تنظیمات اقدام قیمت دلار کانادا: USD/CAD، CAD/JPY، EUR/CAD

نقاط صحبت دلار کانادا: توصیه شده توسط جیمز استنلی پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید کاهش ارزش دلار کانادا در ماه گذشته موضوع مهمی بوده است. دلار آمریکا نوامبر را به عنوان بدترین ماه خود در بیش از یک دهه گذشته به پایان رساند، اما از زمانی که USD/CAD در

کد خبر : 290942
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
تنظیمات اقدام قیمت دلار کانادا: USD/CAD، CAD/JPY، EUR/CAD


نقاط صحبت دلار کانادا:

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

کاهش ارزش دلار کانادا در ماه گذشته موضوع مهمی بوده است. دلار آمریکا نوامبر را به عنوان بدترین ماه خود در بیش از یک دهه گذشته به پایان رساند، اما از زمانی که USD/CAD در اواسط ماه گذشته در سطح روانی 1.3250 حمایت شد، دلار کانادا در واقع ضعیف تر از همتای آمریکایی خود بود. این جفت در حال حاضر 450 پیپ از آن تست پشتیبانی تا بالاترین حد امروز صبح، درست در داخل دسته 1.3700 به دست آورده است.

این امر USD/CAD را به‌عنوان یکی از جفت‌های جذاب‌تر برای کار با مضامین با قدرت دلار آمریکا تعیین می‌کند، اگر این موضوع در پایان سال بازگردد. یا همانطور که در ماه گذشته نگاه کردم، این گزینه نیز وجود دارد که انتظار ضعف CAD را در جای دیگری متمرکز کنید، مانند CAD/JPY یا شاید حتی EUR/CAD.

از نمودار روزانه USD/CAD، می‌توانیم اوج صبح امروز را در حدود سطح 1.3700 ببینیم. حمایت کوتاه مدت حول پایین ترین سطح دیروز نشان می دهد که در ناحیه مقاومت قبلی در 1.3578 ترسیم شده است. اگر گاوها بسیار تهاجمی باقی بمانند، که احتمالاً در صورت وقوع چنین اتفاقی ممکن است با مضامینی با قدرت دلار همراه باشد، آن سطح می تواند قابل اجرا باشد. زیر آن سطح روانی 1.3500 به عنوان پتانسیل حمایتی باقی می ماند. و از زمانی که قیمت از این سطح در یک نمایش بسیار قوی دوشنبه شروع شد، هیچ تست پشتیبانی در آنجا انجام نشده است.

در مورد مقاومت – قیمت در حال حاضر فروشندگانی را در سطح کلیدی فیبوناچی پیدا می کند، زیرا اصلاح 61.8 درصدی حرکت اصلی 2020-2021 روی 1.3652 قرار دارد.

نمودار قیمت روزانه USD/CAD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

با برداشتن یک گام به نمودار هفتگی، می‌توانیم ظهور مجدد ضعف CAD را به شکلی بسیار قابل مشاهده از آن تست پشتیبانی 1.3250 مشاهده کنیم. این هفته در حال کار بر روی یک حرکت بزرگ است و درست بالای مقاومت 1.3700 یک نوسان بالاتر در 1.3800 است که همچنان مورد توجه است.

و در بلندمدت، این سطح روانی 1.4000 است که بزرگ به نظر می رسد. حرکت سمت بالا در اکتبر قبل از چرخش 20 پیپ از رقم بزرگ فاصله داشت.

نمودار هفتگی USD/CAD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

CAD/JPY

زمانی که یک ماه پیش به دلار کانادا نگاه کردم، پتانسیل تمرکز سناریوهای ضعف CAD را از دلار آمریکا برجسته کردم، یعنی به دلیل عدم اطمینان در اطراف USD، زیرا قیمت ها در DXY به عقب نشینی ادامه می دهند.

در حالت ایده‌آل، ضعف ارز در CAD می‌تواند با قدرت ارز در جاهای دیگر تطبیق داده شود، و ین ژاپن از زمان انتشار آن مقاله بسیار قوی‌تر بوده است.

CAD/JPY یک حرکت نزولی تهاجمی ایجاد کرده است که از زیر یک مثلث متقارن شکسته و سپس خط روند صعودی را شکسته است. در این مرحله، حمایت روانی در خارج از دسته 100 بازی می کند. با توجه به اینکه فروش چقدر طولانی شده است، این می تواند نقطه دشواری برای تعقیب این حرکت باشد. یک نقطه حمایت قبلی در اطراف سطح 102.30 وجود داشت و اکنون در صورتی که یک جهش ایجاد شود، این به پتانسیل مقاومت تبدیل می شود. برای کسانی که می خواهند با منطق شکست رو به جلو حرکت کنند، پایین ترین نرخ ارز در پنج ماه گذشته 99.49 است.

نمودار روزانه CAD/JPY

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CADJPY در Tradingview

EUR/CAD

EUR/CAD نیز طی ماه گذشته حرکتی بسیار یک طرفه را نشان داده است. وقتی در اوایل نوامبر به این جفت نگاه کردم، با مقاومت در میانگین متحرک 200 روزه کار می کرد. و پس از تست حمایت در مقاومت قبلی، درب برای پتانسیل شکست صعودی باز می‌شد.

یک هفته بعد، قیمت بالاتر از خط روند نزولی قرار گرفت و از آن زمان به رقابت ادامه داد.

نمودار هفتگی EUR/CAD

image4.png

این روند واقعاً رشد کرده است، همانطور که با واگرایی از خط روند صعودی اخیر اشاره شد. این نشان می‌دهد که گاوها ممکن است بخواهند در اینجا کمی صبر داشته باشند، با پتانسیل حمایت در اطراف سطح روان‌شناختی 1.4250، که هم با سطح فیبوناچی و هم با یک نوسان قبلی همخوانی دارد، و اگر نمی‌تواند حفظ شود، نقطه دیگری وجود دارد. مقاومت تبدیل شده به حمایت حول منطقه 1.4125 رسم شده است.

نمودار چهار ساعته EUR/CAD

image5.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURCAD در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.