تنظیمات اقدام قیمت ین ژاپن: USD/JPY، EUR/JPY، AUD/JPY، GBP/JPY

[ad_1] دلار آمریکا، یورو، دلار استرالیا، پوند انگلیس در مقابل ین ژاپن – تنظیمات اکشن قیمت: حرکت نزولی کوتاه مدت در JPY دست نخورده است در حالی که چشم انداز در بین متقاطع ها متفاوت است، ممکن است برای نتیجه گیری خیلی زود باشد USD/JPYروند نزولی چهار ماهه ‘s معکوس شده است. چشم انداز تقاطع

کد خبر : 322872
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۳
تنظیمات اقدام قیمت ین ژاپن: USD/JPY، EUR/JPY، AUD/JPY، GBP/JPY

[ad_1]

دلار آمریکا، یورو، دلار استرالیا، پوند انگلیس در مقابل ین ژاپن – تنظیمات اکشن قیمت:

  • حرکت نزولی کوتاه مدت در JPY دست نخورده است
  • در حالی که چشم انداز در بین متقاطع ها متفاوت است، ممکن است برای نتیجه گیری خیلی زود باشد USD/JPYروند نزولی چهار ماهه ‘s معکوس شده است.
  • چشم انداز تقاطع های کلیدی JPY چیست؟

پیشنهاد مانیش جرادی

نحوه معامله USD/JPY

حرکت نزولی کوتاه مدت در ین ژاپن دست نخورده باقی می ماند، پیش از اطلاعات شاخص قیمت اصلی PCE در ایالات متحده در روز جمعه. داده های قوی اخیر ایالات متحده باعث افزایش چشمگیر قیمت گذاری در انتظارات فدرال رزرو شده است و بازار به دنبال نشانه هایی از شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو ایالات متحده خواهد بود. با این حال، نمودارهای فنی نشان می دهد که شاید خیلی زود است که به این نتیجه برسیم که آیا ارز ژاپن در یک مسیر کاهش ارزش فراتر از بازه های زمانی روزانه، حداقل در برابر دلار آمریکا قرار گرفته است یا خیر.

USD/JPY – مقاومت فراوان

USD/JPY حول منطقه مقاومت حیاتی در 135.00-138.00، از جمله بالاترین اوایل ژانویه، میانگین متحرک 200 روزه، همزمان با لبه بالایی ابر ایچیموکو در نمودارهای روزانه، نه چندان دور از اوج دسامبر، در حال حرکت است. از 138.20. همانطور که در به روز رسانی هفته گذشته مشخص شد، روند نمودارهای روزانه همچنان صعودی است و هنوز هیچ نشانه ای از برگشت وجود ندارد. با این حال، روند نمودار روزانه (مرتبط برای معامله گران نوسانی/موقعیتی) نزولی است و جدیدترین بازگشت، تثبیت در ضعف گسترده تر است. USD/JPY باید ناحیه مقاومت فوق را پاک کند تا فشار نزولی چند هفته ای کاهش یابد.

نمودار روزانه USD/JPY

image1.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

EUR/JPY – معاشقه با 200-DMA

EUR/JPY اخیراً با میانگین متحرک 200 روزه معاشقه کرده است و اکنون در بالای محدوده دو ماه گذشته قرار دارد. این متقاطع با مقاومت سختی در اوج پایان دسامبر 143.00، اوج های اواسط 2022 144.25 و پس از آن در دسامبر 146.75 مواجه می شود. در حالی که اقدام قیمت از اواسط سال 2022 کاملاً متلاطم بوده و به بازه‌های زمانی بالاتر (فراتر از بازه زمانی روزانه) کوچک‌نمایی می‌شود، روند گسترده‌تر برای EUR/JPY افزایش یافته است. با این حال، با توجه به سد سختی که اکنون متقاطع با آن مواجه است، مشخص نیست که آیا EUR/JPY برای از سرگیری سوگیری صعودی گسترده تر یا ادامه در محدوده برای یک دوره طولانی آماده است یا خیر.

نمودار روزانه EUR/JPY

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

AUD/JPY – در یک تقاطع اصلی

افت AUD/JPY در ماه دسامبر به زیر خط روند کمی صعودی نسبت به ماه اوت، باعث شکست الگوی صعودی نزولی شد. با این حال، متقاطع نتوانست ضررهای متعاقبا را افزایش دهد و در پایین ترین سطح ماه مه 87.45 حمایت پیدا کرد. عملکرد قیمت از آن زمان تاکنون متلاطم و با یک سوگیری جزئی به سمت بالا بوده است. AUD/JPY اکنون با سقفی قوی در میانگین متحرک 200 روزه مواجه است، بالاترین سطح اواسط دسامبر 93.35، که تقریباً همزمان با لبه بالایی کانال صعودی از دسامبر است. برای از سرگیری روند صعودی از سال 2020، صلیب باید از سقف همگرا بشکند.

نمودار روزانه AUD/JPY

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

GBP/JPY – در انتهای پایین محدوده به خوبی تثبیت شده

GBP/JPY از اوایل سال 2022 در پایین ترین سطح محدوده قرار داشته است. در هفته های اخیر، GBP/JPY برای عبور از یک سد همگرای سخت تلاش کرده است، از جمله بالاترین قیمت ژانویه 161.80، همزمان با لبه بالایی ابر ایچیموکو در تاریخ نمودارهای روزانه، میانگین متحرک 200 روزه، نزدیک به پایین ترین سطح نوامبر 163.10. پایین ترین سطح ماه نوامبر تقریباً با کاهش 50 درصدی کندل نزولی ایجاد شده در 20 دسامبر مصادف است که می تواند مقاومت بزرگی را ایجاد کند. متقاطع باید مقاومت همگرای 161.50-163.50 را پاک کند تا محدوده چند ماهه ادامه یابد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار روزانه GBP/JPY

image4.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.