تنش های آمریکا و چین، جنگ روسیه و اوکراین «به مراتب نگران کننده تر از رکود» – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان چیس، می‌گوید تنش‌های بین ایالات متحده و چین و جنگ روسیه و اوکراین «به مراتب نگران‌کننده‌تر از وجود یک رکود خفیف یا کمی شدید است». وی تاکید کرد: من بیشتر نگران ژئوپلیتیک در جهان امروز هستم. جیمی دیمون، رئیس جی‌پی مورگان، نسبت به چیزی «به مراتب نگران‌کننده‌تر» از رکود

کد خبر : 272747
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
تنش های آمریکا و چین، جنگ روسیه و اوکراین «به مراتب نگران کننده تر از رکود» – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان چیس، می‌گوید تنش‌های بین ایالات متحده و چین و جنگ روسیه و اوکراین «به مراتب نگران‌کننده‌تر از وجود یک رکود خفیف یا کمی شدید است». وی تاکید کرد: من بیشتر نگران ژئوپلیتیک در جهان امروز هستم.

جیمی دیمون، رئیس جی‌پی مورگان، نسبت به چیزی «به مراتب نگران‌کننده‌تر» از رکود هشدار داد

جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان چیس، روز سه‌شنبه در کنفرانس ابتکار سرمایه‌گذاری آینده عربستان سعودی در ریاض، رویدادی که گاهی اوقات «داووس در صحرا» نامیده می‌شود، درباره چیزی بدتر از رکود اقتصادی صحبت کرد. تقریباً 400 مدیر آمریکایی به همراه رهبران تجاری اروپایی و آسیایی در این کنفرانس شرکت دارند.

دیمون توضیح داد که عدم قطعیت‌های ژئوپلیتیکی را بسیار خطرناک‌تر از رکود می‌داند و خاطرنشان کرد که آنها یکی از بزرگترین نگرانی‌هایی هستند که در حال حاضر اقتصاد جهانی با آن مواجه است. مدیر اجرایی JPMorgan اظهار داشت:

مهمترین چیز ژئوپلیتیک اطراف روسیه و اوکراین، آمریکا و چین، روابط جهان غرب است. این برای من بسیار نگران کننده تر از این است که آیا یک رکود خفیف یا کمی شدید وجود دارد.

رئیس جی پی مورگان افزود که رکود اقتصادی مهم ترین چیزی نیست که جی پی مورگان به آن فکر می کند. او تاکید کرد: “ما از طریق آن به درستی مدیریت خواهیم کرد.” من بیشتر نگران ژئوپلیتیک در جهان امروز هستم.»

با این حال، او هشدار داد: «چیزهای زیادی در افق وجود دارد که بد است و می تواند – نه لزوما – اما می تواند ایالات متحده را در رکود قرار دهد.» دیمون قبلا در مورد یک طوفان اقتصادی و چیزی بدتر از رکود هشدار داده بود. او اخیرا گفته است که اقتصاد ایالات متحده ممکن است تا شش ماه دیگر دچار رکود شود.

روابط بین دولت بایدن و رهبری عربستان سعودی در نقطه پایینی قرار دارد. سعودی ها اوایل این ماه با اوپک پلاس، گروه تولیدکننده متشکل از سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به اضافه متحدانش از جمله روسیه، کاهش تولید نفت را تنظیم کردند. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا پس از اینکه اوپک پلاس اعلام کرد هدف تولید نفت خود را 2 میلیون بشکه در روز کاهش می‌دهد، متعهد شد که «عواقبی» برای روابط آمریکا با عربستان سعودی خواهد داشت. بر اساس گزارش ها، محمد بن سلمان، ولیعهد، روز دوشنبه بایدن را مورد تمسخر قرار داد.

مدیر عامل جی پی مورگان معتقد است که ایالات متحده و عربستان سعودی می توانند از تنش های اخیر خود عبور کنند. با این حال، او روز سه‌شنبه نسبت به سیاست «همه‌چیز ما» آمریکا هشدار داد و توضیح داد:

لازم نیست سیاست آمریکا این باشد: «همه چیز به روش ماست»… من نمی توانم هیچ متحدی را تصور کنم که بر سر همه چیز توافق کند. آنها این کار را انجام خواهند داد و من راحت هستم که مردم هر دو طرف در حال کار هستند و این کشورها در آینده متحد خواهند ماند.

برچسب ها در این داستان

دولت بایدن، همه چیز ما، جیمی دیمون، جیمی دیمون رکود، مدیرعامل جی پی مورگان، رکود جی پی مورگان چیس، رکود جی پی مورگان، نفت، اوپک، تنش های سیاسی، رکود، جنگ روسیه، عربستان سعودی، جنگ اوکراین، ژئوپلیتیک آمریکا چین، دولت آمریکا

نظر شما در مورد نظرات جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.