تنش‌ های ازدواج بن و جی لو

[ad_1] در چند هفته گذشته، کنجکاوی مردم نسبت به آن‌چه بین افلک و لوپز رخ می‌دهد کنجکاو شده‌اند، به خصوص پس از به اشتراک گذاشتن آن عکس‌های صمیمی از افلک و همسر سابقش جنیفر گارنر. برخی از افراد نزدیک به آن‌ها می‌گویند که لوپز بسیار ناراحت بود، در حالی که برخی دیگر فکر می‌کنند که

کد خبر : 415956
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
تنش‌ های ازدواج بن و جی لو

[ad_1]

در چند هفته گذشته، کنجکاوی مردم نسبت به آن‌چه بین افلک و لوپز رخ می‌دهد کنجکاو شده‌اند، به خصوص پس از به اشتراک گذاشتن آن عکس‌های صمیمی از افلک و همسر سابقش جنیفر گارنر. برخی از افراد نزدیک به آن‌ها می‌گویند که لوپز بسیار ناراحت بود، در حالی که برخی دیگر فکر می‌کنند که احتمالا جی لو با این عکس‌ها مشکلی نداشته باشد. علیرغم شایعاتی مبنی بر تلاش جنیفر لوپز برای حل و فصل مسائل با جنیفر گارنر، به نظر می‌رسد که بین این خواننده و بن افلک تنش‌هایی وجود دارد.

جنیفر گارنر و بن افلک اخیراً با هم ملاقات زیادی داشته‌اند و این دیدارها صمیمی‌تر شده‌است.

اخیراً این بازیگر با فرزندان و همسر سابقش یک ملاقات بسیار «خانوادگی» داشت و تصاویری از ملاقات آنها منتشر شد که قلب همه را تحت تأثیر قرار می‌داد. اما سر و صدای زیادی نیز به پا کردند.

بن افلک وقتی با همسر سابقش جنیفر گارنر و سه فرزندشان در فلورانس زیبای ایتالیا ملاقات کرد، نتوانست لبخند عمیق خود را پنهان کند. او با یک جت شخصی وارد شد و به محض پیاده شدن، چهره‌اش از خوشحالی می‌درخشید. این بازیگر از دیدن جنیفر و بچه‌ها بسیار هیجان زده شد و آغوش گرم آنها مورد بی‌مهری واقع نشد.

حتی برخی می‌گویند که بن از همیشه خوشحال‌تر به نظر می‌رسد و قطعاً تغییر قابل توجهی در رفتار او دیده شده است.

تنش‌ های ازدواج بن و جی لو

جنیفر گارنر و بن افلک اخیراً همراه با دختر ۱۴ ساله‌شان سرافینا در ماشین دیده شدند. این عکس‌ها لحظه‌ای دلگرم کننده را ثبت کردند، زمانی که آن‌ها در آغوش گرم یکدیگر در ماشین بودند، به یکدیگر لبخند زدند و ظاهراً ارتباط نزدیکی را از سر گرفته بودند.

این تصاویر به سرعت راه خود را در اینترنت پیدا کردند و مردم نظرات مختلفی در مورد آن داشتند. برخی از افراد به سرعت جنیفر گارنر را مورد انتقاد قرار دادند و او را «خانه خراب‌کن» خواندند و اشاره کردند که بن افلک ممکن است به همسر فعلی خود، جنیفر لوپز خیانت کند.

ولی دیگران نگاهی آرام‌تر به این وضعیت داشتند و به این نکته اشاره کردند که والدین مشترک یک امر واقعی است و بن حق دارد زمانی که پای فرزندان‌شان در میان است با همسر سابق خود وقت بگذراند. آنها همچنین خاطرنشان کردند که این تصاویر هیچ چیز شایعه برانگیزی را نشان نمی‌دهند – فقط جنیفر گارنر است که در صندلی عقب نشسته، نه جلو.

بن افلک همسر جنیفر لوپز و جنیفر گارنر همسر سابق او در لس آنجلس

بن همچنین دو هفته بعد همسر سابقش را سوار کرد.

افلک اخیراً با همسر سابقش جنیفر گارنر در حال گذراندن لحظاتی صمیمی به نظر می‌رسند. عکس آنها سه شنبه گذشته در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، گرفته شده است. به نظر می‌رسید قبل از اینکه جنیفر گارنر به سرعت سوار ماشین همسر سابقش شود، یک گفتگوی سریع داشتند.

ما هنوز نمی‌دانیم این دو بازیگر فیلم Daredevil با هم به کجا رفتند.

این ملاقات صمیمی تنها دو هفته پس از آن اتفاق افتاد که تصویر راحت نشستن این زوج سابق در یک ماشین تیتر خبرها شد و همه را متعجب کرد که چه خبر است.

یک «بحث داغ» بین جی لو و افلک سر و صدا به پا کرد.

بن و جنیفر لوپز

علاوه بر این، افلک در حالی دیده شد که به نظر می‌رسید «لحظاتی صمیمی» با همسر سابقش جنیفر گارنر داشته است، بسیاری را به این فکر انداخته است که آیا ارتباطی بین این رویدادها وجود دارد یا اینکه فقط یک تصادف است.

مشکلات اخیر روابط آنها حول محور عکس‌هایی از آن‌ها در حال گشت و گذار در اطراف لس آنجلس است، در حالی که رسانه‌ها آن را «بحث داغ» در داخل ماشین‌شان می‌خوانند. این عکس‌ها شایعاتی را در فضای آنلاین به راه انداخته است، به طوری که طرفداران و رسانه‌ها در مورد اینکه بحث آن‌ها در چه خصوص بوده است و اینکه آیا با نزدیک شدن به سالگرد یک سالگی ازدواجشان، اوضاع بین آنها بهم ریخته است یا نه، حدس‌هایی می‌زنند.

در این تصاویر، افلک را می‌بینید که ژست پرهیجانی به خود گرفته است و در حال صحبت با جی لو است. نه کارگردان آرگو و نه همسرش در این لحظه خیلی هیجان زده به نظر نمی‌رسند.

علیرغم تمام این هیاهوها و توجه‌ها، طرفداران این زوج در شبکه‌های اجتماعی پشت سر آنها جمع شده‌اند و حرکات آنها را برای یک زوج متاهل کاملا عادی می‌دانند. حامیان سریعاً به این نکته اشاره کردند که «یک زوج متأهل که در ماشین خود عصبانی می‌شوند یا بحث می‌کنند» چیزی برای نوشتن ندارد. همانطور که یکی از طرفداران عاقلانه اینگونه می‌گوید، «آنها انسان هستند. مردم دعوا می‌کنند. بزرگش نکنید!»

بن و جنیفر

مانند هر زوج دیگری، بن و جنیفر هم اختلاف نظر دارند. توجه عمومی نسبت به هر حرکت آنها می‌تواند این لحظات خصوصی را از روند عادی خارج کند. به غیر از این، اکنون رابطه پایدار و دلسوزانه جی لو با جنیفر گارنر بسیار شناخته شده است. به نظر می‌رسد که این خواننده ۵۴ ساله به رابطه دوستانه همسرش با گارنر علاقه‌مند است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا آن را به نتیجه برساند و فرزندان‌شان را به عنوان پدر و مادر همراهی کنند.

دعواهای عمومی آنها بیشتر شده است. منابع می‌گویند جی لو به ارتباط قدرتمند بین گارنر و بن حسادت می‌کند.

تصاویر بن افلک

در اولین اکران فیلم جدید جی لو، مادر، زوجی که دوباره در کنار هم قرار گرفته بودند روی فرش قرمز خیلی حال خوبی نداشتند. مردم گفتند که جنیفر لوپز اخم کرده بود و به شوهرش اشاره می‌کرد که خیلی ناراحت به نظر می‌رسید.

هنگامی که جنیفر گارنر صمیمانه بن افلک را در آغوش گرفته بود دیده شد، گزارش شده است جنیفر لوپز به ارتباط قوی بین آنها حسادت کرد. به گفته یک منبع، «حسادتی که جی لو نسبت به ارتباط عمیق آنها احساس می‌کند، شدید است. او معتقد است که بن در مورد دوستی‌اش با جن به او دروغ گفته است – پیوند آنها امروز قوی‌تر از زمانی است که آنها ازدواج کرده بودند – و او به جن گفت که از زمانی که بن با جن می‌گذراند راضی نیست. در حال حاضر دعوای بزرگی بر سر بن شکل گرفته است.

از سوی دیگر، اوایل سال جاری، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه جنیفر لوپز در تلاش است تا رابطه خود را با جنیفر گارنر اصلاح کند، زیرا فکر می‌کرد این امر می‌تواند به ازدواج او با بن افلک کمک کند. حتی یک منبع در ژوئن گفت: «جی. لو متوجه شده است که جن همیشه بخش بزرگی از زندگی بن خواهد بود. حتی اگر به‌عنوان زن و شوهر در کنار هم نباشند، او همچنان برای نظر جن ارزش قائل است و به او احترام می‌گذارد».

او به سادگی دیگر نمی‌خواست با بن دعوا کند و فقط می‌خواست صلح و آرامش در رابطه‌اش وجود داشته باشد. و با وجود ناراحتی جنیفر لوپز، بن افلک و جنیفر گارنر که سه فرزند با هم دارند، هنوز رابطه نزدیکی با هم دارند.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید رویدادهای مرتبط با افراد مشهور یا حتی «دعواهای علنی» اغلب ممکن است شایعاتی ایجاد کند، و آنچه در ملاء عام می‌بینیم ممکن است کل داستان را در مورد رابطه آنها بیان نکند.

این اولین باری نیست که می‌بینیم جی لو و بن افلک در حال مشاجره شدید در مقابل دوربین هستند. آنها در ماه‌های اخیر چند اختلاف عمومی شدید داشته‌اند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.