تنظیمات اکشن قیمت ین ژاپن: AUD/JPY، USD/JPY و EUR/JPY

[ad_1] تنظیمات اکشن قیمت: AUD/JPY، USD/JPY، EUR/JPY ین می تواند پیشنهادی را دریافت کند در صورتی که داده های رشد با تاثیر بالا، عدم اطمینان را در بحبوحه ظهور مجدد ترس های بانکی ایالات متحده افزایش دهد. AUD/JPY – معیار سنجش احساسات – این هفته به دنبال کاتالیزور بعدی کاهش یافته است. روند صعودی USD/JPY

کد خبر : 351720
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
تنظیمات اکشن قیمت ین ژاپن: AUD/JPY، USD/JPY و EUR/JPY

[ad_1]

تنظیمات اکشن قیمت: AUD/JPY، USD/JPY، EUR/JPY

  • ین می تواند پیشنهادی را دریافت کند در صورتی که داده های رشد با تاثیر بالا، عدم اطمینان را در بحبوحه ظهور مجدد ترس های بانکی ایالات متحده افزایش دهد.
  • AUD/JPY – معیار سنجش احساسات – این هفته به دنبال کاتالیزور بعدی کاهش یافته است.
  • روند صعودی USD/JPY خسته شد و تداوم صعودی EUR/JPY بار دیگر آشکار شد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی تحلیلگران ما برای ین در سه ماهه دوم را ببینید

پیشنهاد بالقوه ین پیش از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و ظهور مجدد مشکلات بانکی

تا کنون در این هفته، احساسات بازار ثابت شده است که از یک روز به روز دیگر در نوسان است. یکی از معیارهای احساس ریسک، نزدک 100 است که پیش از درآمدهای مایکروسافت و آلفابت به شدت فروخته شد، فقط برای اینکه بازار آتی با شروع قوی تر معاملات در روز چهارشنبه قیمت گذاری کند. سپس در اوایل معاملات روز چهارشنبه، نگرانی دوباره در مورد بخش بانکی پدیدار شد، زیرا سهام First Republic Bank پس از تأیید اینکه دولت ایالات متحده به دنبال دخالت و نجات بانک آسیب دیده نیست و قیمت‌ها را پایین‌تر می‌آورد، دوباره سرکوب شد. بار دیگر، امروز صبح، معاملات آتی سهام ایالات متحده به باز شدن قوی تر اشاره می کند.

اما همه اینها چه ربطی به ین ژاپن دارد؟ در زمان وحشت جهانی، ین به عنوان یک مکان امن جذاب ظاهر می شود. نه تنها این، بلکه نشانه‌های اخیر از سوی کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن (BoJ) نشان می‌دهد که جریان پنهان سیاست‌های پولی بسیار سست در حال فروکش است. تورم، در حالی که در مقایسه با اقتصادهای غربی پایین است، هنوز به طور قاطع به هدف 2 درصدی بازگشته است و اثربخشی سیاست فوق العاده پایین توسط دانشگاهیان و کسانی که روابط نزدیک با بانک دارند زیر سوال رفته است.

امروز می آموزیم که اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه اول سال با افزایش سرعت رشد جهانی چقدر خوب عمل کرده است. اگر ایالات متحده در روند نزولی خود باقی بماند، احتمالاً ترس از رکود دوباره شعله ور می شود و در بحبوحه مسائل حل نشده پیرامون بانک فرست ریپابلیک، ین ممکن است از این همه عدم اطمینان سود ببرد.

AUD/JPY: سنج احساسات بازار زنگ خطر را به صدا در می آورد

جفت چرخه ای AUD/JPY را می توان به عنوان یک سنج احساسات در نظر گرفت، زیرا در دوره های رشد اقتصادی به دلیل همبستگی دلار استرالیا با دارایی های ریسکی مانند S&P 500 افزایش می یابد و معمولاً در طول رکود اقتصادی کاهش می یابد زیرا سرمایه گذاران از دارایی های ریسکی به سمت دارایی های ریسک دور می شوند. ین امن تر

آخرین فروش را می‌توان تا حدی به داده‌های تورم سه ماهه اول نسبت داد که در نهایت در زمانی که بانک مرکزی استرالیا اساساً در مورد افزایش نرخ‌ها در حالت تعلیق قرار دارد، مقداری حرکت نزولی در تغییرات سرفصل و اصلی (میانگین کاهش یافته) نشان داد. با این وجود، این جفت ارز هنگام ارزیابی اولویت برای ین کلیدی باقی می ماند زیرا انتظار می رود شرایط اساسی جهانی در سال 2023 بدتر شود.

پشتیبانی فعلی پس از شکست نزولی شکل گیری گوه در حال افزایش، همراه با متقاطع اخیر MACD، در 88.10 ظاهر می شود. پایین ترین سطح مارس 2023 در سال 86 سطح بعدی علاقه به سمت نزولی است که ممکن است برای رسیدن به آن نیاز به کاتالیزور دیگری داشته باشد. مقاومت در 90.40 باقی می ماند.

نمودار روزانه AUD/JPY

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ایجاد اعتماد در معاملات

USD/JPY: حرکت صعودی گسترده تر نشانه هایی از خستگی را نشان می دهد

جفت USD/JPY به طور شگفت‌انگیزی در کانال صعودی به معامله ادامه می‌دهد و اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها را چاپ می‌کند. با این حال، محرک‌های دلار همچنان کمیاب هستند زیرا انتظارات نرخ بهره در اخبار بانکی دیروز یک تغییر دیگر کاهش داده است و این جفت ارز اکنون با منطقه مقاومت قابل توجهی در حدود 134.50 دست و پنجه نرم می‌کند. سطوح نزولی حمایت شامل قسمت زیرین کانال صعودی و به دنبال آن سطح 131.35 است – نشانگری که شکستن آن دشوار است زیرا شمع های روزانه قبلی نشان می دهد که این جفت به سمت 131.35 بازگشته است. یک بار دیگر، در جلسات آینده مراقب یک متقاطع احتمالی MACD باشید. اگر بخواهیم شاهد یک حرکت کاهشی طولانی‌تر باشیم، پایین‌ترین نرخ مارس در 129.60 کلیدی باقی می‌ماند.

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

EUR/JPY: افزایش اختلاف نرخ می تواند منجر به پتانسیل صعودی بیشتر شود

در حالی که اعضای شورای حاکم بانک مرکزی اروپا (ECB) همچنان به صحبت در مورد افزایش نرخ بهره در بحبوحه تورم اصلی چسبنده ادامه می دهند، یورو از بهبودی خارق العاده برخوردار بوده است. در نتیجه، تفاوت نرخ بهره بین دو ارز (بازده باند 10 ساله آلمان – بازده JGB 10 ساله) یک بار دیگر بالاتر می رود.

تنظیم صعودی EUR/USD در انتخاب تحلیلگر قبلی مشخص شد، با آخرین عقب نشینی که به طور بالقوه فرصت هایی را برای ورود مجدد به روند فراهم می کند. منطقه بین سطوح 148.40 و 148.15 همچنان مورد توجه است. سطح فیبوناچی 148.40 مربوط به ارتفاع حرکت اصلی 2020 تا 2022 است – شبیه سطح اصلی مقاومت. با این حال باید توجه داشت که حرکت صعودی بسیار بالغ است به این معنی که گاوها ممکن است قبل از در نظر گرفتن ادامه صعودی به دنبال عقب نشینی دیگری باشند. یک بار دیگر مراقب یک متقاطع MACD باشید، زیرا قیمت ها در سطوح فعلی بالا می مانند. پشتیبانی در 146.70 و 145.80.

نمودار روزانه EUR/JPY

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

با آخرین اخبار در مورد دارایی های اصلی به روز باشید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.