند و همچنین نحوه تأثیرگذاری آنها بر تجارت.

نحوه استفاده از RANGE BREAKOUT EA:

EA را می توان برای معامله در هر بازه زمانی سفارشی کرد، اما M5 توصیه می شود، بنابراین در حالت ایده آل باید در تایم فریم M5 قرار گیرد. می‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که در هر زمانی از روز معاملات را انجام دهد، بنابراین می‌توان از آن برای تجارت سایر محدوده‌هایی که مانند جلسه آسیایی در فارکس تشکیل می‌شوند نیز استفاده کرد یا می‌توانید از آن برای معامله درست قبل از رویدادهای خبری استفاده کنید که در آن سفارشات معلق را در بالاترین حد استراتژیک قرار می‌دهد و قبل از وقوع یک خبر پایین می آید. تست، تست، تست در تستر استراتژی قبل از انجام هر کاری در هر بازه زمانی دیگری!

یافتن فضای باز برای فرانکفورت و نیویورک:

EA برای معامله در بازارهای بورس فرانکفورت و نیویورک ایجاد شده است، بنابراین باید به آن بگویید که این زمان ها چه زمانی است. از آنجایی که زمان بسته شدن شمع توسط کارگزاران متفاوت است، باید این کار را انجام دهید و ممکن است مشکل باشد، اما یک راه بسیار ساده برای انجام این کار با استفاده از حجم وجود دارد.

اگر از EA برای داد و ستد باز فرانکفورت در ساعت 9 صبح (10 صبح به وقت گرینویچ) استفاده می کنید، باز نیویورک ساعت 9:30 صبح (14:30 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) است. با این حال، شمع های کارگزاران شما احتمالاً آن زمان ها نخواهد بود. به عنوان مثال با کارگزار Roboforex که از شمع های UTC+2 استفاده می کند (که اکثر کارگزاران اکنون از آن استفاده می کنند) در فرانکفورت در ساعت 10:00 و نیویورک در ساعت 16:30 باز خواهد بود.

بنابراین اجازه می دهد از حجم استفاده کنیم تا تأیید کنیم که زمان باز مناسب را داریم.

ابتدا ابزاری را که می خواهید معامله کنید مانند DAX، DOW، NASDAQ و غیره را باز کنید.

سپس بر روی نمودار راست کلیک کنید و مطمئن شوید که در تب ویژگی های مشترک حجم را مطابق شکل زیر بررسی کرده اید.

اکنون حجم کارگزار خود را در پایین نمودار خواهید دید. شما به وضوح می توانید در ساعت 10:00 صبح در شاخص DAX در نمودار کارگزاران من ببینید که حجم دو برابر می شود و اغلب حتی بیشتر می شود.
به همین ترتیب در شاخص های ایالات متحده مانند NASDAQ در مثال زیر، افزایش قابل توجهی در حجم را در ساعت 16:30 در نمودار مشاهده خواهید کرد که ساعت 2:30 بعد از ظهر بریتانیا (9:30 صبح نیویورک) است.

این باز است.

ورودی برای EA:

در اینجا به جزئیات هر ورودی و تأثیر آن بر فعالیت معاملاتی می پردازم. من به شدت توصیه می کنم EA را در بک تست بصری قرار دهید، با این تنظیمات بازی کنید و خودتان ببینید چه اتفاقی می افتد. می‌توانید EA را برای معامله با نرخ ضربه بالا و بردهای کوچک، نرخ ضربه کم و بردهای بزرگ خانگی و هر چیز دیگری تنظیم کنید. نحوه معامله شما شخصاً توسط EA برای کمک به حساب شخصی شما یا گذراندن یک ارزیابی شرکت پروپوزال با معامله‌گر بعدی متفاوت است، بنابراین آن را تنظیم کنید تا با مشاهده نحوه عملکرد آن، همانطور که می‌خواهید معامله کند. برخی از افراد با کاهش 30 تا 50 درصدی در یک مزیت بلند مدت اثبات شده راضی هستند، برخی دیگر نمی توانند بیش از 3 تا 5 معامله متوالی را بدون تسلیم شدن تحمل کنند، اینکه شما چه کسی هستید مهم است، حتی با یک استراتژی خودکار هرگز کورکورانه یک EA را بدون درک کامل منطق و نحوه معامله آن به یک حساب کاربری زنده اضافه نکنید.

ورودی ها:

شماره جادویی – این باید برای هر نمونه از EA منحصر به فرد باشد تا بداند کدام معاملات را مدیریت کند. فقط معاملاتی را که با این شماره باز کرده است مدیریت می کند. اگر می خواهید چندین نسخه از استراتژی را روی یک ابزار اجرا کنید، از چندین عدد جادویی در هر نمونه استفاده کنید.

— خطر و اهداف —

میزان ریسک در هر معامله – مقدار پولی را که باید در هر موقعیتی که گرفته می شود، انتخاب کنید. این بر اساس استاپ ضرر شما است و EA به طور خودکار اندازه صحیح لات را بر اساس فاصله زمانی استاپ لاس محاسبه می کند. به طور پیش‌فرض EA نقطه توقف را در انتهای مخالف محدوده قرار می‌دهد، مگر اینکه استفاده از یک پیپ توقف تلف ثابت را در ورودی‌های زیر انتخاب کنید.

ضریب TP موقعیت 1،2 و 3 (درصد توقف ضرر) – این ورودی‌ها محاسبه می‌کنند که سود برداشت خود را برای هر موقعیت وارد شده بر اساس توقف ضرر در کجا قرار دهید.
به عنوان مثال: اگر از 100 به عنوان ورودی استفاده کنید، EA TP شما را 100٪ از فاصله توقف ضرر شما قرار می دهد. بنابراین اگر استاپ ضرر شما 30 پیپ باشد سود برداشت شما 30 پیپ خواهد بود.
اگر شما 150 را وارد کنید، از EA می خواهید که سود برداشت شما را در 150٪ از ضرر شما قرار دهد. بنابراین در مثال یک استاپ ضرر 30 پیپ، سود برداشت 45 پیپ خواهد بود.
اگر ترجیح می‌دهید از برداشت سود استفاده نکنید و فقط استاپ‌ها را دنبال کنید، فقط از 1000 به عنوان ورودی برای هر سه استفاده کنید و سود برداشت آنقدر دور خواهد بود که هرگز ضربه نمی‌خورد و روش توقف ضرر شما را از این وضعیت خارج می‌کند. معاملات

از یک پیپ استاپ ثابت استفاده کنید نه محدوده مخالف – همانطور که در بالا ذکر شد EA به طور خودکار توقف ضرر را برای هر موقعیت در انتهای مخالف محدوده باز قرار می دهد مگر اینکه این ورودی را روی true تنظیم کنید.
اگر درست باشد، می توانید انتخاب کنید که توقف شما در یک فاصله ثابت برای هر معامله قرار گیرد. برخی از کارگزاران به صورت مینی و برخی دیگر با افزایش های کوچک نقل قول می کنند، بنابراین شما باید مسافت واقعی را که باید در اینجا وارد کنید بررسی کنید، اما به عنوان مثال برای توقف 30 پیپ معمولاً 30 یا 300 خواهد بود. با این حال، برخی از کارگزاران مانند Axi در 1000 افزایش پیپت نقل قول می‌کنند، بنابراین فقط نمودار خود را به صورت بصری بررسی کنید و در صورت لزوم تنظیم کنید.

پیپ استاپ ثابت برای استفاده – این جایی است که هنگام استفاده از یک پیپ توقف ضرر ثابت، مقدار ورودی فوق را وارد می کنید.

خروج خودکار در درصد موجودی – از EA بخواهید به طور خودکار همه موقعیت ها را با رسیدن به درصد هدف که درصدی از موجودی حساب شما است ببندد. به عنوان مثال، اگر یک حساب 10000 دلاری دارید و زمانی که مجموع پوزیشن های باز شده به 100 دلار رسید، یک هدف سود 1% را انتخاب کنید، EA معاملات را می بندد و سود را برای شما بانکی می کند. این تنظیم برای گذراندن ارزیابی‌های شرکتی و برای کسانی که می‌خواهند دستاوردهای ثابت کمی داشته باشند عالی است.

هدف درصد سود – اینجاست که هدف را از ورودی بالا به عنوان درصدی از موجودی حساب خود وارد می کنید.

— زمان معاملات —

زمان شروع محدوده – زمانی که می خواهید EA شروع به نظارت بر محدوده کند. اگر از EA برای شاخص های معاملاتی استفاده کنید، معمولاً باز فرانکفورت یا باز نیویورک خواهد بود.

بازه زمانی پایانی 1، 2 و 3 – این 3 زمان شکست است که در آن EA سفارشات معلق خود را آماده برای شکست بازار می کند. بنابراین اگر ساعت 10:00 را به عنوان زمان باز انتخاب کرده اید (فرانکفورت در کارگزار من) و می خواهید شکست را از نوارهای 5. 10 و 15 دقیقه بالا یا پایین بگیرید، 10:05، 10:10 و 10:15 را وارد می کنید. به ترتیب در ورودی ها. یک استراتژی خوب این است که از چندین ورودی استفاده کنید تا به مواردی که شروع به کار می کنند اضافه کنید و سود را چند برابر کنید.

زمان معاملات را متوقف کنید – این زمانی است که EA سفارشات معلق را لغو می کند و معاملاتی را که راه اندازی نشده اند را متوقف می کند. این طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که اگر شکست در یک جهت اتفاق افتاده باشد، سفارشات قدیمی را که ممکن است در اواخر روز آغاز شوند، باقی نمی‌گذاریم. اگر ظرف چند ساعت اول خراب نشد و کار نکرد، بهتر است سفارشات را حذف کنید.

فاصله 1،2 و 3 را انتخاب کنید – انتخاب کنید که چند سطح شکست را می خواهید معامله کنید. تا 3 بار/سطح شکست یا فقط یک مورد معامله کنید، به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر به یک شکست برنده اضافه کنید، می توانید بیشتر کسب کنید، اما برعکس اگر از هر 3 شکست خارج شود و سپس باخت را معکوس کند، ضرر بیشتری خواهد داشت. تست کنید که چه چیزی برای شما بهتر است.

نکته مهم در مورد منطق استفاده شده برای هر سطح شکست:
درک این منطق بسیار مهم است، زیرا اگر تصمیم بگیرید از هر 3 سطح شکست استفاده نکنید یا آنها را به ترتیب 1، سپس 2 و سپس 3 استفاده نکنید، می تواند نتایج بک تست را تحت تاثیر قرار دهد.
منطق به صورت زیر عمل می کند:
در زمان اولین بازه بازه، EA به سادگی سفارشات معلق را در بالا و پایین محدوده قرار می دهد. سپس این سطوح را ذخیره می کند.
در زمان باز کردن بازه دوم، EA بررسی می کند که آیا محدوده دوم بالا یا پایین با محدوده اول یکسان است یا خیر. سپس سطوح بالا و پایین محدوده دوم را ذخیره می کند. اگر اینطور باشد، در آنجا سفارشی نمی دهد.
در زمان باز کردن محدوده 3، EA بررسی می کند که آیا همان 1 یا 2 است و اگر چنین است، سفارشی را انجام نمی دهد.
بنابراین، اگر از هر 3 محدوده افتتاحیه استفاده می‌کنید، به سادگی اطمینان حاصل می‌کنیم که بیش از یک معامله را در اوج و پایین‌ترین محدوده زمانی که اتفاق می‌افتند قرار نمی‌دهیم.
اگر فقط می خواهید از 1 یا 2 بازه استفاده کنید و نه از سه بازه، باید به ترتیب از آنها استفاده کنید.
به عنوان مثال
اگر می خواهید فقط از 1 شکست خشم استفاده کنید، باید از باز کردن بازه 1 استفاده کنید و 2 و 3 را به false تبدیل کنید.
اگر می خواهید از 2 محدوده استفاده کنید، باید از بازه های 1 و 2 استفاده کنید و 3 را به false تبدیل کنید.
اگر آنها را به این ترتیب استفاده نکنید و بگویید محدوده باز کردن 1 نادرست و 2 درست است، باز هم بررسی می کند که آیا محدوده باز کردن 2 با 1 یکسان است یا خیر و اگر چنین است سفارشی انجام ندهید. با این حال شما به EA گفته اید که محدوده باز 1 را معامله نکند، بنابراین سفارش شما را در آنجا قرار نمی دهد.
استفاده از بازه های باز به ترتیب هرگز باعث نمی شود که معامله با EA را از دست بدهید.

— توقف های دنباله دار —

فعال کردن در بسته شدن نوار (در غیر این صورت علامت بزنید) – می‌توانید انتخاب کنید که تنظیمات توقف پایانی و سرپایی شما فقط زمانی فعال شوند که یک نوار/شمع بسته می‌شود (این به صورت پیش‌فرض درست است) یا در هر تیک. آزمایش برگشتی نشان داده است که استفاده از بستن نوار مؤثرتر است زیرا عملکرد گاهی اوقات متلاطم در یک شمع را فیلتر می کند که می تواند شما را متوقف کند و سپس به اجرا ادامه دهید. برعکس، استفاده از تیک شما را سریع‌تر بیرون می‌آورد اگر معکوس اتفاق بیفتد و قیمت بر خلاف شما حرکت کند.

از استاپ ضرر عقبی استفاده کنید – تنظیم کنید که آیا از استاپ ضرر انتهایی استفاده شود یا خیر.

فاصله تا مسیر متوقف می شود – این فاصله ای است که EA باید قبل از اینکه شروع به دنبال کردن توقف شما کند، سود داشته باشد. در صورت فعال شدن با افزایش 1 پیپ دنبال می شود.

از استراحت حتی توقف ضرر استفاده کنید – تنظیم کنید که آیا می‌خواهید توقف‌ها را به نقطه سربه‌سر برسانید تا از معاملات خود که به سمت سود حرکت کرده‌اند محافظت کنید.

فاصله برای شروع سربه سر – می خواهید معامله شما قبل از شروع نقطه سر به سر، چند پیپ سود داشته باشد.

از میانگین متحرک به عنوان توقف ضرر عقبی استفاده کنید – از یک توقف ضرر بر اساس میانگین متحرک SMA به جای توقف انتهایی استفاده کنید. وقتی قیمت به زیر میانگین متحرکی که در ورودی بعدی انتخاب می‌کنید بسته شود، این کار شما را از معامله خارج می‌کند.

میانگین متحرک برای استفاده – این جایی است که شما تعیین می کنید که کدام SMA را می خواهید برای دنبال کردن استفاده کنید. 9 SMA معمولاً انتخاب خوبی در بازه زمانی 5 دقیقه ای برای ثبت بخش های بزرگی از حرکت روند اما آزمایش است.

— افزودن به مجردها —

در صورت سود به معاملات واحد اضافه کنید – گرفتن شکست‌های متعدد به‌طور خودکار به شکست‌هایی اضافه می‌کند که برای شما مفید هستند، اما اگر فقط علامتی برای شکست وجود داشته باشد، EA می‌تواند پس از تعداد مشخصی پیپ، یک موقعیت اضافی به برنده‌های شما اضافه کند تا بازدهی شما را از برندگان به حداکثر برساند. اگر در اینجا روی true تنظیم شود، EA این کار را انجام می دهد، اما تنها در صورتی که فقط یک معامله زنده در حال اجرا باشد و فقط یک بار اضافه کند.

فاصله قبل از ثبت سفارش افزودنی – این فاصله از قیمت ورودی اولیه است که باید قبل از اضافه کردن موقعیت دیگری باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.