تنظیمات اکشن قیمت ین ژاپن: EUR/JPY، USD/JPY، AUD/JPY

[ad_1] قیمت ین ژاپن، نمودارها و تجزیه و تحلیل: فنی روشن است ین جفت ها میزبانی از تنظیمات فنی را ارائه می دهند. EUR/JPY چشم انداز Trendline Bounce یا Break با اوج های 8 ساله در دید. USD/JPY الگوی گوه در حال افزایش در تمرکز. AUD/JPY بازه زمانی H4 می بیند RSI وارد منطقه فروش

کد خبر : 350873
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
تنظیمات اکشن قیمت ین ژاپن: EUR/JPY، USD/JPY، AUD/JPY

[ad_1]

قیمت ین ژاپن، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • فنی روشن است ین جفت ها میزبانی از تنظیمات فنی را ارائه می دهند.
  • EUR/JPY چشم انداز Trendline Bounce یا Break با اوج های 8 ساله در دید.
  • USD/JPY الگوی گوه در حال افزایش در تمرکز.
  • AUD/JPY بازه زمانی H4 می بیند RSI وارد منطقه فروش بیش از حد فروش شوید.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پس زمینه ین ژاپن

ین ژاپن در روز سه‌شنبه قیمت پیشنهادی خود را به دست آورد، زیرا احساسات پس از افشای اطلاعات بانک فرست ریپابلیک پس از بسته شدن بازار در روز دوشنبه در ایالات متحده، اندکی کاهش یافت. ترس از فروش بیشتر در سهام بانکی پس از یک روحیه محتاطانه در آستانه انتشار درآمد و داده های شرکت های آمریکایی در این هفته دوباره ظاهر شد.

رئیس جدید BoJ نظرات خود را در یک شب منتشر کرد و همینطور وزیر دارایی ژاپن شونیچی سوزوکی که گفت در صورتی که تورم و رشد دستمزدها با افزایش نرخ ها ادامه یابد، BoJ اقدام خواهد کرد. در همین حال، فرماندار اوئدا بر اهمیت سست نگه داشتن سیاست پولی ژاپن برای دستیابی به هدف تورم 2 درصدی به شیوه ای پایدار و باثبات، همراه با افزایش دستمزدها تاکید کرد. فرماندار پا را فراتر گذاشت و گفت که خطری که برای ژاپن وجود دارد، پیش‌بینی‌های کمتر از نرخ تورم است نه بیش از حد.

علی‌رغم ماهیت متناقض نظرات و کمک به ترس‌های فوق‌الذکر در مورد بازگشت فروش بخش بانکی، ین تا کنون از روز نسبتا خوبی برخوردار بوده و در برابر یورو، دلار و دلار استرالیا بالاتر معامله می‌شود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

اقدام قیمت و تنظیمات بالقوه

EURJPY

EUR/JPY نمودار روزانه

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

EURJPY از 24 مارس به دلیل افزایش نزدیک به 1000 پیپ در افت قیمت بوده است.

اما امروز به نظر می رسد EURJPY به عنوان یک شمع نزولی در بازه زمانی روزانه بسته می شود. ما خط روند صعودی شیب دار را داریم که احتمالاً پشتیبانی پویا را در حدود علامت 146.00-146.50 ارائه می دهد. شکست به زیر خط روند می‌تواند فشار کوتاه‌مدتی به سمت میانگین‌های متحرک با MA 50 روزه در حدود 144.00 ایجاد کند. به طور کلی EURJPY صعودی باقی می‌ماند مگر اینکه یک شمع روزانه زیر سطح 143.00 بسته شود، بنابراین هر پوزیشن‌های کوتاه ماهیت خلاف روند هستند و نیاز به مدیریت ریسک دقیق دارند.

از طرف دیگر، جهش خط روند می تواند شروع مرحله بعدی را بالاتر با سطح روانشناختی 150.00 در نظر بگیرد که بالاترین سطح در 8 سال گذشته است.

USDJPY

USD/JPY نمودار روزانه

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

از منظر فنی، نمودار روزانه USD/JPY ایده‌ای درباره آرامشی که اخیراً در این جفت ارز شاهد بوده‌ایم، می‌دهد. ما در آخرین روزهای معاملاتی به صورت جانبی معامله کرده‌ایم، اما در بازی به انتهای پایین الگوی گوه صعودی ضربه زده‌ایم. قیمت در حال حاضر توسط MA 50 روزه و MA 100 روزه پشتیبانی می شود که در حدود 133.00 قرار دارد.

بستن شکستن و بسته شدن روزانه شمع در زیر الگوی گوه، سطوح پشتیبانی را به ترتیب در حدود 132.00 و 130.700 باز می کند. البته، خرس‌ها باید راه خود را از موانع اولیه پشتیبانی ارائه شده توسط MA 50 و 100 روزه عبور دهند. ساختار صعودی بدون بسته شدن روزانه شمع زیر علامت 132.50 دست نخورده باقی می ماند.

AUDJPY

AUD/JPY نمودار H4

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

نمودار AUD/JPY H4 به طرز عجیبی شبیه EURJPY به نظر می رسد، با استثنای قابل توجه این که نمودار AUDJPY شاهد شکست کامل خط روند صعودی بوده است. این جفت به طور کلی در بازه زمانی H4 صعودی باقی می ماند زیرا نقطه نوسان پایین بالاتر قبلی در حدود 87.500 همچنان ادامه دارد. شکستن زیر این سطح، سوگیری صعودی فعلی من در مورد جفت را باطل می کند.

بر اساس ساختار کلی، ما در حال حاضر در یک منطقه تخفیف عالی بین سطوح 61.8% و 78.6% ابزار اصلاح فیب معامله می‌کنیم، در حالی که RSI نیز در محدوده فروش بیش از حد است. این یک راه‌اندازی مناسب برای ادامه صعودی فراهم می‌کند، زیرا روند کلی را دنبال می‌کنید و مقاومت صعودی به ترتیب در حدود 89.40 و 90.00 قرار می‌گیرد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

میانگین های متحرک

پیشنهاد شده توسط زین وودا

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص‌هایی برای ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های فصلی معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.