تمسخر توافق سازش توسط کمدین جنجالی اسرائیل

«نوعام شوستر» کمدین جنجالی اسرائیلی که به حمایتش از «چپ‌گراهای» اسرائیل معروف است، آهنگ طنزی در تمسخر توافق عادی سازی روابط امارات و اسرائیل موسوم به توافقنامه «آبراهام» که دو سال پیش به امضا رسیده است، خواند که در شبکه اسرائیلی «مکان» به دو زبان عبری و عربی پخش شده است. شوستر از فعالان عرصه

کد خبر : 156210
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱:۲۳
تمسخر توافق سازش توسط کمدین جنجالی اسرائیل



«نوعام شوستر» کمدین جنجالی اسرائیلی که به حمایتش از «چپ‌گراهای» اسرائیل معروف است، آهنگ طنزی در تمسخر توافق عادی سازی روابط امارات و اسرائیل موسوم به توافقنامه «آبراهام» که دو سال پیش به امضا رسیده است، خواند که در شبکه اسرائیلی «مکان» به دو زبان عبری و عربی پخش شده است.

شوستر از فعالان عرصه حقوق و خواستار پایان اشغالگری است در آهنگ‌ جدید خود با لحنی طنزآمیز و الفاظ تمسخرآمیز از این توافقنامه انتقاد کرد و گفت که اسرائیل توانسته است پول اعراب را به دست آورد و باعث فراموشی آرمان فلسطین و محاصره غزه شود.

این کمدین اسرائیلی عادی سازی را به تمسخر گرفت و در آهنگ طنز خود گفت: «در انتهای تونل نور است… اگر همه شهرهای عرب مثل دبی هستند … آنها هیچ چیز شیرین‌تر از عرب‌های میلیونی نیستند… فلسطین را فراموش کردند…دبی دبی دبی».

او در همان آهنگی که به زبان عربی اجرا و از شبکه مکان پخش شد، امید خود را به گسترش عادی سازی در سراسر جهان عرب کتمان نکرد و گفت: «امید ما دبی است… دبی، دبی، دبی.. هوشیاری عرب‌ها را به هم می‌زنیم… فراموش می‌کنند که غزه ما را احاطه کرده است.. اگر همه شهرهای عرب‌ مثل دبی باشند».

شوستر پیش از این همبستگی خود را با مردم محله شیخ جراح در قدس اشغالی اعلام کرده بود و در صفحه توئیتر خود نوشت: «من یک یهودی اسرائیلی هستم و قلبم با شیخ جراح و مردم غزه است. تنها راه حل پایان اشغال وحشیانه است».

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.