تنظیمات اکشن قیمت ین ژاپن: EUR/JPY، USD/JPY، AUD/JPY

[ad_1] قیمت ین ژاپن، نمودارها و تجزیه و تحلیل: AUD/JPY با ورود RSI به منطقه بیش از حد خرید، نکات فنی به فرسودگی اشاره می کنند. USD/JPY Sideways Price Action به صورت دلار و ین مبارزه برای برتری. EUR/JPY از Trendline و MA 50 روزه خارج می شود. سود بیشتر در فروشگاه بالاتر از دسته

کد خبر : 356819
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
تنظیمات اکشن قیمت ین ژاپن: EUR/JPY، USD/JPY، AUD/JPY

[ad_1]

قیمت ین ژاپن، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • AUD/JPY با ورود RSI به منطقه بیش از حد خرید، نکات فنی به فرسودگی اشاره می کنند.
  • USD/JPY Sideways Price Action به صورت دلار و ین مبارزه برای برتری.
  • EUR/JPY از Trendline و MA 50 روزه خارج می شود. سود بیشتر در فروشگاه بالاتر از دسته 150.00؟

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بخوانید: تنظیمات اکشن قیمت ین ژاپن: EUR/JPY، USD/JPY، AUD/JPY

پس زمینه ین ژاپن

ین ژاپن شاهد کاهش نرخ رشد اخیر خود در اواخر هفته گذشته بود، چیزی که در هفته جدید نیز ادامه داشت. ین صبح امروز با فشار فروش مجدد مواجه شد، زیرا به نظر می رسد احساسات بازار بهبود یافته است. با ورود به جلسه ایالات متحده، می توانیم از نمودار قدرت ارز در زیر مشاهده کنیم که دلار آمریکا و ین ضعیف ترین ارزها باقی مانده اند.

نمودار قدرت ارز: قوی ترین – AUDضعیف ترین – دلار آمریکا

image1.png

منبع: FinancialJuice

جذابیت ین ژاپن پس از فروش که باعث شد EURJPY به بالاترین حد خود در 15 سال گذشته رسیده باشد، از ارز اخیر حمایت کرده است. لفاظی های جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا در نشست هفته های گذشته تهدید می کند که EURJPY در میان مدت از مرز 150.00 پیشروی خواهد کرد. با توجه به فقدان مداخله سیاستی مورد انتظار بانک ژاپن (BoJ) در کوتاه مدت، هر گونه امیدی برای جلوگیری از زیان بیشتر به احساسات کلی و پتانسیل رکود جهانی در سال 2023 بستگی دارد. پناهگاه امن خریداران ین را علاقه مند نگه دارید.

با نگاهی به USDJPY و تصویر اساسی کمی کمتر قطعی به نظر می رسد زیرا فدرال رزرو به نظر می رسد افزایش نرخ بهره را متوقف کند. این نگرانی‌ها از رکود را برانگیخته است و شرکت‌کنندگان بازار انتظارات خود را برای کاهش نرخ در نیمه دوم سال 2023 افزایش داده‌اند. با این حال، داده‌های مشاغل روز جمعه لحظات کوتاهی را برای فدرال رزرو خوشحال خواهد کرد زیرا علیرغم نشانه‌هایی از کند شدن رشد اقتصاد ایالات متحده، نرخ بیکاری همچنان در سطح باقی می‌ماند. پایین ترین رکورد این امر باید به فدرال رزرو خوش‌بینی کند و از اظهارات پاول رئیس فدرال رزرو حمایت کند که وی رشد متوسطی را به جای رکود برای ایالات متحده در سال 2023 مشاهده می‌کند. برای بلاتکلیفی در USDJPY.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

رویدادهای مخاطره آمیز در هفته پیش رو

رویدادهای ریسک زیادی برای هفته پیش رو به خصوص در خارج از ایالات متحده و ژاپن وجود دارد که می تواند بر احساسات کلی و همچنین جفت ین تأثیر بگذارد. CPI ایالات متحده همچنان بزرگترین رویداد هفته از ایالات متحده است، در حالی که شاخص همزمان وعده می دهد که مورد توجه ژاپن قرار گیرد و بینشی از عملکرد اقتصادی فعلی ارائه دهد.

قرار است در این هفته تعداد زیادی از سیاستگذاران فدرال رزرو صحبت کنند که فردا با جفرسون و ویلیامز، عضو فدرال رزرو آغاز می شود. این می تواند روشنگری بیشتری بر سیاست پولی ایالات متحده و آنچه سیاست گذاران برای بقیه سال 2023 انتظار دارند روشن کند.

آنها رویدادهای پرخطر را کلید می زنند که باید مراقب آنها بود:

image2.pngرابط کاربری گرافیکی، متن، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

اقدام قیمت و تنظیمات بالقوه

EURJPY

EUR/JPY نمودار روزانه

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

EURJPY پس از چاپ بالاترین قیمت 15 ساله در حول و حوش علامت 151.60 کاهش شدیدی داشته است. فروش به دلیل تقاضای پناهگاه امن که در هفته گذشته شاهد بودیم تشدید شد زیرا این جفت ارز حدود 440 پیپ به سمت خط روند صعودی سقوط کرد.

EURJPY سومین لمس خط روند خود را تکمیل کرد و به عنوان یک شمع داخلی صعودی در روز جمعه بسته شد، که به افزایش بیشتر اشاره دارد. مقاومت فوری در حول و حوش علامت 150.00 باقی می ماند و یک شکست بالاتر بدیهی است که بالاترین های اخیر را وارد بازی می کند. با توجه به روند صعودی طولانی مدت، این احتمال وجود دارد که بتوانیم قبل از حرکت بعدی EURJPY، مقداری تثبیت کنیم. EURJPY بالاتر از دسته 146.60 صعودی باقی می ماند و شمع روزانه بسته می شود که روایت صعودی را باطل می کند.

USDJPY

USD/JPY نمودار روزانه

image5.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

از دیدگاه فنی، نمودار روزانه USD/JPY به طرز عجیبی شبیه به EUR/JPY است. این موضوعی است که جفت‌های ین در هفته‌های گذشته به ین پرداختند، بیش از عوامل فنی ناشی از تقاضای پناهگاه امن بود.

پس از شکستن کانال صعودی، از آن زمان به داخل شکسته ایم و انتهای پایین کانال صعودی و همچنین MA 50 روزه را می زنیم. مشابه EURJPY، ساختار کلی USDJPY در این مرحله با فشار به سمت مقاومت در اطراف 135.70 و فراتر از احتمال صعودی باقی می ماند. هر فشار بالاتری در اینجا مقاومت قوی پیدا می‌کند و دسته 138.00 تا کنون نشان می‌دهد که پلی بسیار دور برای USDJPY است.

از طرف دیگر، یک فشار پایین تر از اینجا، MA 50 روزه و MA 100 روزه را وارد بازی می کند و به ترتیب در سطوح 133.86 و 132.86 قرار می گیرند. شکستن و بسته شدن روزانه شمع زیر دسته 133.60، سوگیری صعودی را باطل می کند.

AUDJPY

AUD/JPY نمودار روزانه

image6.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

نمودار AUD/JPY پس از عقب نشینی هفته گذشته، افزایش قیمت را افزایش می دهد. دلار استرالیا از از سرگیری افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی استرالیا (RBA) که با لفاظی های جنگ طلبانه نیز همراه بود، سود برده است.

AUDJPY از زمان پایین آمدن در 24 مارس به اوج و پایین های بالاتری دست یافته است. سطح 92.00 همچنان یک مانع دشوار برای رفع باقی مانده است و از 22 فوریه به عنوان مقاومت عمل کرده است. بر اساس ساختار، ما باید در مسیر صعودی جدید باشیم، اما RSI در سطح بازه زمانی روزانه در قلمروی بیش از حد خرید است و شاید ارزش آن را داشته باشد.

مشابه EURJPY، فاندامنتال میان‌مدت از AUDJPY حمایت صعودی بیشتری می‌کند و تمایل به هر عقب‌نشینی ممکن است به طور بالقوه فرصتی عالی باشد. AUDJPY در بالای سطح 89.76 صعودی باقی می ماند و شمع روزانه بسته می شود که ساختار صعودی را باطل می کند.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال را یاد بگیرید

پیشنهاد شده توسط زین وودا

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.